Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، مشکلات تیم مشکی‌ پوشان مشهد در  چند روز گذشته با توجه به استعفای اعضای کمیته انتقالی و واگذاری باشگاه به مالک اصلی خود، موجب شد تا اعزام این تیم به انزلی در هاله‌ ای از ابهام قرار گیرد.

هم اکنون تیم مشکی‌ پوشان به غیر از بدهی های میلیاردی باید رقمی در حدود 500 میلیون تومان را به کمیته انضباطی پرداخت کند تا بتواند جواز قطعی حضور بازیکنانش در مسابقات را به دست آورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده خراسان رضوی در لیگ دسته یک که فاصله چندانی با انحلال ندارد با 1 برد و 2 باخت و تفاضل گل منفی 3 در جایگاه شانزدهم جدول 17 تیمی لیگ آزادگان قرار دارد.

این دیدار از ساعت 16 و 15 دقیقه عصر امروز آغاز خواهد شد.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: لیگ دسته یک مشکی پوشان سیاه جامگان ملوان بندرانزلی جام آزادگان پیش بازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۲۳۴۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راه‌های مقابله با شیطان در کتاب «بررسی تقابل شیطان با نماز»

کتاب «بررسی تقابل شیطان با نماز» از محمدعلی جابری و انتشارات جمکران در چهار فصل به چرایی و علل دشمنی شیطان با نماز پرداخته و راه کارهای مقابله با آن و چگونگی حضور قلب در نماز را بیان می‌کند.

 فصل اول درباره شیطان توضیح می‌دهد. فصل دوم به جایگاه نماز می‌پردازد. فصل سوم تقابل شیطان با نماز را توضیح می‌دهد. فصل چهارم به مقابله با راه‌های شیطانی می‌پردازد.

در مقدمه کتاب «بررسی تقابل شیطان با نماز» می‌خوانیم که شیطان از همان ابتدا به دنبال این است که ریشه نهال دینمان را از خاک ایمان بیرون بکشد؛ به فکر این است که همان ابتدا تیر خلاص را بزند و تبدیلمان کند به مرده‌ای متحرک و عمودی؛ به فکر این است که تمام خوبی‌هایمان را یک باره به تاراج ببرد؛ به فکر این است که شیره ایمان را از جانمان بمکد. 

این کتاب به دنبال آن است که دشمنی‌های شیطان با نماز را به تصویر بکشد و راه‌های مقابله با این دشمن قسم خورده را نشان دهد. 

باشگاه خبرنگاران جوان فرهنگی هنری ادبیات

دیگر خبرها

  • پیگیری تشکیل کمیته معاونین اقتصادی استانداران هرات و خراسان رضوی
  • فعالیت بیش از ۷۰۰ گروه بازرسی بهداشتی در نوروز در خراسان رضوی
  • راه‌های مقابله با شیطان در کتاب «بررسی تقابل شیطان با نماز»
  • توزیع هزار بسته سبد کالا بین مددجویان کمیته امداد خراسان رضوی
  • بوگاتی شیرون سوپر اسپرت؛ مشکی باشه، هیولا باشه! (عکس)
  • ارسال ۱۵۰۰ اثر به دبیر خانه جشنواره شعر رضوی
  • پویش «خانه دوست کجاست» در ایلام آغاز شد
  • نشست کمیته ساماندهی کودکان کار خراسان رضوی
  • برنامه مسابقات هفته‌های دوم تا چهارم لیگ برتر فوتبال امید‌
  • پنجره‌ها چگونه انرژی خانه ما را هدر می‌دهند | راه‌کار مقابله چیست؟