Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-25@05:25:38 GMT

دفاع مقدس بهترین الگو برای ایستادگی در برابر دشمنان است

تاریخ انتشار: ۳۱ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۷۲۳۰۰۵

دفاع مقدس بهترین الگو برای ایستادگی در برابر دشمنان است

فرمانده سپاه امیرالمؤمنین (ع) استان ایلام گفت: دفاع مقدس بهترین الگو برای ایستادگی در برابر دشمنان و به خصوص امریکا است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  سردار "سید صادق حسینی"، فرمانده سپاه امیرالمؤمنین (ع) استان ایلام صبح امروز در مراسم رژه نیروهای مسلح استان ایلام به مناسبت هفته دفاع مقدس گفت: یکی از حوادث مهم در تاریخ کشور ما جنگ تحمیلی و دفاع مقدس است که همه ملت به‌اندازه وسع خود در این جنگ کاملاً نابرابر مشارکت داشتند و از جان و مال خود درراه دفاع از میهن اسلامی ایران گذشتند و اجازه دست ‌درازی به مرزهای ایران اسلامی را به صدامیان ندادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اظهار کرد: هفته دفاع مقدس یادآور روزهایی است رزمندگان اسلام با ایستادگی و مقاومت خود هیبت استکبار جهانی را به زیر کشیدند و توانستند پرچم پرافتخار اسلام و ایران را برفراز دنیا به اهتزاز درآورند.

حسینی افزود: عزت و آرامشی که امروز در کنار خود داریم حاصل جانفشانی و ایثارگری های رزمندگان و شهدایی است که با حضور پرشور خود در جنگ ، مرگ را به سخره گرفتند و با ایمان و بالندگی و همچنین تدابیر هوشمندانه امام راحل (ره) راه پیروزی ها را هموار کنند و با شکست دشمن متجاوزگر حقانیت اسلام را به اثبات برسانند.

فرمانده سپاه استان ایلام ادامه داد: جنگ و دفاع مقدس مظهری از بارزترین صفاتی بود که انقلاب و نظام به آن می بالد.

وی با بیان اینکه نیروهای مسلح در بهترین شرایط ممکن هستند، بیان کرد: آنچه باید به آن توجه کرد اینکه دفاع مقدس بهترین الگو برای ایستادگی در برابر دشمنان و به خصوص امریکا است.

حسینی در پایان به رزمایش اقتدار عاشورائیان بسیج اشاره و گفت: این رزمایش نشان از حضور مردم برای امنیت است.

 

انتهای پیام/

     

 

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۲۳۰۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایران در دفاع از اسلام و حق خود ذره‌ای کوتاه نمی‌آید

فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه گفت: ایران در دفاع از اسلام، حق خود و مردم غزه ذره‌ای کوتاه نخواهد آمد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرمانشاه، همزمان با سالروز تأسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران، نادر نوروزی و مدیران شهرداری با سردار بهمن ریحانی فرمانده سپاه نبی اکرم(ص) و سردار مسعود قنبری جانشین فرماندهی سپاه نبی اکرم (ص) دیدار و گفتگو کردند.

بهمن ریحانی فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم (ص)کرمانشاه نیز در این دیدار اظهار داشت: کشورهای حامی اسرائیل هر چه داشتند را آوردند تا این عملیات با شکست مواجه شود اما جمهوری اسلامی ایران نشان داد از هیچ قدرتی ترسی ندارد و برای دفاع از اسلام و مردم غزه و حق خود ذره‌ای کوتاه نخواهد آمد. مطمئن باشید آنچه که به سمت اسرائیل شلیک شد همه قدرت موشکی ایران نبود ایران شجاعانه اسرائیل را زد و این تنها با کمک خداوند میسر بود.

مسعود قنبری جانشین فرماندهی سپاه حضرت نبی اکرم (ص) کرمانشاه هم در این دیدار اظهار داشت: هدف همه ما خدمت به مردم و اسلام است، دشمن به دنبال انشقاق در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است اما مردم ما پای کار نظام هستند مشکلات را لمس می کنند اما امنیت را می‌خواهند.

وی عنوان کرد: ادارات و ارگان‌ها دولتی باید بیشتر تلاش کنند که به مردم خدمت رسانی کنند چرا که لیاقت این مردم خیلی بیشتر است، در این راستا حضور شهردار در مساجد حرکت خوبی بود که به رفع مشکلات مردم کمک می‌کند. حمله اخیر وفاق ملی را در کشور ایجاد کرد و باعث شده همه با تلاش مضاعف برای آبادانی ایران تلاش کنند.

نادر نوروزی شهردار کرمانشاه در این دیدار با تبریک سالروز تأسیس سپاه و انجام عملیات غرورآفرین علیه رژیم غاصب اسرائیل اظهار داشت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نشان داد که در دفاع از انقلاب و آرمان های آن همچنان باقدرت پای کار است و برای دفاع از دین و وطن از هیچ رژیم و کشوری ترس به خود راه نمی‌دهد.

وی افزود: عملیات غرورآفرین اخیر هیمنه و ترس از قدرت پوشالی رژیم صهیونسیتی را در دیدگاه مردم جهان در هم شکست و خوشبختانه همه مردم ایران از انجام این عملیات دفاع کرده و به آن افتخار می‌کنند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • مقاومت، ایران را به ملت تعیین‌کننده برای بشریت تبدیل کرده است
  • مشارکت باانگیزه کارگران، دفاع مقدس از عزت ملی
  • اقتدار جمهوری اسلامی ایران ثمره اتحاد نیرو‌های مسلح است
  • آیت‌الله جنتی: کارگران در صف مقدم دفاع از عزت ملی هستند
  • قتدار جمهوری اسلامی ایران ثمره اتحاد نیروهای مسلح است
  • تجلیل از پیشکسوتان ارتش نوعی «جهاد تبیین» برای نسل امروز
  • شهید زاهدی از عناصر تأثیرگذار در دفاع مقدس و بعد از آن بود
  • ایران در دفاع از اسلام و حق خود ذره‌ای کوتاه نمی‌آید
  • دفاع در برابر ظالم، نه تنها مشروع بلکه واجب است
  • دفاع در برابر ظالم، نه تنها مشروع بلکه لازم و واجب است