Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-16@07:12:50 GMT

دشمن همواره با پاسخ کوبنده ایران مواجه شده است

تاریخ انتشار: ۳۱ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۷۲۳۱۳۷

دشمن همواره با پاسخ کوبنده ایران مواجه شده است

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا، «سامان نیازی»، معاون امور بین الملل مرکز دانشجویی حقوق بشر جمهوری اسلامی ایران، ضمن محکومیت حادثه تروریستی در مراسم رژه نیروهای مسلح در اهواز گفت: مدعیان حقوق بشر باید این حادثه تروریستی در مجامع بین المللی را محکوم کنند. این جنایات تروریستی، حقانیت جمهوری اسلامی ایران را بیش از پیش اثبات و مخابره می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: دفاع مقدس ما محدود به ۸ سال جنگ تحمیلی با صدام و عواملش نمی شود، بلکه ۴۰ ساله است. دشمن از همه جهات سعی در انزوا و شکستن اُبهت ایران را دارد اما همیشه با پاسخ کوبنده جمهوری اسلامی ایران روبرو شده است. جمهوری اسلامی ایران بیشترین قربانی را در راه مبارزه با تروریسم داشته و برای حفظ صلح و امنیت پایدار در منطقه مجاهدت های مقتدرانه را ادامه خواهد داد.

معاون امور بین الملل مرکز دانشجویی حقوق بشر جمهوری اسلامی ایران تاکید کرد: دشمن چه بخواهد چه نخواهد، جمهوری اسلامی ایران قدرت اثر گذار منطقه است. به توان نیروهای امنیتی خود ایمان داریم و با مرتکبین اصلی این جنایت هرچه سریعتر باید برخورد قاطع صورت گیرد.

نیازی تاکید کرد: تیتر های معنادار رسانه های بیگانه و ضد انقلاب بالاخص BBC، العربیه و استانداردهای دوگانه این رسانه ها از عدم به کار گیری واژه تروریست، گواه بسیاری از مسائل است. قطعا نیروهای امنیتی همه  توان خود را خواهند گذاشت تا دیگر شاهد ترس و اشک نوامیس سرزمینمان نباشیم.

او در پایان گفت: به خانواده شهدا تسلیت می گوئیم و از صمیم قلب ابراز همدردی می کنیم.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: امور بین الملل ایران جمهوری اسلامی ایران حقوق بشر معاون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۲۳۱۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کوچک‌ترین اقدام علیه منافع ایران با پاسخ سهمگین مواجه خواهد شد

به گزارش خبرگزاری مهر، آیت‌الله «سید ابراهیم رییسی» رییس‌جمهور کشورمان شامگاه دوشنبه در پاسخ به تماس تلفنی شیخ «تمیم بن حمد آل ثانی» ضمن تبریک عید سعید فطر به وی و مردم کشورش، با اشاره به تحولات اخیر منطقه مهمترین موضوع حال حاضر منطقه و حتی جهان را تداوم نسل‌کُشی بی‌رحمانه فلسطینیان غزه و ضرورت تلاش موثر برای متوقف کردن جنایات رژیم صهیونیستی دانست و افزود: کودک‌کُشی، نسل‌کُشی و جنایات هولناک صهیونیست‌ها در حالی با حمایت کامل آمریکا و برخی کشورهای غربی تداوم یافته است که مردم مظلوم و مقتدر غزه با مقاومت خود همچنان پیروز میدان هستند.

