Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-04-23@13:13:57 GMT

غیبت نیکی هیلی در نشست کاخ سفید درباره پناهجویان

تاریخ انتشار: ۳۱ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۷۲۳۱۲۱

بر اساس یک گزارش منتقدان طرح کاهش پذیرش مهاجران در آمریکا و رساندن آن به تنها ۳۰ هزار نفر در سال آینده میلادی در نشست اخیر کاخ سفید برای تصمیم‌گیری درباره این طرح شرکت نکردند که نیکی هیلی از جمله این افراد بوده است. آفتاب‌‌نیوز : به نقل از شبکه ان‌بی‌سی‌ نیوز، این شبکه گزارش کرده که نیکی هیلی، سفیر آمریکا در سازمان ملل و دیگر مقام‌های دولت ترامپ که نگران کاهش مجموع تعداد پناهجویان پذیرش شده توسط آمریکا بوده‌اند، روز جمعه گذشته به این نشست دعوت نشده‌اند و در این نشست استفان میلر، دستیار کاخ سفید به تشریح برنامه خود برای کاهش این تعداد پناهجویان پرداخته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


ان‌بی‌سی نیوز گزارش کرد که مارک گرین، رئیس آژانس توسعه بین المللی آمریکا و حامی برنامه پناهجویان نیز به این نشست دعوت نشده بود.
نیکی هیلی پیش‌تر نسبت به کاهش شدید تعداد پذیرش پناهجویان اظهار نگرانی کرده بود. یک مقام آمریکایی به این شبکه گفت در حالی که هیلی در این نشست حاضر نبوده ما دیدگاه‌هایمان را در خصوص این فرآیند ارائه کردیم.
این طرح کاهش پذیرش پناهجویان به سقف تنها ۳۰ هزار در سال آینده میلادی در حالی ارائه شده که میلر خواهان محدود کردن این تعداد به تنها ۱۵ هزار نفر بود.
یک مقام سابق گفت، مایک پامپئو، وزیر خارجه آمریکا در اتاق نشست برای رایزنی حضور داشته اما به دلیل حضور میلر از این نشست کنار گذاشته شده است.
یک مقام به این شبکه گفت: تلاش‌های میلر موفقیت‌آمیز بوده زیرا او به مواضع ارجح رئیس جمهور درباره مهاجرت نزدیک است.ایسنا  کد خبر: ۵۴۶۹۱۸ تاریخ انتشار: ۳۱ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۵:۱۱

منبع: آفتاب

کلیدواژه: نیکی هیلی کاخ سفید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۲۳۱۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستور مقامات کاخ سفید پس از حوادث اصفهان

 «واشنگتن‌پست» گزارش داد که مقام‌های ایالات متحده در چندین ارگان دولتی به این روزنامه گفتند که دولت جو بایدن رئیس‌جمهوری آمریکا به آنها دستور داده است که درباره ساقط شدن چند ریز پرنده توسط پدافند هوایی ایران در اصفهان، به طور علنی صحبت نکنند.

آنتونی بلینکن وزیر امور خارجه آمریکا از اظهار نظر در مورد اینکه «آیا واشنگتن در مورد حمله هشدار داده است یا خیر»، خودداری اما تاکید کرد که «ایالات متحده در هیچ عملیات تهاجمی شرکت نداشته است.»

به گزارش ایرنا به نقل از این روزنامه آمریکایی، حوالی ساعت چهار بامداد روز جمعه، پدافند هوایی پایگاه هشتم شکاری اصفهان برای رهگیری به کار افتاد و صدای پدافند از سمت شمال شرق اصفهان به گوش رسید.

دیگر خبرها

  • اگر سر نترس دارید این کسب و کار پرسود است
  • آکسیوس: دیدار ترامپ و رئیس‌جمهور آرژانتین، کاخ سفید را خشمگین کرد
  • کاهش تعداد فارغ‌التحصیلان دانشگاه‌ها در آمریکا برای دومین سال متوالی
  • (تصاویر) خواص قارچ برای سلامتی؛ فقط این قارچ‌ها خوراکی هستند!
  • آدرس غلط سی‌ان‌ان/ تلاش برای تطهیر کاخ سفید
  • با این خشکبار نه مویتان سفید می‌شود نه می‌ریزد!
  • با این خشکبار نه مویتان سفید می شود نه می‌ریزد!
  • آدرس غلط سی ان ان / تلاش برای تطهیر کاخ سفید
  • دستور مقامات کاخ سفید پس از حوادث اصفهان
  • فراخوان برای تحریم ضیافت شام خبرنگاران در کاخ سفید