Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-24@20:34:20 GMT

۱۳۰۰ فرصت شغلی در روستاهای استان بوشهر فراهم شد

تاریخ انتشار: ۳۱ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۷۲۲۶۷۱

۱۳۰۰ فرصت شغلی در روستاهای استان بوشهر فراهم شد

مدیرکل هماهنگی امور اقتصادی استانداری بوشهر گفت: با پرداخت ۹۸۰ میلیارد ریال تسهیلات اعتباری ارزان قیمت به طرح‌های اشتغال‌زایی روستایی یک‌هزار و ۳۵۰ فرصت شغلی در روستاهای استان بوشهر فراهم شد. ۳۱ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۱ استانها بوشهر نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بوشهر، سید اسماعیل موسوی ظهر امروز در نشست بررسی اجرای طرح‌های اشتغال‌زایی در استان بوشهر با بیان اینکه توجه به ظرفیت‌های مناطق و ایجاد مهارت برای جوانان مورد توجه ویژه قرار دارد اظهار داشت: ظرفیت‌های تولیدی و اشتغال‌زایی شهرها و روستاهای استان بوشهر شناسایی و مورد توجه قرار گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی از ابلاغ تسهیلات اشتغال‌زایی برای روستائیان خبرداد و بیان کرد: روستاهای استان بوشهر از ظرفیت بالایی در حوزه تولید و اشتغال برخوردار هستند که در این راستا طرح‌های مختلفی تدوین و تصویب شد.

موسوی با اشاره به پرداخت تسهیلات اشتغال‌زایی در روستاهای استان بیان کرد: در 5 ماه گذشته 980 میلیارد ریال تسهیلات به روستاییان و عشایر استان بوشهر در قالب طرح تسهیلات توسعه پایدار روستایی و عشایری پرداخت شده است.

مدیرکل هماهنگی امور اقتصادی استانداری بوشهر با بیان اینکه این تسهیلات به منظور ایجاد و تثبیت اشتغال پرداخت شده است خاطرنشان کرد: تسهیلات مذکور برای حوزه‌های دانش بنیان، کشاورزی، صنایع کوچک و بزرگ و نیز گردشگری، صنایع دستی، منابع طبیعی، معادن، فناوری اطلاعات و سرمایه در گردش واحدهای تولیدی مستقر در نواحی صنعتی و شهرهای زیر 10 هزار نفر پرداخت شده است.

وی با اشاره به این که درخواست ابلاغ مرحله دوم تسهیلات را به وزارت  تعاون، کار و رفاه اجتماعی ارسال شده بیان کرد: در جلسه اخیر استانداران کشور دو پیشنهاد دفتر اقتصادی استانداری بوشهر به تصویب رسید و بر اساس آن، سقف اختیار استانها از 6 میلیارد به 10 میلیارد تومان برای تصویب تسهیلات افزایش یافت.

مدیرکل دفتر هماهنگی امور اقتصادی استانداری بوشهر با اشاره به ایجاد یک‌هزار و 350 فرصت شغلی جدید برای متقاضیان روستایی افزود: پیش بینی می‌شود با پرداخت تسهیلات یاد شده افزون بر یک‌هزار و 350 فرصت شغلی جدید ایجاد شود.

انتهای پیام/م

R41363/P1486/S6,53/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۲۲۶۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرداخت ۱۳۳ میلیارد تومان تسهیلات قرض الحسنه به نیازمندان کردستانی 

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از سنندج، جلال محمودیان مدیر صندوق امداد ولایت استان کردستان عنوان کرد: از طریق این صندوق در سال ۱۴۰۲ پنج هزار و ۳۸۷ فقره تسهیلات به نیازمندان استان کردستان پرداخت کرده است.

وی با بیان اینکه مبلغ تسهیلات قرض الحسنه پرداختی سال گذشته ۱۳۳ میلیارد تومان بوده، افزود: حدود ۶۵ میلیارد و ۲۳۶ میلیون تومان از این تسهیلات به تعداد ۳۲۰۰ فقره در زمینه مشکلات معیشتی و درمانی و خدمات حمایتی پرداخت شده است.

محمودیان گفت: ۳۱ میلیارد و ۲۸۶ میلیون تومان این تسهیلات نیز در زمینه اشتغال بوده که با این مبلغ ۸۰۰ طرح اشتغال و خودکفایی برای مددجویان استان ایجاد شده است.
وی ادامه داد: ۲۳ میلیارد تومان به تعداد ۷۹۹ مورد نیز در زمینه کمک به تامین مسکن مددجویان و پنج میلیارد تومان و به تعداد ۲۶۹ فقره نیز در زمینه کمک به تحصیل مددجویان پرداخت شده است.

مدیر صندوق امداد ولایت استان کردستان تصریح کرد: هشت میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان از این تسهیلات از محل سپرده خیران به ۳۳۲ نیازمند پرداخت شده است.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1898940

دیگر خبرها

  • پرداخت ۲۲۳ میلیارد تومان تسهیلات اشتغال‌زایی در کاشان
  • پرداخت ۱۳۳ میلیارد تومان تسهیلات قرض الحسنه به نیازمندان کردستانی 
  • ایجاد ۸۳۳ اشتغال خانگی با اعتبار ۹۴۰ هزار میلیون ریال
  • ایجاد ۴۰ هزار فرصت شغلی در استان کرمانشاه
  • پرداخت تسهیلات به طرح‌های اشتغال‌زا در روستاهای دشتی
  • برنامه امسال چهارمحال و بختیاری ایجاد ۱۲۹۵۱ فرصت شغلی است
  • چرا وام سرباز ماهر و ازدواج پرداخت نمی شود؟
  • رتبه اول و دوم استان مرکزی در جذب تسهیلات و اشتغال‌زایی
  • ۱۲ میلیارد ریال تسهیلات اشتغال به مددجویان شاهرودی پرداخت شد
  • تسهیلات اشتغال برای رهاشدگان از دام اعتیاد