Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران اکونومیست»
2024-04-24@16:47:41 GMT

عبور ارزش معاملات بورس کالا از ۵۷۱ هزار تُن

تاریخ انتشار: ۳۱ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۷۲۳۰۸۷

عبور ارزش معاملات بورس کالا از ۵۷۱ هزار تُن

ایران اکونومیست - به گزارش ایران اکونومیست؛ تالار محصولات صنعتی و معدنی در هفته گذشته ۲۶۹ هزار و ۸۰۰ تن انواع کالا به ارزش ۱۰ هزار و ۹۳۵ میلیارد ریال معامله شد و در این تالار ۲۵۰ هزار و ۹۹۰ تن فولاد، یک کیلوگرم شمش طلا، ۱۵ هزار تن آهن اسفنجی، ۳ هزار و ۷۰۰ تن مس و ۱۱۰ تن کنسانتره مولیبدن از سوی مشتریان خریداری شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



همچنین در هفته معاملاتی مذکور در دو بخش داخلی و صادراتی تالار فرآورده های نفتی و پتروشیمی، ۲۶۵ هزار و ۲۷۹ تن انواع کالا به ارزش نزدیک به ۱۴هزار میلیارد ریال به فروش رسید. از سویی دیگر، در این تالار ۵۴ هزار و ۹۹۹ تن قیر، ۵۰۰ تن سلاپس واکس، ۵۰۰ تن عایق رطوبتی، ۷۵ هزار و ۱۱۰ تن مواد پلیمری، ۲۹ هزار و ۷۰ تن مواد شیمیایی، ۵ هزار و ۱۰۰ تن گوگرد، ۷۷ هزار تن وکیوم باتوم و ۲۳ هزار تن لوب کات معامله شد.

افزون بر این، تالار محصولات کشاورزی بورس کالا نیز طی هفته مذکور، شاهد معامله ۳۶ هزار و ۵۲۵ تن انواع کالا به ارزش ۷۳۶ میلیارد ریال بود؛ در این تالار دادوستد ۳۶ هزار و ۵۲۰ تن گندم و ۵ تن و ۴۰۰ کیلوگرم زعفران مشاهده شد.

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: معاملات بورس کالا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۲۳۰۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بورس امروز ۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ + شاخص و نمای بازار

شاخص کل بورس در شروع معاملات امروز با افت۲۰۸۸ واحدی به ۲,۳۱۰,۷۲۸ واحد رسید.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، شاخص کل بورس در شروع معاملات امروز _دوشنبه سوم اردیبهشت_ با افت ۲۰۸۸ واحدی به ۲,۳۱۰,۷۲۸ واحد رسید.

از تغییر شاخص‌های دیگر بورس می‌توان به رشد ۱۱۸۶.۵۹ واحدی شاخص کل هم‌وزن اشاره کرد.

همچنین حجم معاملات تاکنون ۹۷۷.۰۴۳ میلیارد سهم بود که طی ۴۷,۳۸۴ معامله دادوستد شده و ارزش کل این معاملات نیز به ۶,۸۳۴.۹۶۱ میلیارد ریال رسیده است.

ارزش کل بازار بورس نیز بالغ بر ۷۹,۸۱۴,۷۲۵.۴۵۵ میلیارد ریال شد.

کد خبر 746292

دیگر خبرها

  • رشد ۱۰۶۹ واحدی شاخص کل بورس
  • گزارش روزانه بورس ۵ اردیبهشت؛ رشد ۱۰۶۹ واحدی شاخص کل
  • رشد ۳۹۰۰ واحدی صبحگاهی شاخص کل با انتشار یک خبر مثبت
  • رشد ۳۹۰۰ واحدی صبح گاهی شاخص کل با انتشار یک خبر مثبت
  • گزارش روزانه بورس ۴ اردیبهشت؛اصلاح بیش‌از ۱۳ هزار واحدی شاخص کل
  • ریزش بیش‌از سه هزار واحدی شاخص در شروع معاملات صبحگاهی بورس
  • ریزش بیش‌از سه هزار واحدی بورس در شروع معاملات صبحگاهی بورس
  • ۳۰ دستگاه کامیون کشنده در بورس کالا عرضه می‌شود
  • معامله ۴۲۱۰ کیلوگرم اوراق شمش طلا در بورس کالا
  • بورس امروز ۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ + شاخص و نمای بازار