رییس‌جمهوردر ادامه اقدام تروریستی رژیم صهیونیستی در حمله به کنسولگری جمهوری اسلامی ایران در دمشق را نشانه استیصال ناشی از دست نیافتن این رژیم به اهدافش از حمله به غزه توصیف و تصریح کرد: برخلاف انتظار تمام آزدیخواهان و ملت‌های آزاده و همچنین برخلاف نص صریح قوانین بین‌المللی، سازمان ملل متحد و شورای امنیت همانند کوتاهی و بی عملی‌شان در توقف جنایات صهیونیست‌ها در غزه، به حداقل وظایف قانونی خود در محکومیت حمله به کنسولگری ایران در دمشق نیز عمل نکردند، لذا جمهوری اسلامی ایران در راستای اعمال حق دفاع مشروع خود بر اساس ماده ۵۱ منشور ملل متحد، عملیاتی را علیه همان مراکزی که علیه ما شرارت کرده بودند، طراحی و اجرا کرد.

آیت‌الله رییسی بار دیگر با تاکید بر ضرورت اتخاذ اقدامات بازدارنده در برابر تداوم جنایات رژیم صهیونیستی در غزه به‌ویژه از سوی کشورهای اسلامی، حمایت‌های کورکورانه برخی کشورهای غربی از رژیم صهیونیستی را زمینه تنش‌زایی در منطقه دانست و تصریح کرد: همانطور که قبلا هم رسما اعلام کردیم عملیات وعده صادق با هدف تنبیه متجاوز با موفقیت انجام شد. اینک قاطعانه اعلام می‌کنیم که کوچکترین اقدام علیه منافع ایران قطعا با پاسخی سهمگین، گسترده و دردناک علیه همه عاملان آن مواجه خواهد شد.

امیر قطر: رژیم صهیونیستی تلاش می‌کند با متشنج‌کردن اوضاع، افکار عمومی جهانی را از جنایات در غزه منحرف کند

شیخ «تمیم بن حمد آل ثانی» نیز در این مکالمه تلفنی ضمن تبریک متقابل عید فطر، روابط دو کشور را بر اساس اعتماد عالی متقابل میان سران دو کشور، متمایز و ممتاز توصیف و تصریح کرد: ایران و قطر در همه احوال و شرایط پشتیبان و حامی یکدیگر بوده و هستند.

امیر قطر با اشاره به تلاش کشورش برای محکومیت تجاوز رژیم صهیونیستی به ساختمان کنسولگری جمهوری اسلامی ایران در دمشق افزود: امروز شاهد بالاترین سطح همگرایی جهانی و مردمی در حمایت از آرمان فلسطین هستیم و رژیم صهیونیستی تلاش می‌کند با متشنج‌کردن اوضاع، افکار عمومی جهانی را از جنایات خود در غزه منحرف کند.

وی درایت جمهوری اسلامی ایران در طراحی و اجرای پاسخ به جنایت رژیم صهیونیستی را ستود و آن را حاوی پیامی واضح و روشن برای همگان دانست.

کد خبر 6079510

دیگر خبرها

  • کوچک‌ترین اقدام علیه منافع ایران با پاسخ سهمگین مواجه خواهد شد
  • از اقدام نظامی اسرائیل علیه ایران تا پاسخ کوبنده جمهوری اسلامی
  • حمایت مردم عراق از پاسخ ایران به رژیم صهیونیستی
  • قدردانی از پاسخ کوبنده سپاه پاسداران به جنایات رژیم کودک‌کش صهیونیستی
  • پاسخ کوبنده و دشمن شکن سپاه قلوب ملت ایران و امت اسلام را شاد کرد
  • رییسی: تنبیه متجاوز که وعده صادق رهبر مقتدر و حکیم انقلاب اسلامی بود، محقق شد/ نیروهای مسلح ایران درس عبرت‌آموزی به دشمن صهیونیستی دادند/ هر گونه ماجراجویی جدید با پاسخ سنگین‌تر و پشیمان‌کننده مواجه خواهد شد
  • هرگونه ماجراجویی جدید با پاسخ سنگین‌تر مواجه خواهد شد
  • پیام آیت الله نوری همدانی در حمایت از پاسخ کوبنده به رژیم صهیونیستی
  • سپاه: هر اقدامی را پاسخ می‌دهیم
  • پاسخ ایران به رژیم صهیونیستی باید کوبنده باشد