Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در چارچوب هفته هفتم رقابت های لیگ برتر، امروز ( شنبه ) 3 دیدار برگزار می شود که استقلال خوزستان به مصاف ذوب آهن می رود - سایپا در تهران میزبان نفت مسجد سلیمان است و شاگردان وینفرد شفر در استقلال به مصاف نساجی مازندران خواهند رفت.

پس از حمله تروریست‌ های الاحواز به سمت جایگاه رژه نیروهای مسلح در اهواز و مردم که سبب به شهادت رسیدن چند تن شد، اخباری مبنی بر لغو دیدار تیم های استقلال خوزستان و ذوب آهن اصفهان شنیده می شد که عبدالنبی شولی، مسئول برگزاری مسابقات فوتبال در خوزستان  در این باره گفت: تا این لحظه خبری مبنی بر لغو بازی از سوی مسئولان مربوطه به دست ما نرسیده است و در صورتی که قرار باشد تغیری در روند برگزاری بازی ایجاد شود، به طور حتم اطلاع‌ رسانی خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر همین اساس و برای پیگیری این موضوع گفتگو کردیم با عبدالکاظم طالقانی، رئیس هیئت فوتبال استان خوزستان و او در این باره بیان کرد: دیدار تیم های استقلال خوزستان و ذوب آهن اصفهان امروز ( شنبه ) برگزار می شود و مشکل خاصی وجود نخواهد داشت.

همچنین باشگاه ذوب آهن اصفهان بیان کرد که مشکلی برای دیدار با استقلال خوزستان ندارد و از ساعت 18:45 در ورزشگاه غدیر مقابل آبی پوشان بازی می کند.

گفتنی است، استقلال خوزستان پس از گذشت 6 هفته از رقابت های لیگ با کسب 6 امتیاز در رده دوازدهم جدول قرار دارد و ذوبی ها با 2 برد - دو باخت و 2 تساوی و کسب 8 امتیاز در رده هشتم جدول هستند.

بیشتر بخوانید : ستاره استقلال خوزستان مقابل پیکان بازی می کند پیکان تهران ۱ - استقلال خوزستان صفر/ برتری شاگردان آقا معلم مقابل استقلالی‌ها + حاشیه‌ها یزدی: چالش‌های استقلال خوزستان هفته به هفته برطرف می‌شود/ دلفی در اروپا پیشرفت می‌کند

انتهای پیام/

دیدار شاگردان نمازی و یزدی برگزار می شود

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار ورزشی لیگ برتر فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۲۳۳۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترکیب شمس‌آذر برای مصاف با استقلال

سعید دقیقی اسامی بازیکنان موردنظرش برای دیدار حساس برابر استقلال را اعلام کرد.

به گزارش مشرق، حساس ترین دیدار امروز رقابت های لیگ برتر، میان تیم های استقلال و شمس آذر قزوین برگزار خواهد شد. آبی پوشان برای بازگشت به صدر جدول رده بندی باید مقابل میهمان خطرناک خود برنده از زمین خارج شوند.

ترکیب شمس آذر برای دیدار با استقلال:

علیرضا جعفرپور، مهدی محمدی، امیر محمد نسایی، امیر مسعود سرآبادانی، محمدرضا رضایی، محمد پاپی، حسین گودرزی، صادق آلبوصبیح، هومن ربیعی زاده، علی آزادمنش، عیسی مرادی

جدال دو تیم از ساعت ۱۸:۰۰ در استادیوم آزادی تهران برگزار خواهد شد.

منبع: ورزش سه

دیگر خبرها

  • ترکیب شمس‌آذر برای مصاف با استقلال
  • اعلام ترکیب استقلال و شمس‌آذر در بازی امروز
  • خلاصه بازی گل‌گهر و استقلال خوزستان + فیلم
  • گل‌گهر ۲-۲ استقلال خوزستان؛ جنون فوتبالی در سیرجان، کامبک پس از پایان ۹۰ دقیقه!
  • گل های دقیقه پایانی برای تساوی گل گهر و استقلال خوزستان
  • پوشش زنده ۲ بازی هفته بیست و هفتم لیگ برتر| هوادار ۲- پیکان یک/ گل گهر صفر_ استقلال خوزستان صفر
  • شوک به گل‌گهر: وسط زمین سیرجانی‌ها خالی شد
  • ساعت بازی فوتبال پرسپولیس - صنعت نفت در هفته بیست و چهارم
  • ۴ تغییر در ترکیب استقلال نسبت به بازی گذشته با قزوینی‌ها
  • دقیقی و ادامه تمرینات ویژه برای استقلال