Web Analytics Made Easy - Statcounter

پوستر چهارمین جشنواره‌ی ملی اسباب‌بازی کانون با طرحی از نشان اصلی این رویداد که تکه‌ای از یک جورچین (پازل) است، طراحی و منتشر شد.

به گزارش ایسنا، به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، محمدرضا احمدی‌راد طراح این پوستر توضیح داد: در این پوستر از لوگوی اصلی سه دوره گذشته جشنواره به شکل حجمی و به عنوان دروازه‌ی ورودی این رویداد استفاده کردیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: رنگ قرمز لوگوی جشنواره ملی اسباب‌بازی در پوستر این رویداد نشان از هیجان، شادی و سرزندگی در فضایی با آسمان آبی و چمن سبز دارد که محیطی مطلوب و حال خوب را به افراد القا می‌کند.

احمدی‌راد وجود پرچم پرافتخار جمهوری اسلامی به عنوان نماد ملی ایران به همراه تصویر برج‌های میلاد و آزادی تهران در این طراحی را نشانه‌هایی برای آگاهی‌بخشی از محل برگزاری این رویداد عنوان کرد.

این گرافیست و طراح هم‌چنین یادآور شد تصویرهایی از خانواده‌ها و کودکان و نوجوانان در حال حرکت و عبور از دروازه‌ برای ورود به محل برگزاری جشنواره اسباب‌بازی طراحی کردیم تا مخاطبان این رویداد ملی و فرهنگی را به جامعه معرفی کنیم.

چهارمین جشنواره و نمایشگاه ملی اسباب‌بازی با شعار «تمرین زندگی» ۲۶ تا ۳۰ آبان ۱۳۹۷ در مرکز آفرینش‌های فرهنگی‌هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در خیابان حجاب تهران برگزار می‌شود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استخدام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۲۳۳۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آثار جشنواره مد و لباس نقش تن‌پوش در حال داوری است

مهرداد صیادی رییس ششمین جشنواره مد و لباس نقش تن پوش اروند در گفتگو با خبرنگار مهر، گفت: داوری آثار این دوره از جشنواره تا هفتم اردیبهشت در سطح کشور در حال برگزاری است و علاقه مندان می‌توانند از دهم تا شانزدهم اردیبهشت به موزه آبان مراجعه و از جشنواره دیدن کنند.

وی افزود: موضوعات این جشنواره شامل طراحی از بناهای شاخص و یادمان‌ها منطقه آزاد اروند، طراحی و ایده‌گیری از نشانه‌ها و نقش و نگارها هویت بومی و اصیل منطقه آزاد اروند، طراحی و ساخت صنایع دستی و هنرهای سنتی (مرتبط با ملزومات لباس) با موضوعات هویت نقش و نماد و بناهای تاریخی و هویتی منطقه آزاد اروند و نیز احیا و ایده‌گیری از لباس اقوام بومی و اصیل ساکن منطقه آزاد اروند (به ویژه اقوام عرب) است.

رییس ششمین جشنواره مد و لباس نقش تن پوش اروند گفت: این جشنواره در چهار بخش رقابتی، غیر رقابتی، نمایشگاهی و کارگاه‌های آموزشی برگزار خواهد شد.

صیادی در پایان گفت:‌ مراسم اختتامیه ششمین جشنواره مد و لباس نقش تن پوش اروند ۱۷ اردیبهشت در سالن همایش‌های سازمان منطقه آزاد اروند با حضور مسوولان کشوری و استانی برگزار می‌شود.

کد خبر 6085017 زینب رازدشت تازکند

دیگر خبرها

  • رونمایی از پوستر برگزاری دومین رویداد اهدای جایزه ملی جوانی جمعیت
  • ۵۰ اثر گرافیکی در آیین گرامیداشت واقعه طبس رونمایی شد
  • رونمایی از پوستر اولین دوره جشنواره داستان نویسی استان یزد در گردکوه
  • رونمایی از پوستر اولین دوره جشنواره داستان نویسی استان در گردکوه
  • چطور اسباب بازی ها می توانند به رشد کودکان کمک کنند؟
  • اسباب کشی شرکت نفت به برج 23 هزار میلیارد تومانی
  • پوستر «مست عشق»، سوژه خنده کاربران شد
  • پوستر «همسایه شما، زهره» با طراحی مجید برزگر منتشر شد
  • بررسی بخش شهرسازی مسابقه معماری یادمانی و طراحی مکان رویدادها
  • آثار جشنواره مد و لباس نقش تن‌پوش در حال داوری است