Web Analytics Made Easy - Statcounter

باشگاه صنعت نفت آبادان درباره اتفاقات پیش‌آمده در بازی با پیکان نامه‌ای به‌ هیئت فوتبال استان خوزستان ارسال کرد. ۳۱ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۵:۱۴ ورزشی فوتبال ایران نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از سایت باشگاه نفت آبادان، باشگاه صنعت نفت آبادان درباره اتفاقات پیش‌آمده در بازی با پیکان نامه‌ای به‌ هیئت فوتبال خوزستان ارسال کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این نامه آمده است: 

«جناب آقای کاظم طالقانی

رئیس محترم هیئت فوتبال استان خوزستان

با سلام و دعای خیر

احتراماً پیرو اتفاقات شکل گرفته در دیدار دو تیم صنعت نفت آبادان و پیکان تهران در چارچوب هفته هفتم لیگ برتر 97-98 ذکر نکات زیر حائز اهمیت است.

باشگاه صنعت نفت آبادان ضمن محکوم کردن شکل‌گیری اغتشاش و بحران در تمامی ورزشگاه‌های کشور خواهشمند است بعد از مطالعه موارد زیر درباره پیگیری حق تضییع‌ شده تیم فوتبال صنعت نفت آبادان و هواداران این مجموعه و جلوگیری از اتخاذ تصمیماتی که به سود فوتبال خوزستان نیست، اقدام لازم را مبذول فرمایید.

در دقیقه 24 این دیدار در حالی که فردین عابدینی، مدافع تیم صنعت نفت در موقعیتی کاملاً تک به تک با دروازه‌بان حریف قرار داشت، با آشکارترین خطای ممکن در آستانه شش قدم پیکان روبه‌رو شد و در حالی که همگان انتظار اعلام خطای پنالتی و اخراج مدافع تیم تهرانی را داشتند، داور این دیدار نه تنها ضربه پنالتی را اعلام نکرد بلکه به پیکان این فرصت را داد تا در ادامه این بازی علی‌رغم نقض آشکار قوانین فوتبالی، بازی را 11 نفره دنبال نماید.

در دقیقه 60 مسابقه، دومین اشتباه مهلک و فاحش داور دیدار صنعت نفت - پیکان زمانی شکل گرفت که تکل و خطای آشکار بازیکن پیکان در محوطه 18 قدم روی کرار جاسم باز هم دیده نشد.

و بالاخره اشتباه تأثیرگذار بعدی آقای موعود بنیادی‌فر در دقیقه 84 دیدار محقق شد و خطای هند بازیکن پیکان که حتی برخی مدافعان تیم حریف نیز به صورت ضمنی به رخ دادنش اذعان داشتند، باز هم به شکل عجیبی از چشم داور میدان به دور ماند تا صنعت نفت در روزی که می‌توانست تیم پیروز میدان باشد سه پنالتی سوخته را هدیه بگیرد.

شایان ذکر است علاوه بر این سه اشتباه کشنده، تیم داوری مسابقه صنعت نفت - پیکان، با سوت‌های ممتدی که به ضرر صنعت نفت بود، به آستانه تحمل هواداران تیم ما حمله کرده و بانی اصلی ایجاد التهاب و بحران روی سکوها بود.

انتهای پیام/ 

R39383/P1015145/S3,27/CT12

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۲۳۱۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تداوم پایداری جوی در آبادان و خرمشهر

محمد سبزه زاری مدیر سازمان هواشناسی خوزستان گفت: آسمان امروز آبادان و خرمشهر صاف و آفتابی است و دمای هوا در این شهر‌ها روی نقشه هواشناسی ۲۸ درجه را نشان می‌دهد است.

به گفته مدیر سازمان هواشناسی خوزستان در حال حاضر نم نسبی هوا ۶۱ درصد و دید افقی هفت هزار متر است.

او گفت: بیشترین دمای ثبت شده در آبادان و خرمشهر طی ۲۴ ساعت گذشته ۳۷ درجه و کمترین میزان دمای ثبت شده در این مدت زمانی ۲۴ درجه گزارش شده است.

این مسئول گفت: سرعت وزش باد در آبادان و خرمشهر ۲ متر بر ثانیه و هفت کیلومتر بر ساعت است.

باشگاه خبرنگاران جوان آبادان آبادان

دیگر خبرها

  • مسئولان در چینش داوران دقت کنند/ امیدوارم نفت در لیگ ماندنی شود
  • رد شکایت سپاهان و نساجی از صنعت نفت آبادان
  • افت دما در آبادان و خرمشهر
  • دو بازی حساس هفته۲۵ لیگ با داوری دو برادر!
  • گفت‌وگو با داور فوتبال که مورد ضرب و شتم قرار گرفت + فیلم
  • پیشکسوت فوتبال سپاهان: کمیته داوران یک داور باکیفیت برای دیدار با پرسپولیس انتخاب کند
  • برنامه چهار هفته پایانی لیگ برتر فوتبال اعلام شد
  • زمان پایان لیگ برتر فوتبال اعلام شد
  • داور عشق راگبی برای بایرن مونیخ-رئال
  • تداوم پایداری جوی در آبادان و خرمشهر