Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بلاغ مازندران»
2024-03-19@04:38:35 GMT

بیعت با ولایت در رژه نیروهای مسلح بابل

تاریخ انتشار: ۳۱ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۷۲۲۹۰۸

اقتدار نیروهای مسلح بابل در رژه حماسی همراه با برخی توانمندی‌های گردان‌های بسیج، سپاه، نیروی انتظامی به نمایش در آمد. به گزارش بلاغ، همزمان با سراسر میهن اسلامی در آغازین روز از هفته دفاع مقدس رژه حماسی نیروهای مسلح شهرستان بابل برگزار شد.
  
در این مراسم که با حضور حجت الاسلام روحانی امام جمعه، سرهنگ مرتضی رمضانی فرمانده سپاه، ولیزاده فرماندار ویژه این و دیگر مقامات عالی رتبه بابل حضور داشتند گردان‌های نمونه از سپاه، نیروی انتظامی، پادگان المهدی(عج)، بسیج اقشار و مردمی شهرستان حضور داشتند که بخشی از توان رزمی، آمادگی دفاعی و امنیتی، ادوات نظامی و توانمندی‌های خود را به نمایش گذاشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


    
گفتنی است این مراسم ساعت ۸ صبح با ادای احترام به مقام شامخ شهدا و امام شهدا در میدان ولایت شهر بابل آغاز و پس از دو ساعت رژه نیروهای حاضر در میدان به کار خود پایان داد.  

منبع: بلاغ مازندران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.bloghnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بلاغ مازندران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۲۲۹۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۶۸ واحد مسکونی نیروهای مسلح در زنجان افتتاح شد

به گزارش خبرگزاری مهر، ۱۶۸ واحد مسکونی نیروهای مسلح زنجان امروز همزمان با مراسم افتتاح ۶ هزار و ۹۴ واحد مسکونی و آغاز عملیات اجرایی ساخت ۱۴ هزار و ۶۵ واحد مسکونی نیروهای مسلح کشور به بهره برداری رسید.

این واحدها در متراژ ۱۲۰ تا ۱۵۵ متر و نوع اسکلت بتنی برای کارکنان نیروی انتظامی استان احداث شده است.

اعتبار مورد نیاز برای ساخت این واحدها از محل آورده خود کارکنان نیروی انتظامی تامین شد.

در مراسم افتتاح پروژه ۱۶۸ واحدی آزادگان محسن افشارچی استاندار زنجان ،سردار محمد طراقیه فرمانده انتظامی استان، سردار جهانبخش کرمی فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان و دیگر مسوولین استانی حضور داشتند.

کد خبر 6056574

دیگر خبرها

  • درگیری مرزی افغانستان و پاکستان
  • تقدیر فرمانده سپاه شهدا آذربایجان غربی از مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان
  • استان تهران در تکاپوی برگزاری کنگره ۱۲ هزار شهید
  • سالروز بمباران شهرستان شازند توسط رژیم بعث عراق
  • مروری بر دستاوردها و رخدادهای نظامی ۱۴۰۲
  • آپادانا قهرمان لیگ فوتبال ۱۳ سال بابل
  • ساخت مسکن نیروهای مسلح عملیاتی شد
  • دفاع مقدس نسلی نظیر سردار سلیمانی‌ها پرورش داد
  • ۱۶۸ واحد مسکونی نیروهای مسلح در زنجان افتتاح شد
  • خبر خوش وزیر راه و شهرسازی برای نیروهای مسلح + فیلم