Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاري صداوسيما به نقل از روابط عمومي مجمع تشخيص مصلحت نظام، در این نشست، انطباق لایحه ایجاد مناطق آزاد تجاری و مناطق ویژه اقتصادی با سیاست‌های کلی نظام مورد بحث و بررسی قرار گرفت.
در نشست هیأت عالی نظارت مجمع که رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی و دبیر شورای عالی مناطق آزاد نیز حضور داشتند پس از ارائه گزارش کمیسیون نظارت دبیرخانه مجمع، دیدگاه‌های نمایندگان دولت، مجلس و اعضای هیأت عالی، درباره رعایت بندهای "۱۱" و "۱۷" و بند "۱" جزء "د" سیاست‌های کلی اقتصاد مقاومتی مورد بحث قرار گرفت و قرار شد، با برگزاری نشست های مشترک، مصوبه نهایی مجلس‌ شورای اسلامی اصلاح و مغایرت ها با سیاست های کلی ابلاغی، برطرف شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


محسن رضایی در ابتدای این جلسه با تسلیت ایام شهادت سرور و سالار شهیدان ، قیام اباعبدالله الحسین (ع) را تراژدی بزرگ تاریخ بشر برشمرد و تاکید کرد: ایثار بی نظیر امام حسین (ع) که همه هستی خود را در راه اعتلای اسلام و ارزش های الهی و انسانی به قربانگاه برد، برای همگان به ویژه ما مسئولان حاوی پیام های مهمی از جمله توجه به مسئولیت ها در قبال دین مبین اسلام ، نظام اسلامی و ارزش های دینی و مبارزه با ظلم وانحراف است.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: مجمع تشخیص انطباق مناطق آزاد سیاست های کلی رضایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۲۳۴۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عکسی از دبیر شورای عالی امنیت ایران در نشست امنیتی سن‌پترزبورگ

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، دوازدهمین «نشست بین‌المللی مقامات عالی رتبه‌ مسئول در امور امنیتی» و «نشست دبیران شوراهای امنیت ملی کشورهای عضو بریکس» در شهر سن‌پترزبورگ روسیه برگزار شد.

جماران عکسی یادگاری از مقامات شرکت کننده در نشست منتشر کرده است که در آن علی اکبر احمدیان، دبیر شورای عالی امنیت ایران نیز در آن حضور دارد.

۲۷۲۱۸

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1898962

دیگر خبرها

  • حامیان گشت ارشاد
  • تشکر وزیر دفاع از مجلس بابت تصویب تشکیل «سپند»
  • عکسی از دبیر شورای عالی امنیت ایران در نشست امنیتی سن‌پترزبورگ
  • ارائه لایحه اصلاح قانون کار به مجلس دوازدهم در اولین فرصت
  • چه کسانی کاندیدای رهبری نظام بعد از امام بودند و چند رأی بدست آوردند؟ /وقتی متمم قاون اساسی با حکم ۲ رهبر به تصویب رسید!
  • تکلیف واردات خودروهای کارکرده چه شد؟
  • برگزاری نشست سیاسی توسط تشکل جامعه اسلامی تهران جنوب
  • شورای عالی انقلاب فرهنگی جایگاه قانون‌گذاری ندارد!
  • جامعه در انتظار تصویب قانون جامع حجاب
  • ۸ سند همکاری بین ایران و‌پاکستان به امضا رسید