Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-25@05:14:07 GMT

در بازار ارز چه می‌گذرد؟

تاریخ انتشار: ۳۱ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۷۲۳۳۱۹

در بازار ارز چه می‌گذرد؟

با وجود انتظاری که برای روشن شدن وضعیت برخی جریان‌های سیاسی در هفته جاری وجود دارد، این موضوع مانع از آن نشده که بازار ارز یک روز بعد از تعطیلات آرام باشد بلکه پرتکاپو و پر معامله است، در همین جریان قیمت‌ها هر چند تا حدی صعودی بود، اما نوسان تندی نداشت.

به گزارش ایسنا، بعد از حدود سه روز تعطیل بودن بازارها دلار برای امروز(شنبه) تا ۱۴ هزار و ۵۰۰ تومان و یورو تا ۱۷ هزار تومان قیمت خورده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نرخ  دلار گر چه تا حدی افزایشی بود، اما در ابتدای معاملات تا زمان تنظیم این گزارش، نوسان قابل توجهی نداشته و از حدود ۱۴ هزار و ۳۵۰ تومان تا ۱۴ هزار و ۵۰۰ تومان متغیر بوده است. در رابطه با ارزهای خدماتی از جمله مسافرتی و دانشجویی که برخی صرافی‌ها در بازار  آن را ارائه می‌کنند نیز  باید یادآور شد که قیمت دلار در تابلوی این صرافی‌ها حدود ۱۴ هزار و ۳۵۰ تومان و یورو تا ۱۶ هزار و ۹۰۰ تومان اعلام شده است.

گذری بر میدان فردوسی از سرگیری روال عادی معاملات و فعالیت دلالان و صرافان برای خرید و فروش حکایت دارد. گر چه قیمت‌ها نزولی نبود، ولی خریدار هم کم نیست و تمایل برای خرید وجود دارد به ویژه از سوی دلالان و صراف‌ها. از سوی دیگر فروشنده هم در بازار در حال رفت و آمد است و برخی ترجیح دادند تا با بالا بودن قیمت تا حدی خرید و فروش انجام دهند. این در حالی است که در روزهای تعطیل اخیر نیز معاملات در بازار کاملا متوقف نشده بود و دلالان برای ارز قیمت‌گذاری می‌کردند، هرچند که حجم معاملات بسیار پایین و اکثرا با جو روانی انجام می‌شد.

فعالان بازار می‌گویند در هفته جاری سفری که رئیس جمهوری به نیویورک برای حضور در اجلاس سازمان ملل دارد و از سوی دیگر مسائلی که در رابطه با بررسی موضوع FATF در مجلس  مطرح است، بازار تا حدی در انتظار قرار گرفته و چندان قابل پیش‌بینی نیست.

انتهای پیام  

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استخدام بازار ارز بانك مركزي

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۲۳۳۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بورس امروز ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ + شاخص و نمای بازار

شاخص کل بورس در شروع معاملات امروز با افت ۱۴۳۴ واحدی به ۲,۳۱۵,۳۷۰ واحد رسید.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، شاخص کل بورس در شروع معاملات امروز _سه‌شنبه چهارم اردیبهشت_ با افت ۱۴۳۴ واحدی به ۲,۳۱۵,۳۷۰ واحد رسید.

از تغییر شاخص‌های دیگر بورس می‌توان به رشد ۱۰۷۷.۴۵ و احدی شاخص کل هم‌وزن اشاره کرد.

حجم معاملات تاکنون ۶۴۴.۶۳۱ میلیارد سهم بود که طی ۳۱,۳۱۲ معامله دادوستد شده و ارزش کل این معاملات نیز به ۴,۷۴۳.۹۲۵ میلیارد ریال رسیده است.

ارزش کل بازار بورس نیز بالغ بر ۷۹,۹۷۸,۵۵۰.۴۸۸ میلیارد ریال شد.

کد خبر 746290

دیگر خبرها

  • محرک جدید بورس
  • مسکن پس از ماه سرگیجه؛ پیش‌بینی وضعیت آینده بازار
  • بورس امروز ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ + شاخص و نمای بازار
  • سکه و طلا ارزان‌تر شد؟
  • سکه و طلا ارزان‌تر شد
  • ثبات قیمت دلار و کاهش نرخ طلا و سکه در معاملات امروز
  • بورس امروز ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ + شاخص و نمای بازار
  • بورس امروز ۴ اردیبهشت۱۴۰۳ + شاخص و نمای بازار
  • کشنده فاو نور چشمی بازار شد
  • بررسی تحولات قیمتی فاو 460 نشان می‌دهد: کشنده فاو نور چشمی بازار شد