Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فرارو»
2024-04-23@13:48:25 GMT

روایت نماینده ولی فقیه از حادثه امروز اهواز

تاریخ انتشار: ۳۱ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۷۲۳۲۹۵

نماینده ولی‌فقیه در استان خوزستان در تشریح حادثه تروریستی امروز اهواز گفت: هدف اصلی تروریست‌ها، مردم بی‌گناه و سپس جایگاه مقامات و مسئولان بود.

به گزارش تسنیم، آیت‌الله سیدمحمدعلی موسوی‌جزایری با اشاره به حادثه تروریستی امروز در رژه نیروهای مسلح اهواز، اظهار داشت: تاکنون اطلاعات دقیقی مبنی براینکه مرتکبین این جنایت هولناک چه کسی بوده، به‌دست نیامده اما یک گروهک تروریستی مزدور مسئولیت آن را پذیرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: هرکسی بوده، جریانی است که باتوجه به وسعت ابعاد آن "داخلی" نیست و ریشه خارجی داشته و با حمایت عربستان سعودی، صهیونیست و آمریکا این اتفاق صورت گرفته است. جریانی است که از قبل بررسی کرده و اطلاعات دقیقی داشته و باتوجه به حجم آتش و کار صورت گرفته خود را برای این حادثه کاملاً آماده کرده بودند.

نماینده ولی‌فقیه در استان خوزستان افزود: این کار صورت گرفته از یک گروه ترویستی کوچک و بی‌ریشه قابل عمل نبود؛ احتیاج است که بررسی‌های بسیاری صورت گیرد. بنده در جنگ حضور داشتم و کاملاً آماده بودم و امروز نیز که این اتفاق افتاد، صحنه جنگ تداعی شد چراکه در محاصره واقع شدیم.

موسویا‌جزایری فزود: هدف اصلی تروریست‌ها، مردم بی‌گناه و سپس جایگاه مقامات و مسئولان بود. این حادثه جنایت بزرگی بود که مرتکب شدند. در واقع این‌ها به‌دنبال انتقام از جمهوری اسلامی ایران بودند چراکه ایران در نبرد با تروریست‌ها موفق بوده و خواستند از این طریق اقدام و انتقامی بگیرند درحالی که باید بدانند کور خوانده‌اند و یقینا این قضیه به ضرر آنها می‌شود.

نماینده ولی‌فقیه در استان خوزستان گفت: بنده در جایگاه ماندم و آخرین نفری بودم که از جایگاه خارج شدم؛ به کوری دشمنان هستیم و از انقلاب حراست خواهیم کرد و آرزوی ما شهادت است و امروز نیز تعجب کردم که چراکه نصیب ما نشد. اتفاق امروز را محکوم می‌کنیم و باید دستگاه‌های ذیربط تلاش خود را برای شناسایی این جریان انجام دهند.

منبع: فرارو

کلیدواژه: حمله تروریستی آیت الله جزایری اهواز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۲۳۲۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آیت‌الله علم‌الهدی:بنگاه‌داری ‎بانکها آفت بزرگ بازارمسکن است

نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی گفت: بنگاه‌‎داری بانک‌‎ها یکی از آفت‎های بزرگ بازار مسکن کشور است، کار به جایی می‌‎رسد که اراضی وسیع و املاک ارزشمند در تهران، مشهد و کل ایران در تملک بانک‌هایی باشد که قرار است مردم را خانه‌دار کنند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مشهد به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی، آیت‌الله سیداحمد علم‌الهدی در دیدار با سیدخلیل منبتی، مدیرکل مسکن و شهرسازی خراسان رضوی و جمعی از معاونان وی که ظهر امروز به میزبانی دفتر نماینده ولی فقیه در استان برگزار شد، تزریق امید به بازار مسکن را مهم‎ترین راهبرد بنیاد مسکن انقلاب اسلامی دانست و اظهارداشت: مهم تر از هر چیز این است که مردم برای تأمین مسکن امید داشته باشند زیرا امروزه وضعیت طوری است که خانه‎‌دار شدن برای برخی اقشار به منزله یک امر غیرقابل تحقق و موهوم محسوب می‌شود و این ناامیدی باید ریشه‎کن شود.

