Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-05-06@11:22:31 GMT

بازداشت نماینده هتاک شورای نیشابور

تاریخ انتشار: ۳۱ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۷۲۲۹۴۱

عضو هتاک شورای اسلامی شهر نیشابور مورد تعقیب قرار گرفت و صبح امروز با صدور قرار قانونی بازداشت شد. ناطقان: در پی انتشار خبری مبنی بر وقوع توهین یکی از اعضای شورای شهر نیشابور به مقدسات و عزاداران حسینی دادگستری استان خراسان رضوی اطلاعیه مهمی صادر کرد.
در این اطلاعیه آمده است: عن الصادق علیه السلام: من اراد الله به الخیر قذف فی قلبه حب الحسین (علیه السلام) و زیارته، هرکس که خدا خیرخواه او باشد،محبت حسین (ع) و زیارتش را در دل او قرار می دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وسائل الشیعه، جلد 10 ص 388-بحار النوار، جلد 98 ص7.
بسم الله الرحمن الرحیم
در پی انتشار خبر تاسف بار توهین یکی از اعضاء شورای شهر نیشابور به مقدسات و عزاداران حسینی که موجی از اعتراضات عمومی را به دنبال داشت؛ رئیس کل دادگستری خراسان رضوی دستورات لازم را خطاب به دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان و همچنین دادستان عمومی و انقلاب نیشابور مبنی بر رسیدگی سریع و دقیق به این مساله صادر کرد.
بر این اساس و در پاسخ به در خواست هیات‌های عزاداری، علما، روحانیت و اقشار جامعه و در راستای اجرای وظایف شرعی و قانونی و پس از صدور دستور قضایی؛ اقدامات قانونی لازم در این زمینه به انجام رسید و فرد هتاک مورد تعقیب قرار گرفت و صبح امروز با صدور قرار قانونی بازداشت شد.
در این اطلاعیه همچنین با اشاره به توطئه‌های دشمنان با هدف ایجاد تفرقه و بی نظمی در جامعه، ضمن محکوم کردن این اقدام هتاکانه از عموم عزاداران حسینی و مردم شریف، مومن و انقلابی خواسته شده تا ضمن حفظ آرامش و هوشیاری، به دستگاه قضایی در اجرای عدالت و دفاع از حقوق عامه کمک نمایند.
گفتنی است پرونده مذکور در مرحله انجام تحقیقات مقدماتی است و اقدامات بعدی پس از سیر مراحل قانونی اطلاع رسانی خواهد شد.
منبع: فارس برچسب ها: نماینده هتاک ، شورای شهر ، نیشابور

منبع: ناطقان

کلیدواژه: نماینده هتاک شورای شهر نیشابور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۲۲۹۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نماینده مجلس: هر مرد ترکیه 15 شریک جنسی دارد!

تعداد بازدید : 0 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کیفیت 480 بازدید 12 امیرحسین بانکی‌‌پور نماینده مجلس و عضو شورای‌عالی انقلاب فرهنگی که مواضع جنجالی‌اش درباره حجاب در یک سال اخیر بحث برانگیز بوده، در گفت و گویی مدعی شد: «رهاورد کشف حجاب آتاتورک، این شده که در ترکیه به طور متوسط هر مردی با ۱۵ زن شریک جنسی است؛ این متوسط است، یعنی ممکن است یکی ۵۰ تا داشته باشد و یکی ۵ تا!» اظهارات عجیب این نماینده اصفهان در مجلس شورای اسلامی را می‌بینید و می‌شنوید.

دیگر خبرها

  • اطلاعیه جدید درباره دلایل ردصلاحیت روحانی
  • نماینده مجلس: هر مرد ترکیه 15 شریک جنسی دارد!
  • اطلاعیه سپاه درباره بازداشت پشتیبانان یک گروه تروریستی
  • اطلاعیه مهم سپاه پاسداران درباره بازداشت عوامل پشتیبانی یک گروه تروریستی در مدرسه دینی پشامگ راسک
  • عوامل پشتیبانی گروهک جیش الظلم در راسک بازداشت شدند
  • عوامل محوری پشتیبانی گروهک تروریستی جیش الظلم در راسک بازداشت شدند
  • بازداشت عوامل پشتیبان گروهک جیش الظلم
  • نظارت بر فیلم‌های خارجی و چند ابهام    
  • خبر جدید از پیرمرد هتاک سپاهانی؛ او بازداشت نشده و پیغام ویدیویی داده! +فیلم
  • بازداشت لیدر هتاک سپاهان؛ عاقبت حرف زشت به زنان پرسپولیسی | تصویر