Web Analytics Made Easy - Statcounter

میلان هنوز هم به بازیکنان جدید نیاز دارد.

طرفداری - به نظر می رسد میلان ایتالیا به جذب وینگر پی اس وی آیندهوون علاقه مند است.

به گزارش Voetball International، میلانی ها وینگر هلندی آیندهوون را زیر نظر دارند. برگوین 21ساله یکی از بازیکنان جوان و آینده دار هلند است که خیلی ها منتظر هستند تبدیل به یک ستاره شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او فصل گذشته 8گل برای تیمش به ثمر رساند و 11پاس گل برای هم تیمی هایش ارسال کرد. آیندهوون در نهایت قهرمان لیگ هلند شد.

البته میلان تنها نیست. گفته می شود بارسلونا و تیم های لیگ برتر انگلیس هم برگوین را در نظر گرفته اند. این بازیکن هلندی تا 2022 با آیندهوون قرارداد دارد. او نمی خواهد باشگاهش را ترک کند و فعلا به ادامه کار در لیگ هلند علاقه مند است. درضمن او از طرفداران بارساست و 5سال پیش در عکسی کنار مسی دیده شد.

میلان در این پست بازیکنانی چون سوسو، چالهان اوعلو، کاستیخو و بورینی را در ترکیب دارد اما آنها به دنبال جذب برگوین هستند چون بازیکنان فعلی روسونری زیاد گلزن نیستند. گتوزو نمی خواهد تمام بار گلزنی تیم روی دوش هیگواین باشد.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۲۳۲۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رسانه‌ها به دنبال امیدبخشی و نگاه روشن به آینده باشند

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سید اسماعیل موسوی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه شهر محمودآباد با با اشاره به دیدار مقام معظم رهبری با جمعی از شعرا اظهار کرد: چالش‌های رسانه‌ای امروز در دنیا که مورد تاکید مقام معظم رهبری است باید جدی گرفته شود.

وی با بیان اینکه تلاش دشمن بر اساس ارائه تصویری مخدوش و منفور از خودمان است، افزود: تلقین ناامیدی و یأس، ناامیدی از حل مشکلات، از پیروزی، از مبارزه و از هر نوع تلاش مثبت از دیگر راهبردهای رسانه‌ای دشمن است.

امام جمعه محمودآباد اضافه کرد: سرگرم‌سازی به مشکلات داخلی و غفلت از میدان اصلی مبارزه به ویژه فلسطین، تحریف و لکه‌دارکردن چهره‌های انقلابی از دیگر راهبردهای رسانه‌ای دشمن است.

وی با بیان اینکه رسانه‌های انقلاب نقش مهمی در فضای امروز جامعه دارند، ادامه داد: هدف اوّل رسانه‌های انقلاب باید تصویرسازی مثبت، طرفدار صلح، آزادی و عدالت و حامی کرامت انسان‌ها و انسانیت باشد..

حجت الاسلام موسوی تاکید کرد: رسانه‌ها باید به دنبال امیدبخشی، نگاه روشن به آینده و نوید پی‌درپی پیروزی به‌صورت حقیقی، نه خیالی و توهمی باشند.

وی با بیان اینکه رفع مشکلات داخلی و چشم‌دوختن بر آرمان اصلی مقاومت از دیگر وظایف رسانه‌های جریان انقلاب است، تصریح کرد: هر شایعه و پژواکی که بخواهد مشکلات داخلی را بر رهاکردن موضوع فلسطین گره بزند، توطئه و پژواک دشمن است.

امام جمعه محمودآباد در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به فرارسیدن ۱۲ فروردین ادامه داد: جمهوری اسلامی نتیجه ترکیب همت مردمی و ایمان اسلامی و دقت نظر امام خمینی (ره) در انتخاب تعبیر «جمهوری اسلامی» است.

وی ادامه داد: آنچه که باعث پایداری و پیشرفت نظام اسلامی و غلبه آن بر بسیاری از موانع و توطئه‌ها شد، جمع بین اعتماد به جمهورِ مردم و اسلام بود و در آینده نیز راه غلبه برمشکلات استمرار همین تفکر است.

حجت الاسلام موسوی عنوان کرد: امام راحل (ره) با ایجاد گفتمان نورانی «جمهوری اسلامی؛ نه یک حرف زیادتر و نه یک حرف کمتر» همواره به مردم اعتماد داشت و اسلام را یک مکتب و تفکر کارآمد برای سیاست و مدیریت جامعه می‌دانست و بر همین اساس توانست زمینه پیشرفت ایران و استمرار حرکت‌های بزرگ را به‌وجود آورد.

وی گفت: هر چند رژیم غاصب اسرائیل دیوانه وار به کشتار زنان و کودکان و بیماران و مجروحان پرداخته است و وحشی گری را به اوج خود رسانده است که طبق یک امار سازمان بین المللی ۴۵ هزار بمب بر سر مردم غزه ریخته است اما رهبر انقلاب در دیدار دبیرکل جهاد اسلامی فلسطین آقای «زیاد النَّخالة» مردم غزه را تا این لحظه پیروز میدان خواندند و تاکید کردند اوج عزت و ایستادگی مردم غزه و فلسطین و ناکامی‌های رژیم صهیونیستی در این جنگ شش ماهه، یک حادثه و پدیده‌ای الهی است.

امام جمعه محمودآباد در پایان یادآور شد: رژیم صهیونیستی با آن همه ساز و برگ نظامی و پشتیبانی‌های قدرت‌های ظالم دنیا، اقدام به کشتار زنان و کودکان می‌کند، نشان می‌دهد این رژیم قادر به مقابله با نیروهای مقاومت و شکست آنها نیست. حضرت آیت‌الله خامنه‌ای: به‌فضل الهی شما پیروزی نهایی مردم غزه را خواهید دید.

کد خبر 6064854

دیگر خبرها

  • گواردیولا: منچسترسیتی برای کسب سه جام بازی می‌کند؛ همه به دنبال دکلان رایس بودند
  • رسانه‌ها به دنبال امیدبخشی و نگاه روشن به آینده باشند
  • علاقه جدی میلان به آرون آنسلمینو
  • کفرن تورام گزینه تقویت خط میانی میلان
  • معاریو: نتانیاهو همانند یک کودک پرخاشگر رفتار می‌کند
  • قطع ۴۰۰۰ درخت هیرکانی توسط شرکت فرزند آیت‌الله علم‌الهدی؟ | پاسخ فوری ماجد علم‌الهدی به ادعای یک رسانه ضد ایرانی
  • چند بازیکن استقلال به دنبال تغییر نظر نکو! (عکس)
  • نگرانی بزرگ اینتر: علاقه شدید ستاره‌های تیم به المپیک!
  • فابریتزیو رومانو و تکذیب ادعای دریافت پول برای تبلیغ بازیکنان بارسلونا + عکس
  • عکس| بازسازی عکس تاریخی مثلث هلندی میلان