Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-03-28@18:18:30 GMT

واکنش شاعران به حادثه تروریستی اهواز

تاریخ انتشار: ۳۱ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۷۲۳۲۱۳

واکنش شاعران به حادثه تروریستی اهواز

در پی حمله تروریستی تکفیری‌ها در اهواز و شهادت تعدادی از هموطنان کشورمان برخی از شاعران اشعاری را منتشر کردند.

میلاد عرفان‌پور از جمله شاعرانی است که در پی شهادت جانباز شهید حسین منجزی (جانباز ۷۵ درصد) از شهدای حادثه تروریستی اهواز یک رباعی سروده است.

این خاک عجب حکایتی داشته است
این باغ، چه بار و برکتی داشته است
این لاله که پیراهن خونین دارد
از کرب‌و‌بلا زیارتی داشته است

ابراهیم لایق

باز دست خائنین موج نفاقی داده راه

ماجرای نیمروز دیگری افتاده راه

سیدمحمدرضا لاهیجی

بگذار رفیقِ جیبِ موساد شوند

دنبالِ عقیده‌هایِ بر باد شوند

انگل صفتان و نانجیبان همگی

ناراحت از این کشورِ آزاد (آباد) شوند

گفتنی است، همزمان با برگزاری مراسم رژه نیروهای مسلح در اهواز، صبح امروز شنبه ۳۱ شهریور ۱۳۹۷ یک تیم تروریستی به مردم و حاضران در مراسم رژه حمله مسلحانه کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پس از آغاز مراسم رژه نیروهای مسلح چند نفر از پارک شهید سبحانی که پشت استیج رژه قرار دارد با به رگبار بستن مردم قصد حمله به جایگاه رژه را داشتند که نیروهای مسلح مستقر در محل رژه با دعوت مردم به پناه گرفتن با افراد مسلح درگیر شدند./فارس

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۲۳۲۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استاندار گیلان با حادثه دیدگان حمله تروریستی در روسیه ابراز همدردی کرد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای گیلان ؛ دکتر اسدالله عباسی امروز در دیدار با سرکنسول روسیه در رشت، گفت: حمله گروه تروریستی به شهروندان روسیه در تالار شهر کروکوس مسکو که عده زیادی از مردم این کشور را به خاک و خون کشید موجب تألم و تأثر مردم گیلان و ایران اسلامی شد.

وی با محکوم کردن هر گونه اقدام تروریستی، افزود: ضمن ابراز همدردی با خانواده‌های جان باختگان، این حادثه تلخ را به دولت و ملت روسیه تسلیت می‌گویم.

استاندار گیلان گفت: ایران اسلامی بار‌ها مورد حملات تروریستی قرار گرفته است و حادثه تروریستی کرمان از جمله این حوادث بود که ۸۴ نفر در آن به شهادت رسیدند. 

دکتر اسدالله عباسی افزود: طبق وظیفه در کنسولگری روسیه حاضر شده و در یادداشتی مراتب همدردی خود و مردم گیلان را به مردم روسیه اعلام می‌کنیم.

وی با تاکید بر بی اثربودن این اقدامات تروریستی بر ارتباطات کشور‌های ایران و روسیه، گفت: با توجه به بهره برداری از کریدور شمال - جنوب، برای تقویت روابط ۲ کشور، موضوعات مشترک را بررسی خواهیم کرد.

دکتر اسدالله عباسی استاندار گیلان امروز در دیدار با سرکنسول روسیه در رشت گفت: با افتتاح راه آهن آستارا با حضور رییس جمهور در اردیبهشت ماه، میزان مبادلات تجاری ایران با روسیه از ۲ میلیون تن به ۱۰ میلیون افزایش می‌یابد.
استاندار گیلان همچنین با اهدای گل به سرکنسولگری روسیه در رشت، مراتب تسلیت خود و همچنین محکومیت این حادثه تروریستی را اعلام کرد.

سرکنسول فدراسیون روسیه در رشت هم در این دیدار با قدردانی از استاندارگیلان برای تسلیت و همدردی با مردم روسیه، گفت: ایران هم یکی از قربانیان تروریست است، اما دشمنان بدانند این نوع اقدامات، اتحاد بیشتر ۲ کشور را بدنبال دارد و در آینده همکاری‌های اقتصادی ما بیشتر خواهد شد.

آندری وادوف تصریح کرد: استان‌های ولگا گراد و آستاراخان روسیه بیش از دیگر استان‌های این کشور به همکاری با ایران علاقه دارند و ما برای توسعه زیرساخت‌های لجستیکی و همکاری‌های گسترده بین ۲ کشور مصمم هستیم.

دیگر خبرها

  • چرا پوتین به صحنه حمله تروریستی مسکو نرفت؟
  • پیکر کودک شهید حادثه تروریستی خاش تشییع شد+فیلم
  • روسیه: نقش غرب در حادثه تروریستی مسکو مشخص شود
  • دفع حملات تروریست‌ها توسط ارتش سوریه
  • روسیه: آمریکایی‌ها خودشان را در حادثه تروریستی کروکوس لو دادند
  • واکنش طالبان به حمله انتحاری علیه چینی‌ها در پاکستان
  • لوکاشنکو: تروریست‌های حمله مسکو می‌خواستند وارد بلاروس شوند
  • استاندار گیلان با حادثه دیدگان حمله تروریستی در روسیه ابراز همدردی کرد
  • حمله تروریستی به دومین پایگاه بزرگ نیروی دریایی پاکستان
  • حمله به پایگاه نیروی دریایی پاکستان با کشته شدن ۴ مهاجم دفع شد