Web Analytics Made Easy - Statcounter

صراط:

ایرج حریرچی پس از ورود به اهواز و عیادت از مجروحین حادثه تروریستی صبح امروز اهواز، اظهار داشت: به غیر از ۵ نفر از مجروحین، شرایط سایر مجروحین، پایدار و رو به بهبود است و تلاش کادر درمانی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز این است که وضعیت این ۵ مجروح نیز پایدار شود.

به گزارش میزان وی تصریح کرد: تمام بیمارستان‌های اهواز اعم از بیمارستان‌های دولتی، خصوصی، نیرو‌های مسلح و خیریه برای ارائه خدمات به مجروحین این حادثه در آماده باش کامل قرار دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون کل وزارت بهداشت با بیان اینکه مجروح جدید دیگری وجود ندارد، خاطرنشان کرد: هیچ کمبودی از نظر خدمات، امکانات، تجهیزات، نیروی انسانی و خون مورد نیاز برای مجروحین وجود ندارد و دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز با تمام ظرفیت، به مجروحین این حادثه خدمات درمانی را ارائه می‌دهد.

منبع: صراط نیوز

کلیدواژه: حادثه تروریستی بیمارستان اهواز صراط

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.seratnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صراط نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۲۳۳۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دریادار ایرانی: ‌به توسعه سواحل مکران کمک خواهیم کرد

فرمانده نیروی دریایی ارتش با بیان اینکه نیروی دریایی ارتش به توسعه سواحل مکران کمک می‌کند، گفت: اقدامات بزرگی در این خصوص آغاز شده که علاوه بر آبادانی باعث ارائه خدمات مطلوب به ساحل‌نشینان خواهد شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بندرعباس، فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی و شیخ یوسف جمالی امام جمعه اهل سنت بندرعباس با یکدیگر دیدار و پیرامون مسائل روز کشور و خدمات اجتماعی این مجموعه ها بحث و تبادل نظر کردند.

امیر دریادار شهرام ایرانی فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در این دیدار که در دفتر امام جمعه اهل سنت و جماعت بندرعباس برگزار شد، با اشاره به ماموریت‌های این مجموعه در تامین امنیت کشور و کشتی‌ها در دریای آزاد و همچنین حوزه عمرانی و خدمات اجتماعی تصریح کرد: یکی از اتفاقات خوبی که اخیرا رخ داد ماموریت ناوگروه 86 بود که اقتدار جمهوری اسلامی ایران را در سطح جهانی به نمایش گذاشت.

وی این اقدام را افتخاری برای ایران و امت اسلامی دانست که عظمت آن باعث حیرت مجامع بین‌المللی شد.

دریادار ایرانی با اشاره به خدمات اجتماعی و عمرانی نیروی دریایی ارتش در سواحل مکران گفت: اقدامات بزرگی در این خصوص آغاز شده که علاوه بر آبادانی باعث ارائه خدمات مطلوب به ساحل‌نشینان به ویژه در استان هرمزگان که در این طرح قرار دارند، خواهد شد.

وی در ادامه به دیگر خدمات و اقدامات نیروی دریایی ارتش در هرمزگان به ویژه مرکز استان اشاره کرد و گفت: احداث بیمارستان فوق‌تخصصی نیروی دریایی در بندرعباس یک اتفاق خوب است که به ارائه خدماتی خواهد پرداخت که ممکن است دیگر بیمارستان‌های استان ارائه نشود.

فرمانده نیروی دریایی ارتش یکی از خدمات بیمارستان نیروی دریایی ارتش که به زودی فعالیت آن آغاز خواهد شد را بخش "هایپربار" عنوان کرد و افزود: این بخش به بیماران خاص که بعضا صعب‌العلاج از جمله دیابت هستند، خدمات ارائه می دهد.

وی همچنین با استقبال از سرمایه‌گذاران در تکمیل زیرساخت‌ها از جمله همراه سرای بیمارستان گفت: در این زمینه نیز پیش‌بینی‌های لازم انجام شده و چنانچه خیرین و سرمایه گذاران بخواهند در این زمینه ورود کنند از آن استقبال می کنیم و ما نیز در حوزه اجرا کمک خواهیم کرد تا بهترین خدمات به مردم ارائه شود.

دریادار ایرانی ادامه داد: بیمارستان جاسک نیز سال آینده توسط نیروی دریایی ارتش راه‌اندازی خواهد شد و می تواند به ارائه خدمات بهتر درمانی در این شهرستان کمک کند.

وی همچنین به فعالیت هنرستان های تحت حمایت نیروی دریایی ارتش اشاره کرد و گفت: در این زمینه نیز تلاش خواهیم کرد تا آموزش های کاربردی به محصلان ارائه دهیم.

در ادامه این نشست نیز شیخ یوسف جمالی امام جمعه اهل سنت بندرعباس با بیان اینکه هرمزگانی ها ساحل نشین هستند و با مشقت دریانوردی آشنایی دارند و انجام ماموریت ناوگروه 86 نیروی دریایی و سختی های آن را به خوبی لمس می کنند.

وی این ماموریت را ستود و انجام چنین ماموریتی را نشانه برنامه ریزی و تخصص نیروهایی دانست که با فرماندهی دریادار ایرانی توانستند به خوبی از پس آن برآیند.

امام جمعه اهل سنت بندرعباس همچنین با اشاره به خدمات اجتماعی نیروی دریایی ارتش افزود: ما نیز در خصوص حمایت خیرین در تجهیز بیمارستان تخصصی ارتش قدم بر خواهیم داشت.

شیخ جمالی در پایان گفت: با توجه به همت و نظمی که در ارتش حکم فرماست به اقدامات این نیرو خوش بین هستیم و شاهد خدمات مطلوبی در بیمارستان تخصصی ارتش خواهیم بود.

انتهای پیام/864/.

دیگر خبرها

  • باغ فدک نماد وحدت مدیریت شهری در ارائه خدمات به مسافران نوروزی
  • احداث بیمارستان در جاسک توسط ارتش جمهوری اسلامی
  • پیگیری روند درمان مصدومان حادثه انفجار خوابگاه کارگران کوره آجرپزی مرودشت
  • ارائه خدمات در مراکز درمانی تأمین‌اجتماعی به ۲میلیون بیمار در تعطیلات نوروزی
  • ارائه خدمات به بیش از دو میلیون بیمار در تعطیلات نوروزی در مراکز درمانی تأمین‌اجتماعی
  • دریادار ایرانی: ‌به توسعه سواحل مکران کمک خواهیم کرد
  • وقوع ۳ حادثه با ۲۲ مصدوم در فارس طی شبانه‌روز گذشته
  • مهار آتش در یک ساختمان مسکونی در امانیه اهواز
  • آخرین وضعیت مجروحان حادثه تروریستی کرمان
  • جدیدترین وضعیت آخرین مجروح حادثه تروریستی چابهار