Web Analytics Made Easy - Statcounter

سردار علی فدوی معاون هماهنگ‌کننده سپاه در حاشیه همایش شنبه‌های انقلاب که صبح امروز در باغ‌موزه دفاع مقدس برگزار شد، در جمع خبرنگاران در واکنش به حمله تروریستی ساعات گذشته به رژه اهواز گفت: آیا اینکه در هر گوشه‌ای از کشور دو یا سه نفر به مردم تیر بزنند، این هنر است؟

وی افزود: این گونه اقدامات نشان‌دهنده توان و قدرت نیست، نشان‌دهنده ذلت است و در ادامه روند داعش در عراق و سوریه است که مردم بی‌گناه را که نه در موضع نظامی و دفاعی هستند، به شهادت رساندند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون هماهنگ‌کننده سپاه تصریح کرد: هنر این است که در مقابله‌ای که دو طرف آن مشخص است، قدرت داشته باشیم.

وی با اشاره به شکست توطئه داعش در منطقه گفت: ما یک طراحی بزرگ و توطئه‌ای به‌نام داعش را به‌ذلت کشاندیم که این موضوع برایشان سخت است.

سردار فدوی درباره علت کاهش تحرکات تحریک‌آمیز ناوهای آمریکا در خلیج فارس خاطرنشان کرد: علت اینکه اتفاقی پیش نیامده، این است که آمریکایی‌ها به‌نسبت گذشته حرف‌گوش‌کن‌تر شدند.

وی اضافه کرد: آمریکایی‌ها اگر طبق قوانین بین‌المللی عمل کنند، ما کاری به آنها نداریم. چه آمریکایی‌ها چه انگلیسی‌ها و چه هر کشور دیگر، علاوه بر قوانین بین‌المللی، اگر طبق روالی که ما مشخص می‌کنیم، عمل کنند، اتفاقی رخ نخواهد داد، در غیر این صورت، حتماً با آنها برخورد می‌کنیم.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه با اشاره به محکومیت حمله اخیر موشکی سپاه از سوی اروپا گفت: اروپایی‌ها در دعوای استکبار جهانی با انقلاب اسلامی، همواره دنباله‌روی استکبار بودند و هیچ‌گاه نظر مستقلی نداشتند؛ اصلاً به اروپایی‌ها ارتباطی ندارد که ما چه کردیم.

وی همچنین درباره نحوه برخورد ایران با اروپا در مسئله برجام گفت: طبق فرمایشات امام و رهبری، ما هیچ‌گاه در هیچ موضوعی، شروع‌کننده نبودیم، اگر مسئله‌ای شروع شد، بسیار سخت برخورد می‌کنیم.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: انقلاب دفاع مقدس حمله تروریستی عراق سوریه خلیج فارس استکبار جهانی استکبار ایران حمله تروریستی اهواز سردار فدوی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۲۳۲۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله سارقان به مهاجم سابق استقلال / واکنش پلیس به اظهارات امین منوچهری

آفتاب‌‌نیوز :

در روزهای گذشته امین منوچهری بازیکن سابق تیم فوتبال استقلال تهران در گفت و گویی اعلام کرده بود که در ترافیک اتوبان چمران مورد حمله سارقان قرار گرفته که در این کش و قوس گردنبند طلای او به سرقت رفته است.

او گفته بود: در ترافیک اتوبان شهید چمران بودم و یک موتوری به آینه خودروی من خورد و پس از آن شروع به فریاد زدن کرد و با دست به شیشه خودرو می‌کوبید؛ زمانی که شیشه ماشین را پایین دادم تا ببینم چرا این کار را انجام می‌دهد یک نفر دیگر از پشت سر آمد و گردنبند من را از گردنم کشید و همین اتفاق باعث شد تا گردنم آسیب جزیی ببیند.

منوچهری در ادامه گفته بود از این صحنه شوکه شده و حتی نتوانستم واکنش نشان دهم؛ این چندمین بار است که در اتوبان چمران این اتفاق تکرار می‌شود و فکر می‌کنم آنها یک باند هستند که این کار را انجام می‌دهند.

او یادآور شد: پیگیری نکردم چون به نظرم به جایی نمی‌رسد؛ بارها این اتفاق افتاده، نه جلوگیری انجام شده و نه پیگیری اتفاق می‌افتد.

در این رابطه سردار علی ولی‌پور گودرزی روز جمعه در گفت وگو با ایرنا در واکنش به این موضوع گفت: این شهروند همانند دیگر شهروندان باید به پلیس اعتماد کند و موضوع را به ما اطلاع دهد تا ماموران متوجه وقوع جرم شوند و آن را پیگیری کنند.

وی ادامه داد: حتما هر شهروندی اتفاقی برایش رخ می‌دهد باید به سامانه ۱۱۰ پلیس اطلاع رسانی کند؛ ابتدا مامور در محل حاضر و اظهارات ثبت می‌شود و پس از ارجاع پرونده به پلیس آگاهی، کار به صورت تخصصی پیگیری می‌شود.

به گفته سردار ولی‌پور گودرزی، اگر موضوعی برای شهروندی پیش آمده باید به پلیس اطلاع رسانی کند و مطمئن باشد که پلیس پیگیری می‌کند؛ ما سعی بر کسب رضایت مردم داریم و موضوعات آنها را تا حصول نتیجه پیگیری می‌کنیم.

رییس پلیس آگاهی تهران با تاکید بر اینکه اعتماد شهروندان به پلیس مهم است، گفت: در عین حال همه مردم برای ما عزیز و شریف هستند و فرقی بین آنها نمی‌گذاریم، پلیس پشتیبان هر کسی است که تعرض یا ظلمی به وی شده و با خاطی برخورد می‌کند.

وی تاکید کرد: ما کار همه مردم را انجام می‌دهیم و برای پلیس فرقی ندارد فردی که به او ظلم شده، چه شغل و سمتی دارد چرا که رضایتمندی آحاد مردم برای ما مهم است.

سردار ولی‌پور گودرزی این را هم گفت که پس از این اتفاق ابلاغ کرد که با این شهروند تماس گرفته و او را به پلیس دعوت کنند تا کار وی پیگیری شود.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • گروگان‌های طالبان که درباره‌شان نشنیده‌اید / چرا آمریکا ۸۰۰ پایگاه نظامی در سرتاسر دنیا دارد؟ / چرا کشور‌ها به جنگ با یکدیگر می‌روند؟ / چگونه داعش به وجود آمد؟
  • (ویدیو) گفت‌و‌گوی سردار سپاه با سی‌ان‌ان به زبان انگلیسی درباره حمله به اسرائیل
  • سردار رشید: در حمله سپاه به اسرائیل، ۲۴۰ جنگنده آمریکا و ناتو به اسرائیل کمک کردند /اسرائیل جرأت نکرد تصاویر دو پایگاه نظامی اش را به دنیا نشان دهد
  • دقیقا این ۳ مدل موشک به اسرائیل شلیک شد
  • داعش در افغانستان به طور جدی سرکوب شده است
  • طالبان: حضور داعش در افغانستان به صفر نزدیک شده است
  • گفت‌و‌گوی سردار سپاه با سی‌ان‌ان به زبان انگلیسی درباره حمله به اسرائیل
  • واکنش پلیس به حمله سارقان به مهاجم سابق استقلال تهران
  • حمله سارقان به مهاجم سابق استقلال / واکنش پلیس به اظهارات امین منوچهری
  • واکنش سردار شریف به برخورد حاکمان آمریکا با دانشجویان معترض