Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، سجاد سلیمانی مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی کرمانشاه با اشاره به وجود پنج هزار سرویس مدرسه در کرمانشاه گفت : این سرویس های مدرسه شامل انواع خودرو از جمله خودروهای تاکسی، ون، مینی بوس، خودروی آژانس و خودروی شخصی می‌باشد.

سلیمانی عدم داشتن سوءسابقه و اعتیاد را شرط اصلی کسب مجوز سرویس مدارس عنوان کرد و افزود: افرادی که علاقمند به کسب مجوز سرویس مدرسه هستند علاوه بر داشتن عدم سوء سابقه و اعتیاد باید متاهل بوده و گواهینامه معتبر نیز داشته باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به ثبت نام 350 زن برای سرویس مدارس، گفت: شرط تاهل برای زنان هم مطرح است و تنها در این بین به زنان مجردی که سرپرست خانوار باشند مجوز داده می‌شود.

سلیمانی تصریح کرد: افراد باید مدارک لازم را تهیه کرده و به سازمان تاکسیرانی تحویل دهند تا مجوز سرویس مدرسه به آنها داده شود.

وی با اشاره به ضرورت نصب برچسب سرویس مدارس بر شیشه جلویی خودرو، گفت: ظرفیت خودرو برای سرنشینان روی این برچسب‌ها نصب شده و هیچ سرویسی حق ندارد بیش از ظرفیت مجاز، سرنشین داشته باشد و هر صندلی فقط باید برای یک دانش آموز باشد.

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی کرمانشاه با اشاره به بازگشایی مدارس از فردا (اول مهر) و شروع به کار سرویس مدارس، گفت: همزمان با بازگشایی مدارس هشت اکیپ بازرسی کار نظارت بر سرویس مدارس را انجام خواهند داد و در صورت مشاهده تخلف برخوردهای قانونی انجام خواهد شد.

سلیمانی با بیان اینکه هنوز نرخی برای سرویس مدارس مشخص نشده، گفت: پیشنهادات در این زمینه به شورای شهر ارسال شده و به احتمال زیاد در این هفته نرخ سرویس مدارس بر اساس سه مسافت یک تا پنج کیلومتر، پنج تا هشت کیلومتر و هشت تا 15 کیلومتر اعلام می‌شود.

 

 

انتهای پیام/د

هشت اکیپ بازرسی کار نظارت بر سرویس مدارس را انجام خواهند داد

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: مدرسه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۲۲۹۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قارچ خودرو نخورید

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز کرمانشاه، معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت: در صورت مشاهده علائم و نشانه‌های اولیه مسمومیت مانند حالت تهوع و استفراغ در افرادی که قارچ خودرو مصرف کرده‌اند باید بیمار در اولین فرصت به مراکز درمانی انتقال یابد.
دکتر ابراهیم شکیبا از مردم خواست از مصرف قارچ‌های خودرو به خصوص قارچ‌هایی که در کنار تنه درختان می‌رویند و یا افراد بومی به صورت فله‌ای آنها را جمع آوری می کنند خودداری شود.

دیگر خبرها

  • صدور مجوز حمل سلاح برای معلمان مدارس در تنسی آمریکا
  • صدور مجوز الکترونیک کسب و کار
  • پیگیری برای اخذ مجوز داروخانه هلال احمر کرمانشاه
  • آغاز طرح نظارت بر واحد‌های مشاور املاک
  • برخورد با مدارس فوتبال فاقد مجوز در یزد
  • قارچ خودرو نخورید
  • با مدارس فوتبال فاقد مجوز برخورد می‌شود
  • دیدار مدیران کل امور اتباع قزوین و کرمانشاه
  • تقویت نظارت ها بر عرضه بهداشتی شیر در مدارس از مهمترین مصوبات کمیته صیانت از سلامت و امنیت غذایی مردم
  • اجرای طرح سفیران سلامت در مدارس