Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-05-01@06:20:17 GMT

آخرین وضعیت بارش باران در کشور

تاریخ انتشار: ۳۱ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۷۲۲۶۹۲

مدیرکل سازمان هواشناسی گفت: سامانه بارشی ابتدا شمال غرب و غرب و به تدریج سواحل خزر، دامنه‌های زاگرس و ارتفاعات البرز را در برمی‌گیرد. شدت بارش در استان‌های آذربایجان غربی، شرقی و اردبیل خواهد بود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ احد وظیفه با اشاره به اینکه براساس تحلیل آخرین نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی امروز (شنبه 31 شهریور) با ورود سامانه بارشی از غرب و شمال غرب کشور، ابتدا شمال غرب، غرب و به تدریج غرب سواحل خزر، دامنه‌های زاگرس مرکزی و جنوبی، ارتفاعات و دامنه‌های البرز و در ساعات بعدازظهر و اوایل شب شرق فارس، غرب و جنوب غرب کرمان و شمال هرمزگان افزایش ابر رگبار و رعدوبرق و وزش باد شدید موقتی رخ خواهد داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه بارش در نیمه شمالی استان‌های آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی و اردبیل شدت بیشتری خواهد داشت گفت: فردا (یکشنبه اول مهر) این سامانه در پاره‌ای نقاط شمال غرب، سواحل دذیای خزر ارتفاعات و دامنه‌های البرز، در بعدازظهر ارتفاعات و دامنه‌های زاگرس مرکزی و جنوبی، مرکز بخش‌هایی از فارس، شمال هرمزگان، جنوب و غرب کرمان بارش پراکنده باران گاهی رعدوبرق و ورزش باد پیش بینی می‌شود.

مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی تاکید کرد: در روز دوشنبه (دوم مهر ماه) در سواحل شمالی، شمال شرق ارتفاعات و دامنه‌های البرز، کرمان شرق فارس و شمال هرمزگان رگبار گاهی رعدوبرق و وزش باد انتظار خواهیم داشت.

وظیفه در پایان در مورد شرایط آب و هوای تهران طی دو روز اول مهرماه اظهار کرد: آسمان تهران فردا (یکشنبه) نیمه ابری تا ابری، همراه با رعدوبرق و بارش و همراه با وزش باد و در اواسط روز کاهش ابر پیش بینی می‌شود. بیشترین و کمترین دمای تهران در این روز 29 و 19 درجه سانتی گراد خواهد بود. همچنین تهران در روز دوشنبه (دوم مهرماه) صاف، در بعدازظهر همراه با افزایش ابر و وزش باد با بیشترین وکمترین دمای 30 و 20 درجه سانتی گراد خواهد بود.

منبع: ایسنا

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۲۲۶۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بارش باران در استان‌های غربی و جنوبی کشور | احتمال وقوع سیلاب در این استان ها + ویدئو

دریافت 4 MB

به گزارش همشهری آنلاین، کارشناس هواشناسی گفت: امروز در استان‌های غربی و جنوبی کشور همچنین اصفهان و مازندران بارش باران گاهی با رعدوبرق و وزش باد شدید پیش‌بینی شده است.

توضیحات کارشناس هواشناسی را در ویدئو ببینید.

کد خبر 848588 منبع: صدا و سیما برچسب‌ها خبر مهم آب و هوا - ایران سازمان هواشناسي باران

دیگر خبرها

  • بارش باران در استان‌های غربی و جنوبی کشور | احتمال وقوع سیلاب در این استان ها + ویدئو
  • بخشی از عوارض آزادراه تهران-شمال به محیط زیست اختصاص یابد
  • جدیدترین پیش‌بینی وضعیت دما و بارش‌ها تا ۲۰ خرداد ۱۴۰۳
  • لغزنده بودن محورهای مواصلاتی استان ایلام به دلیل بارش باران
  • بارش شدید باران در ایلام آغاز شد
  • آخرین وضعیت جاده‌های کشور؛ امروز سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت / بارش باران در محورهای استان خوزستان
  • پیش‌بینی وضعیت هوا طی چهار روز آینده/ بارش باران و رعد و برق در این نقاط
  • شروع باران شدید از فردا در ۷ استان
  • باران میهمان ارتفاعات جنوبی کرمان می‌شود
  • بارش شدید باران در پایتخت از چهارشنبه