Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی گفت: تحریم ها و تهدیدات دشمنان اسباب تقویت عزم و اراده و رشد فکری ملت را فراهم می آورد و آنان را در راه استقلال و سربلندی مصمم تر می کند .

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از دیار آفتاب؛ آیت الله قربانعلی دری نجف آبادی نماینده ولی فقیه در استان مرکزی گفت: امسال آغازین روز از هفته با شکوه دفاع مقدس با دو واقعه تاریخی بزرگ از جمله  شهادت مظلومانه امام سجاد(ع) و دفن شهدای کربلا توسط طایفه بنی سعد در زیر آماج تیرهای امویان مصادف شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با تاکید بر اینکه حوادث و رویدادهای تاریخی به هم پیوسته هستند افزود: سنت الهی مسلط و حاکم بر رویدادهای تاریخی است و این امر را می توان در همه دوران تاریخی مشاهده کرد.

امام جمعه اراک به پیروزی حق بر باطل اشاره کرد و گفت: با نگاه به حوادث تاریخی می توان به این مسئله پی برد که حق پیروز میدان است و ظلم و باطل در هر چهره ای محکوم به فناست، نمونه بارز آن مدفون شدن دستگاه ظلم ستیز اموی در زباله دان تاریخ و در مقابل درخشش و تلالو زندگی ائمه و معصومین (س) در سراسر تاریخ است.

دری نجف آبادی به بیانیه امام خمینی(ره) در دروان جنگ اشاره کرد و گفت: به دنبال تحرکات دشمن و بمباران ۱۲ فرودگاه در همان روزهای آغازین جنگ، امام خمینی(ره) خطاب به مردم گفتند، اگر این جنگ ۲۰ سال هم طول بکشد ما آنرا ادامه می دهیم چرا که حق پیروز است.

وی افزود: اگرچه امکانات نظامی ما در آن دوران کم و محدود بود اما، دو اصل همدلی و اتحاد امت و درایت و حمایت های امام خمینی(ره) سبب شد تا در مقابل صدامیان مقاومت کنیم و پیروز میدان باشیم.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی با تاکید برانکه در همه دوران مردم فهیم و غیور ایران اسلامی خالصانه هرآنچه را داشتند تقدیم به انقلاب و حکومت اسلامی کرده اند افزود: ملت جمهوری اسلامی ایران در همه مراحل و دوره های تاریخی تحریم ها و تهدیدات دشمنان را تحمل کرده اند از اینرو در شرایط کنونی نیز می توانند با توکل به خدا پیروز این میدان کارزار باشند.

وی با اشاره بر اینکه امت اسلامی فریب نمی خورند و وسیله دست دشمن نیز نمی شوند بیان کرد: دشمنان اسلام باید بدانند که چالش های اقتصادی و اجتماعی اسباب  تقویت عزم و اراده و رشد فکری ملت را فراهم می آورد و آنان را در راه استقلال  و سربلندی مصمم تر می کند و نیروهای نظامی و امنتتی را در راه دفاع از نظام جمهوری اسلامی قدرتمند تر می سازد.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۲۳۲۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شیری: می‌توانستیم کار را در ۹۰ دقیقه تمام کنیم

ایسنا/آذربایجان شرقی مدافع تراکتور می‌گوید می‌توانستیم در جریان بازی پیروز باشیم اما موقعیت هایمان به گل تبدیل نشد.

به گزارش ایسنا، مهدی شیری پس از پیروزی تراکتور مقابل ذوب آهن و صعود به ۸ تیم پایانی جام حذفی اظهار کرد: بازی خیلی سختی بود، می‌توانستیم در جریان بازی پیروز باشیم اما موقعیت هایمان به گل تبدیل نشد و بازی به وقت‌های اضافه و پنالتی کشیده شد. خیلی خوشحالم که توانستیم با پیروزی از زمین خارج شویم.

شیری درباره عملکرد حسین پورحمیدی در این بازی گفت: در تیم‌های بزرگ این اتفاقات طبیعی است. برای حسین پورحمیدی خیلی خوشحالم و امیدوارم برای بازی بعدی که با استقلال است هوادرانمان به ورزشگاه بیایند و حمایت کنند، امیدوارم ریکاوری خوبی داشته باشیم و آماده مسابقه شویم.

مدافع تراکتور در واکنش به حضور مطهری و حضور احتمالی گل‌محمدی در تراکتور مطرح کرد: آقای مطهری به من لطف دارند. در پرسپولیس و پیکان در کنار ایشان بودم، مربی بادانش و رزومه‌ای هستند، آقای گل‌محمدی هم از مربیان با رزومه هستند و امیدوارم روز به روز کادرفنی ما بهتر شود.

شیری در واکنش به حذف استقلال و پرسپولیس از مسابقات گفت: جام شگفتی‌هاست و تیم‌های بزرگ و مدعی نمی‌توانند نتیجه بگیرند. در این مسابقات ریسک باید کم باشد و امیدوارم مسیرمان به شکلی باشد که در انتها بتوانیم قهرمان شویم.

مدافع تراکتور درباره بازی بعدی تیمش مقابل استقلال گفت: تمرکز ما روی تیم خودمان است و با تیم خاصی کاری نداریم، تلاش می‌کنیم ریکاوری کنیم و آماده این بازی سخت و حساس شویم و به نظرم هر تیمی کمتر اشتباه کند پیروز می‌شود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • آیت‌الله حسینی همدانی: اینکه دانشجویان آمریکایی در آمریکا به خاطر غزه کتک می‌خورند و به زندان می‌روند یعنی غزه پیروز است/ نفرت جهانی از آمریکا کاملاً عیان شده است/ امروز همه مردم آزاده عالم با نفرت فریادشان بر سر اسرائیل بلند است
  • اقتدار جمهوری اسلامی تکیه گاهی برای آزادی خواهان جهان است
  • شیری: می‌توانستیم کار را در ۹۰ دقیقه تمام کنیم
  • حجاب و عفاف نماد مسلمانی و پرچم افتخار امت اسلامی است
  • عملیات «وعده صادق» سربلندی جهان اسلام
  • عملیات وعده صادق سربلندی جهان اسلام
  • برگزاری این سفر در مقطع فعلی پیام مهمی برای دشمنان و دوستان جمهوری اسلامی داشت
  • علم الهدی: دشمنان اسلام چشم به ولایت معصوم دارند
  • خدمت رسانی به مراکز آزمون کنکور دراستان کرمان
  • علم الهدی: دشمنان اسلام از مسائل سیاسی عبور کرده و چشم به ولایت معصوم دارند