Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده ارتش شهرستان مریوان گفت: "انسجام و یکپارچگی" نیروهای مسلح برای دشمنان نظام جمهوری اسلامی تهدید است. ۳۱ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۵:۲۵ استانها کردستان نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مریوان، سرهنگ حمیدرضا رحمت‌پور صبح امروز در مراسم رژه نیروهای مسلح شهرستان مریوان که همزمان با سراسر کشور در خیابان ارتش این شهر برگزار شد، با اشاره به دسیسه‌های دشمنان نظام اظهار داشت: در دوران جنگ تحمیلی، استکبار جهانی از طریق رژیم بعثی عراق به ایران اسلامی هجوم آوردند و می‌خواستند شادی و نشاط را از مردم بگیرند و به خیال خام خودشان، نظام را از بین برند که این امر با شکست مواجه شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: صدام حسین که تعهد داده بود در سه روز تهران را فتح کند، اما به اجبار طعم تلخ شکست را چشید و در برابر خشم مردم ایران قرار گرفت و از ابتدای انقلاب اسلاکی تاکنون نیز هر بار خیال خام دشمنان با شکست مواجه شده است.

فرمانده ارتش شهرستان مریوان تصریح کرد: در اوایل انقلاب اسلامی نیروهای مسلح از آمادگی کامل برخوردار نبودند و شاید همین امر باعث شده بود که دشمنان فکر می‌کردند با این عدم آمادگی می‌توانند این میهن و مردمانش را با شکست مواجه کنند اما در نهایت باشکست حتمی دشمن، پیروزی مطلق را به‌دست آوردیم.

وی ادامه داد: تدابیر امام راحل(ره) همراه با انسجام مردم و نیروهای مسلح باعث شد زمانیکه دشمنان اسلام می‌خواستند ایران اسلامی را فتح کنند، شکست را تجربه کردند و اکنون نیز وحدت و انسجام همچنان ادامه دارد.

رحمت‌پور با اشاره به انسجام و یکپارچگی نیروهای مسلح که برای دشمنان تهدید است، افزود: یکی از مهم‌ترین پیروزی‌هایی که امروزه برای ملت ایران اسلامی وجود دارد این است که هیچ خبری از صدام حسین و آن رژیمی که برای اربابان خود به این ملت مظلوم حمله کردند و کودکان و زنان بی‌دفاع را مورد تهاجم‌های موشکی خود قرار دادند، نیست.

انتهای پیام/م

R7848/P1486/S6,66/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۲۳۴۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عکسی از اولین دیدار فرماندهان بلندپایه ارتش و سپاه با رهبر انقلاب بعد از حمله به اسرائیل

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، جمعی از فرماندهان نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران ظهر امروز یکشنبه (2 اردیبهشت ماه) با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای، رهبر معظم انقلاب اسلامی دیدار کردند.

گفتنی است این اولین دیدار فرماندهان بلندپایه نیروهای مسلح با رهبر انقلاب پس از حمله سپاه به 2 پایگاه نظامی اسرائیل است.

اخبار و تصاویر تکمیلی متعاقبا ارسال خواهد شد.

27215

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1897873

دیگر خبرها

  • داشتن عزم راسخ برای دفاع از آرمان‌ها ویژگی نیروهای مسلح است
  • سپاه پاسداران دژ مستحکم ملت ایران در مقابل بیگانگان است
  • قدرت اراده ملت ایران در حوادث اخیر ظهور کرد
  • رهبر انقلاب: در حوادث اخیر قدرت اراده ملت ایران ظهور کرد
  • نخستین واکنش رهبر انقلاب به حمله سپاه به اسراییل
  • قدردانی فرمانده کل قوا از عملکرد همراه با تدبیر نیروهای مسلح در حوادث اخیر
  • نیروهای مسلح اراده ملت ایران را به اثبات رساندند
  • دیدار فرماندهان نیروهای مسلح با رهبر معظم انقلاب
  • دیدار جمعی از فرماندهان نیروهای مسلح با رهبر انقلاب
  • عکسی از اولین دیدار فرماندهان بلندپایه ارتش و سپاه با رهبر انقلاب بعد از حمله به اسرائیل