Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده ولی‌فقیه در استان خوزستان در تشریح حادثه تروریستی امروز اهواز گفت: هدف اصلی تروریست‌ها، مردم بی‌گناه و سپس جایگاه مقامات و مسئولان بود. آفتاب‌‌نیوز : آیت‌الله سیدمحمدعلی موسوی‌جزایری با اشاره به حادثه تروریستی امروز در رژه نیروهای مسلح اهواز، اظهار داشت: تاکنون اطلاعات دقیقی مبنی براینکه مرتکبین این جنایت هولناک چه کسی بوده، به‌دست نیامده اما یک گروهک تروریستی مزدور مسئولیت آن را پذیرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد: هرکسی بوده، جریانی است که باتوجه به وسعت ابعاد آن "داخلی" نیست و ریشه خارجی داشته و با حمایت عربستان سعودی، صهیونیست و آمریکا این اتفاق صورت گرفته است. جریانی است که از قبل بررسی کرده و اطلاعات دقیقی داشته و باتوجه به حجم آتش و کار صورت گرفته خود را برای این حادثه کاملاً آماده کرده بودند.
نماینده ولی‌فقیه در استان خوزستان افزود: این کار صورت گرفته از یک گروه ترویستی کوچک و بی‌ریشه قابل عمل نبود؛ احتیاج است که بررسی‌های بسیاری صورت گیرد. بنده در جنگ حضور داشتم و کاملاً آماده بودم و امروز نیز که این اتفاق افتاد، صحنه جنگ تداعی شد چراکه در محاصره واقع شدیم.
موسویا‌جزایری فزود: هدف اصلی تروریست‌ها، مردم بی‌گناه و سپس جایگاه مقامات و مسئولان بود. این حادثه جنایت بزرگی بود که مرتکب شدند. در واقع این‌ها به‌دنبال انتقام از جمهوری اسلامی ایران بودند چراکه ایران در نبرد با تروریست‌ها موفق بوده و خواستند از این طریق اقدام و انتقامی بگیرند درحالی که باید بدانند کور خوانده‌اند و یقینا این قضیه به ضرر آنها می‌شود.
نماینده ولی‌فقیه در استان خوزستان گفت: بنده در جایگاه ماندم و آخرین نفری بودم که از جایگاه خارج شدم؛ به کوری دشمنان هستیم و از انقلاب حراست خواهیم کرد و آرزوی ما شهادت است و امروز نیز تعجب کردم که چراکه نصیب ما نشد. اتفاق امروز را محکوم می‌کنیم و باید دستگاه‌های ذیربط تلاش خود را برای شناسایی این جریان انجام دهند.تسنیم  کد خبر: ۵۴۶۹۲۳ تاریخ انتشار: ۳۱ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۵:۲۳

منبع: آفتاب

کلیدواژه: حادثه اهواز تروریست

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۲۳۴۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار صمیمی نماینده ولی فقیه در استان با مردم دیواندره

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز کردستان، نماینده ولی فقیه در کردستان در این بازدید گفت: ظرفیت‌های متعدد استان نوید بخش آینده‌ای بهتر برای مردمان این استان است.
حجت الاسلام والمسلمین پورذهبی افزود: هدف از سفر به این روستا شناخت ظرفیت‌ها و نیاز‌های مردم این منطقه و انتقال آن به مسئولین ذیربط است. کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • پاسخ کوبنده و سریع ایران در صورت هرگونه اقدام رژیم صهیونیستی
  • حادثه اصفهان از خارج از کشور اتفاق افتاده است یا داخل؟
  • رئیس‌جمهور: می‌گفتند روی موشک‌ها شعار مرگ بر اسرائیل ننویسیم
  • «کم‌آبی» ابرچالش استان سمنان است
  • روایت متفاوت خبرنگار صدا و سیما از دیدار با سردار حاجی‌زاده
  • نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت: بقیع باید بازسازی شود
  • آذرباد: این اتفاق را در عمرم ندیده‌ بودم!
  • دیدار صمیمی نماینده ولی فقیه در استان با مردم دیواندره
  • عذرخواهی فراجا از حادثه رژه امروز ارتش در مشهد
  • بازدید ۱۵۷ هزار نفری مسافران از موزه‌های همدان