Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمد حبیبی نژاد روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: در این دیدار که پیش از ظهر امروز در خانه حریف برگزار شد چمران لارستان با نتیجه 32 بر31 نفت و گاز گچساران را شکست داد.
در هفته نخست این رقابت‌ها نفت و گاز گچساران از مهمان خود تیم تأسیسات دریایی تهران با نتیجه نزدیک 17 بر 18 شکست را پذیرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


تیم نفت و گاز گچساران در هفته دوم نیز پترو آموت بوشهر میزبان خود را با نتیجه 36 بر 22 شکست داد.
تیم نفت و گاز گچساران در هفته سوم لیگ برتر هندبال بانوان با نتیجه 26 بر 19 سپاهان اصفهان را شکست داد.
حبیبی نژاد افزود: نفت و گاز گچساران در هفته پنجم تا هفتم به ترتیب با تیم‌های هیات قم، شاهین یا ذوب آهن اصفهان و البرز رقابت می‌کند.
تیم هندبال بانوان باشگاه فرهنگی ورزشی نفت و گاز گچساران با 9 پیروزی،2 تساوی و یک باخت و با یک امتیاز کمتر نسبت به تأسیسات دریایی تهران نائب قهرمان لیگ برتر هندبال کشور در سال 1396 شد.
شهرستان 124 هزار نفری گچساران در جنوب غربی کهگیلویه و بویراحمد حدود هشت هزار ورزشکار سازمان یافته دارد.
8143/1662
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: رفع حصر لایحه شفافیت ذوب آهن قم کهگیلویه و بویراحمد لیگ برتر نفت رفع حصر لایحه شفافیت امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۲۳۱۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

92 گل خورده؛ شفیلدیونایتد بدترین خط دفاعی در تاریخ لیگ برتر انگلیس

در دیداری معوقه از هفته ۲۹ لیگ برتر انگلیس 2023/24، منچستریونایتد مقابل شفیلدیونایتد به برتری 4-2 دست یافت. شفیلدیونایتد با این شکست، یک گام دیگر به سقوط به چمپیونشیپ نزدیک تر شد.

به نقل از اوپتا؛ شفیلدیونایتد در 34 بازی فصل جاری لیگ برتر، 92 گل دریافت کرده است. آنها رکورددار بیشترین گل دریافتی در فصول 38 تیمی در تاریخ لیگ برتر هستند. دربی کانتی در فصل 2007/08 با 89 گل خورده از این نظر رکورددار بود. سوئیندون تاون در فصل 1993/94 یعنی فصلی که لیگ برتر با 22 تیم برگزار می شد، 100 گل دریافت کرد. شفیلدیونایتد در فاصله 4 هفته تا پایان رقابت ها احتمالا از مرز +100 گل خورده نیز عبور خواهد کرد.

از دست ندهید ????????????????????????

درخواست دروسی: سردار را در رم حفظ کنید اختلاف علنی رئیس فدراسیون با مجری تلویزیون اعتراض هوادار بارسلونا: ژاوی، مرد سر حرفش می‌ماند! رد پای آرتتا؛ اورتون بعد از 14 سال لیورپول را در خانه شکست داد!

دیگر خبرها

  • شکست الاهلی باوجود گل فرانک کسیه
  • شکست‌ناپذیران؛ 20 سال از آخرین قهرمانی آرسنال در لیگ برتر انگلیس گذشت / عکس
  • 92 گل خورده؛ شفیلدیونایتد بدترین خط دفاعی در تاریخ لیگ برتر انگلیس
  • حذف تیم‌های ریکرو مردان و بانوان کشورمان در کاپ جهانی
  • مس کرمان یک گام تا قهرمانی درلیگ برتر هندبال
  • دیدار معوقه هفته دوازدهم لیگ برتر هندبال مردان؛ مس به قهرمانی نزدیکتر شد
  • مس کرمان یک قدم به قهرمانی نزدیک‌تر شد
  • ۹ رتبه برتر جشنواره سفیران سلامت برای دانش‌آموزان خوزستانی
  • بازی معوقه هفته ۱۲ لیگ برتر هندبال؛ دیدار صدرنشین با خودروسازان
  • رعایت حجاب و عفاف در واحدهای صنفی اسلامشهر الزامی است