Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-18@00:25:22 GMT

نیمی از مدارس گلستان نیاز به بهسازی دارد

تاریخ انتشار: ۳۱ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۷۲۳۴۱۲

نیمی از مدارس گلستان نیاز به بهسازی دارد

گنبدکاووس - ایرنا - مدیرکل آموزش و پرورش گلستان از استاندارد بودن 50 درصد از مدارس این استان خبر داد و گفت: 50 درصد مدارس دیگر نیاز به نوسازی و بهسازی دارند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، احسان گوهری راد روز شنبه درحاشیه مراسم جشن غنچه ها و شکوفه ها ویژه آغاز سال تحصیلی پیش دبستانی ها و کلاس اولی ها در گنبدکاووس به خبرنگاران گفت: گلستان دو هزارو 500 باب مدرسه دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: درسال تحصیلی جاری 348 هزار دانش آموز که 70 هزار نفر آنان در گنبدکاووس زندگی می کنند، بر سر کلاس های درس حاضر می شوند که تمامی آنان معلم دارند.
گوهری راد از حذف 'مشق شب' برای کلاس اولی ها درسال تحصیلی جاری خبر داد و اضافه کرد: دانش آموزان این پایه، تمام تکالیف خود را باید در مدرسه و زیرنظر معلم انجام دهند.
وی همچنین از والدین خواست تا از اصرار بر نوشتن با دست راست توسط فرزندان خود پرهیز نمایند زیرا این امر سبب بدخطی، روان پریشی، استرس و دل زدگی آنان می شود.
به گزارش ایرنا، دراین مراسم که در دبستان پسرانه غیر دولتی 'ره توشه' گنبدکاووس برگزار شد، فرماندار ویژه، مدیر آموزش و پرورش و برخی مسئولان و خیرین این شهرستان حضور داشتند.
شهرستان گنبدکاووس با 350 هزار نفر جمعیت درشرق استان گلستان واقع است.
/3039/1860

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي آموزش و پرورش زنگ غنچه ها گنبدكاووس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۲۳۴۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدارس چهار شهرستان شرقی کرمان چهارشنبه تعطیل شد

به گزارش خبرگزاری مهر، ستاد مدیریت بحران شهرستان‌های شرقی استان کرمان اعلام کرد: با توجه به هشدار قرمز هواشناسی و پیش‌بینی بروز سیل؛ کلاس‌های درس مدارس شهرستان‌های نَرماشیر، فهرج، ریگان و گنبکی فردا (چهارشنبه) تعطیل شد و آموزش‌ها به صورت غیرحضوری پیگیری می‌شود.

بر اساس اعلام ستاد مدیریت بحران این شهرستان‌ها، تعطیلی مدارس به جهت حفظ سلامتی دانش آموزان بوده و کلاس‌های درس به صورت غیرحضوری برگزار می‌شود.

کد خبر 6080332

دیگر خبرها

  • تحویل ۴۵۰ کلاس درس به آموزش و پرورش استان اصفهان
  • عمر بیشتر محورهای گنبد کاووس بیش از نیم قرن است
  • مدارس زاهدان و ۴ شهرستان کرمان چهارشنبه تعطیل شد
  • مدارس چهار شهرستان شرقی کرمان چهارشنبه تعطیل شد
  • تمدید ثبت نام آزمون مدارس استعداد‌های درخشان
  • ادامه تحصیل دانش آموز با نیاز ویژه قوچانی با ایثار معلم
  • تمدید ثبت نام آزمون مدارس استعداد‌های درخشان 
  • آغاز ثبت‌نام کلاس اولی‌ها در مدارس از ۱۵ اردیبهشت
  • چاه آب معلم کلای ساری بهسازی شد
  • وقتی بازی و خلاقیت، چاشنی آموزش می‌شود