Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اتاق خبر»
2024-04-19@00:49:41 GMT

چین مذاکرات تجاری خود با آمریکا را لغو کرد

تاریخ انتشار: ۳۱ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۷۲۳۴۰۲

چین مذاکرات تجاری خود با آمریکا را لغو کرد

 

به گزارش اتاق خبر، به نقل از مهر، وال‌استریت ژورنال به نقل از منابع آگاه اعلام کرد که چین مذاکرات تجاری پیش‌روی خود با ایالات‌متحده را لغو کرده است و معاون نخست‌وزیر این کشور، لیو هی، را این هفته به واشنگتن نخواهد فرستاد.

وال‌استریت ژورنال گفت طبق برنامه‌ریزی قبلی، قرار بود یک گروه از نمایندگان میان‌رده تجاری قبل از دیدار لیو هی از واشنگتن، به آمریکا سفر کنند، اما حالا این سفر انجام نخواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هفته گذشته چین در تلافی اقدام آمریکا که از ۲۴ سپتامبر بر ۲۰۰ میلیارد دلار از واردات چین تعرفه وضع کرده است، تعرفه‌هایی را بر ۶۰ میلیارد دلار از واردات آمریکا وضع کرد.

این درحالیست که وزیر خزانه‌داری آمریکا، استیون منوچین مدت‌ها در تلاش بود تا مذاکرات تجاری آمریکا و چین را دوباره آغاز کند.

تعرفه‌های جدید ترامپ بر کالاهای چینی با نرخ ۱۰ درصدی وضع شدند، درحالی‌که قبلا ادعا می‌شد ۲۵ درصد خواهند بود. همچنین انتظار می‌رفت رییس‌جمهور آمریکا از اهرم افزایش تعرفه‌ها در مذاکرات استفاده کند تا به چینی‌ها در میز مذاکره فشار بیاورد، اما چینی‌ها هیچ نشانه‌ای از خم شدن زیر این فشارها نشان ندادند.

انتهای پیام/

منبع: اتاق خبر

کلیدواژه: چین جنگ تجاری تعرفه واردات گمرک ایالات متحده آمریکا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.otaghnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اتاق خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۲۳۴۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مذاکره باشگاه تراکتور با بردیف برای هدایت دوباره تیم تبریزی

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، بعد از جدایی خمز از تراکتور فعلا مسئولان این باشگاه هدایت تیم را به عهده محمد نصرتی سپرده اند.

امروز یکی از رسانه های روسی در خبری مدعی شد که قربان بردیف سرمربی سابق تراکتور بار دیگر مورد توجه این باشگاه قرار گرفته و در حال بازگشت به تبریز است.

پیگیری خبرنگار آنا از باشگاه تراکتور حکایت از این دارد که این مذاکرات انجام شده و در حال صحبت با قربان بردیف هستند تا او بار دیگر هدایت سرخپوشان تبریزی را به عهده بگیرد. اینکه مذاکرات به نتیجه برسد هنوز مشخص نیست.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • افشای دسیسه‌چینی آمریکا علیه عضویت فلسطین در سازمان ملل
  • بلینکن به زودی به پکن می‌رود
  • مذاکرات آتش‌ بس غزه متوقف شده است
  • حماس به تعلیق مذاکرات آتش‌ بس تهدید کرد
  • حماس: آمریکا مذاکرات را به بن‌بست کشانده است
  • مذاکره باشگاه تراکتور با بردیف برای هدایت دوباره تیم تبریزی
  • مقام حماس: آمریکا مذاکرات آتش‌بس را به بن‌بست می‌کشاند
  • بسترسازی «شی» در مسیر نظم چینی
  • درخواست کوبا از واشنگتن برای کاهش تحریم‌ها
  • خط قرمز ایران روی رویای خاورمیانه جدید و کریدور IMEC