Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-04@12:57:38 GMT

تعرفه مکالمه درون و برون شبکه همراه اول یکسان شد

تاریخ انتشار: ۳۱ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۷۲۳۲۷۱

تعرفه مکالمه درون و برون شبکه همراه اول یکسان شد

تهران- ایرنا- شرکت ارتباطات سیار ایران اعلام کرد: تعرفه پایه سرویس مکالمه درون و برون شبکه، از اول مهرماه یکسان می شود.

به گزارش شنبه شرکت ارتباطات سیار ایران، از یکم مهر ماه هر دقیقه مکالمه درون و برون شبکه به صورت تک نرخی برای سیم کارت های دائمی 599 ریال و برای سیم کارت های اعتباری 899 ریال محاسبه می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در این اطلاعیه آمده است که این روش جدید قیمت گذاری موجب سهولت و شفافیت بیشتر در محاسبه هزینه مکالمه مشترکان خواهد شد. از مزایای دیگر این طرح کاهش تعرفه تماس های برون شبکه برای مشترکان دائمی و اعتباری همراه اول است.
بسته های متنوع مکالمه درون شبکه برای مشترکان دائمی و اعتباری برای بالا بردن قدرت انتخاب و امکان مدیریت بیشتر هزینه ارائه شده است.
مشترکان دائمی و اعتباری می ‌توانند با شماره‌ گیری #337*10* بسته‌ های مکالمه ماهانه را مشاهده و خریداری کنند.
پیش‌تر در سال 1393، طرح یکسان سازی تعرفه مکالمه برای مشترکان دائمی و اعتباری همراه اول صورت گرفت که به موجب آن، هزینه‌ های جابجایی در شبکه همراه، تعرفه های زمان اوج ترافیک و زمان غیر اوج ترافیک و هزینه های بین شهری و بین استانی حذف و تعرفه مکالمه درون شبکه برای مشترکان دائمی و اعتباری یکسان شد. اینک به موجب طرح جدید، تعرفه همه تماس ‌های درون و برون شبکه همراه اول نیز یکسان می شود.
همراه اولی ها می توانند برای اطلاعات بیشتر به درگاه این اپراتور به نشانی www.mci.ir مراجعه کنند.
اقتصام**2078*1961*

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اقتصاد همراه اول تعرفه مكالمه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۲۳۲۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای ۴۲۰ میلیارد ریال طرح مرتبط با شرکت برق تربت حیدریه

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی مدیر شرکت برق تربت حیدریه گفت: مهمترین این طرح‌ها، طرح توسعه منبع تغذیه و تامین برق (فیدر) از پست فوق توزیع ملکان برای تامین برق مرکز شهر تربت حیدریه است که بتوان این شهر را از سه مسیر برق‌دار کرد تا حادثه و خاموشی نداشته باشد.

حسن صادقی افزود: طرح دیگر، تبدیل شبکه سیمی به کابل خودنگهدار است و طرح بعدی کنترل پذیری مشترکان کشاورزی است.

مدیر شرکت برق تربت حیدریه گفت: امید است امسال با توجه به طرح‌های ابلاغی از مرکز استان و همچنین دستورکار‌های وزارت نیرو و شرکت توانیر، خاموشی در سال جاری برای مشترکان خانگی و تجاری وجود نداشته باشد، اما این احتمال هست که مشترکان کشاورزی و صنعتی براساس دستورکار‌هایی که وزارت نیرو ابلاغ می‌کند دچار خاموشی‌هایی شوند.

دیگر خبرها

  • پرداخت ۳۸ میلیارد تومان پاداش به مشترکین کم‌مصرف قزوین
  • مشکل تردد در شهر ایلام وجود ندارد
  • مشکلی برای تردد در شهر ایلام وجود ندارد
  • یک مکالمه بیسیمی با عراقی‌ها درباره صدام
  • هیچ گونه مشکلی برای تردد در شهر ایلام وجود ندارد
  • سهم بازار اپراتورها از مکالمه و پیامک کاربران
  • نصف کم‌بارشی‌های کشور با بارش های امسال جبران شد
  • آمریکا در مقابل جنبش دانشجویان درون کشورش محکوم به شکست است/ هم افزایی و همراهی در مقابل خوی استکبار جهانی پیام ایستادگی به همراه دارد
  • توسعه ارتباطات سیار با نصب و راه‌اندازی دکل اینترنت سرعت در قلعه خواجه
  • اجرای ۴۲۰ میلیارد ریال طرح مرتبط با شرکت برق تربت حیدریه