وی افزود: مهم ترین چالش در بازار مسکن، عدم تناسب عرضه با تقاضاست؛ وقتی این تناسب وجود نداشته باشد و تقاضا بسیار بیشتر از عرضه باشد، کار به جایی می‌رسد که صاحب محصول به هر قیمتی که دلش بخواهد، کالا را وارد بازار می‌‎کند. مسئله مسکن نیز از این قبیل است و ساخت محدود خانه به موازات معطل نگه‎داشتن نیاز مردم کار را به جایی رسانده که برخی افراد به هر قیمتی که بخواهند، مسکن خود را ارائه می‎‌‌کنند.

نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی خاطرنشان کرد: بنگاه‌‎داری بانک‎‌ها یکی از آفت‎های بزرگ بازار مسکن کشور است. اینجور که این‎ها رفتار می‌‎کنند، کار به جایی می‌‎رسد که اراضی وسیع و املاک بسیار ارزشمند در تهران، مشهد و کل ایران در تملک همین بانک‎هایی باشد که قرار است مردم را خانه‎دار کنند. اینجاست که می‎‌گوییم نهادهایی نظیر بنیاد مسکن انقلاب اسلامی که محصول تدبیر و درایت مستقیم امام راحل هستند، باید به‎ گونه‎ای میدان‎داری کنند که دست مافیا از بازار مسکن دور بماند.

شش ‎هزار  واحد مسکونی در مرحله تکمیل

سیدخلیل منبتی، مدیرکل بنیاد مسکن خراسان رضوی هم در ابتدای این دیدار ضمن ارائه گزارشی از اقدامات این نهاد در تأمین پروژه‎های ساخت مسکن گفت: هم‌اکنون در حاشیه شهر مشهد بیش از 1500 واحد مسکونی برای افراد کم‎ درآمد همچون مددجویان کمیته امداد امام خمینی(ره) و بهزیستی درحال ساخت است. علاوه بر این، عملیات عمرانی 3500 واحد نیز در سرتاسر استان در دستورکار قرار دارد و در تلاش هستیم تا حتی با حداقل آورده سرپرستان خانوار، خانه و سرپناهی برای آن‎ها فراهم شود.

وی بیان کرد: از ابتدای سال 1402 تاکنون، بیش از 26 هزار قطعه زمین در جریان نهضت ملی مسکن روستایی واگذار شده‌ که هم‌اکنون فرایند ساخت در آن‌ها در جریان است. علاوه بر این، در همین بازه زمانی بیش از 697 میلیارد تومان تسهیلات حوزه مسکن روستایی اعم از قیر، اعتبارات ملی، استانی و منابع نفتی تصویب شده که اعطای آن همچنان ادامه دارد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • توصیه نماینده ولی فقیه در هرمزگان در رابطه با مدیریت مصرف
  • دیدار جمعی از مدیران دانشگاه علوم پزشکی با نماینده ولی فقیه در استان
  • آیت‌الله علم‌الهدی:بنگاه‌داری ‎بانکها آفت بزرگ بازارمسکن است
  • دین و حجاب امروز آماج حمله دشمنان است
  • راه حل رفع مشکلات کشور رای به گزینه های توانمند در انتخابات است
  • کشاورزی پیشران اقتصاد کشور است
  • دیدار نماینده ولی فقیه در لرستان با پاسداران
  • اقتدار ایران در جهان بار دیگر اثبات شد
  • اثبات اقتدار ایران در جهان با اقدام اخیر سپاه
  • حق آلایندگی استان بوشهر از صنایع مستقر در خارگ پیگیری شود