Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-05-07@22:40:27 GMT

توسعه امکانات ورزشی مدارس آستارا ضروری است

تاریخ انتشار: ۳۱ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۷۲۳۱۵۲

توسعه امکانات ورزشی مدارس آستارا ضروری است

به گزارش خبرنگار ایرنا، سامان ساسانیان روز شنبه در جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان در فرمانداری آستارا اظهار داشت: سلامت جسمی دانش آموزان و دانشجویان موجب تلاش بدون خستگی و توان مقابله با پیشامدهای ناگهانی می شود و نهادینه کردن زنگ ورزش در فضاهای آموزشی ضروری است.
وی بیان کرد: توجه به ورزش در کنار آموزش علوم در مدارس و دانشگاه ها ضرورتی غیر قابل انکار است و نباید زنگ های ورزش به زمان استراحت دانش آموزان یا معلمان تبدیل شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد: برای رسیدن به جامعه ای توسعه یافته و خلاق، باید به ورزش اهمیت داده و آن را در برنامه های روزانه زندگی قرار دهیم و نقش قشر جوان در دفاع مقدس نیز نباید به فراموشی سپرده شود.
ساسانیان جلوگیری از موازی کاری و هم افزایی با سایر ادارات را از هدف های ستاد ساماندهی امور جوانان آستارا دانست و بیکاری، ازدواج و مسکن را از مشکلات این قشر عنوان کرد.
رئیس اداره ورزش و جوانان آستارا نیز در این جلسه گفت: برای توسعه ورزش در روستاها با همکاری اداره آموزش و پرورش، 2 خانه ورزش راه اندازی شده و افزایش تعداد آنها در دستور کار است.
وحید خاصی پور با اشاره به فعالیت 6 سازمان مردم نهاد زیر نظر اداره ورزش و جوانان آستارا افزود: تابستان امسال با مشارکت سمن ها و هیات های ورزشی، 34 برنامه فرهنگی و ورزشی و هشت جشنواره در نوار ساحلی مناطق دیگر این شهرستان برگزار شد.
وی بیان کرد: به مناسبت هفته تربیت بدنی و در راستای ارتقای سطح سلامت همگانی، همایش بزرگ پیاده روی خانوادگی در روز 27 مهرماه در آستارا برگزار خواهد شد.
بندر آستارا با 91 هزار نفر جمعیت در 2 بخش و 62 روستا در منتهی الیه غرب استان گیلان واقع شده و سه هزار و 500 ورزشکار در 35 هیات ورزشی این شهرستان ساماندهی شده است.
7105 / 7124 /6030
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: رفع حصر لایحه شفافیت اداره ورزش و جوانان بیکاری دانش آموزان و دانشجویان دفاع مقدس مردم نهاد رفع حصر لایحه شفافیت امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۲۳۱۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تبریز میزبان نشست ملی هم اندیشی رؤسای گروه‌های توسعه ورزش همگانی

جواد امان زاده در گفت و گو با خبرنگار مهر در تشریح این خبر افزود: نشست ملی هم اندیشی رؤسای گروه‌های توسعه ورزش همگانی و روستایی ادارات کل ورزش و جوانان سراسر کشور از ۲۲ الی ۲۵ اردیبهشت ماه به میزبانی تبریز برگزار خواهد شد.

معاون امور ورزش اداره کل ورزش و جوانان استان عنوان داشت: در این همایش که مسئولان وزارت ورزش و جوانان نیز حضور خواهند داشت، برنامه‌های متنوعی در خصوص تبیین برنامه‌های ورزش همگانی کشور و ارائه برنامه و سیاست‌های مربوط به توسعه ورزش روستایی برگزار خواهد شد.

امان زاده یادآور شد: با توجه به میزبانی شایسته تبریز از برنامه‌ها و همایش‌های ملی، وزارت ورزش و جوانان همواره دیدگاه ویژه ای به استان آذربایجان شرقی دارد و میزبانی از چنین رویدادهایی تأثیر بسزایی در پیشرفت ورزش همگانی و روستایی استان خواهد داشت.

گفتنی است، در این نشست ملی مشاور مقام عالی وزارت ورزش و جوانان، رؤسای فدراسیون‌های آمادگی جسمانی، ورزش‌های همگانی و ورزش‌های روستایی و عشایری و رؤسای گروه‌های توسعه ورزش همگانی و روستایی ادارات کل ورزش و جوانان سراسر کشور حضور خواهند داشت.

کد خبر 6098939

دیگر خبرها

  • گزارش وزیر ورزش از اقدامات و افتخارآفرینی ورزش کشور به رئیس جمهور
  • تبریز میزبان نشست ملی هم اندیشی رؤسای گروه‌های توسعه ورزش همگانی
  • ۲۰ چمن ورزشی ویژه دانش آموزان در زنجان افتتاح شد
  • چهار سالن ورزشی دانش‌آموزی در زنجان آماده افتتاح است
  • کشتی همدان سروسامان می‌گیرد
  • ۵۱ میلیون ایرانی گواهی‌نامه رانندگی دارند
  • توسعه و پیشرفت بی سابقه بولینگ و بیلیارد لرستان
  • طرح آمایش سرزمین با هدف توسعه ورزش در استان اجرا می شود
  • پیست موتورسواری غیراستاندارد بندرعباس، چالشی جدی
  • پیست موتورسواری بندرعباس غیراستاندارد و حادثه‌آفرین ‌است