Web Analytics Made Easy - Statcounter

دبیر سی و هفتمین جشنواره ی بین المللی تئاتر فجر احکام جدیدی برای مدیران و مشاوران بخش های مختلف این جشنواره صادر کرد. ۳۱ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۵:۲۳ فرهنگی تلویزیون ، سینما و تئاتر نظرات

به گزارش باشگاه خبرنگاران پویا، روابط عمومی جشنواره تئاتر فجر اعلام کرد، نادر برهانی مرند طی احکامی جداگانه نصرالله قادری را به عنوان «مدیر بخش انتشارات و پژوهش»، حمید نیلی را به عنوان «مشاور مالی و امور قراردادها » و جواد مستخدمی را به عنوان«مدیر مالی و پشتیبانی» سی و هفتمین جشنواره ی بین المللی تئاتر فجر منصوب کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در متن این احکام آمده است: «نظر به تجربه و شایستگی، شما را به عنوان مدیران بخش های مختلف سی و هفتمین جشنواره ی بین المللی تئاتر فجر منصوب می‌نمایم. امیدوارم با خرد، خلاقیت و تعامل گروهی در انجام امور محوله موفق باشید.»

گفتنی است سی و هفتمین جشنواره ی بین الملللی تئاتر فجر با دبیری نادربرهانی مرند، از 22 بهمن لغایت 4 اسفند ماه 97 برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

R1369/P1439/S4,34/CT12 واژه های کاربردی مرتبط جشنواره تئاتر فجر تئاتر

منبع: تسنیم

کلیدواژه: جشنواره تئاتر فجر تئاتر جشنواره تئاتر فجر تئاتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۲۳۴۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گشایش هفتمین نمایشگاه قرآن و عترت استان همدان در ملایر 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما استان همدان، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان با بیان اینکه ۲۲ ناشر آثار خود را در این مجموعه به نمایش گذاشته‌اند، گفت: در کنار برنامه‌ها و غرفه‌های مختلف، فضای مناسبی ایجاد شده تا مردم ملایر و دیگر شهرستان‌ها از این فضا بهره‌مند شوند.

مسعود ویژه افزود: قسمت عمده این نمایشگاه کتب قرآنی، ادعیه و کتب مذهبی و سایر محصولات مذهبی است و در کنار آن غرفه‌های جانبی شامل دیگر کتب در بخش‌های مختلف فرهنگی، دفاع مقدس، بازی‌های فکری، غرفه حامی‌یابی کمیته امداد امام خمینی (ره)، مشاوره، عرضه صنایع دستی و محلی دایر شده است.

او تصریح کرد: برگزاری کرسی‌های تلاوت، نشست‌های تخصصی، غرفه‌های مذهبی و پاسخگویی را از دیگر بخش‌های این نمایشگاه برشمرد.

این نمایشگاه تا ۱۳ فروردین مصادف با ۱۵ تا ۲۱ رمضان از ساعت ۱۵ عصر تا ۲۱ شب در سرای فرهنگ و هنر شهرداری ملایر آماده بازدید علاقمندان است.

دیگر خبرها

  • برگزاری هفتمین نمایشگاه قرآنی استان همدان به میزبانی ملایر
  • آنهایی که این احکام را خوارج می‌شوند!
  • احکام ماه رمضان و روزه‌داری
  • جزئیات بازسازی مجموعه تئاتر محراب در سال ۱۴۰۳/ ۲ پروژه پلاتوسازی در شهریار و پرند به نتیجه رسید
  • کسب مدال برنز «دلبسته» در «گلوبال موزیک اِواردز»
  • «دلبسته» مدال برنز در مسابقات بین‌المللی موسیقی «گلوبال موزیک اِواردز» را کسب کرد
  • روز جهانی تئاتر + تاریخچه و شعار
  • گشایش هفتمین نمایشگاه قرآن و عترت استان همدان در ملایر 
  • درخشش هنرمندان سیرجانی در سومین جشنواره ملی تئاتر خیابانی رضوی
  • جشنواره تئاتر دانشگاهی حذف شد؟/ خانه‌ای که روی آب ماند!