Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-25@01:15:09 GMT

قدرت دفاعی کشور در سطح بازدارندگی قرار دارد

تاریخ انتشار: ۳۱ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۷۲۳۴۶۰

قدرت دفاعی کشور در سطح بازدارندگی قرار دارد

به گزارش خبرگزاری برنا؛ سیروس شفقی صبح شنبه در حاشیه مراسم رژه نیروهای مسلح در کرج ضمن گرامیداشت آغاز هفته دفاع مقدس گفت: مجاهدت های رزمندگان در دوران دفاع مقدس موجب شده جمهوری اسلامی از نظر قدرت دفاعی در سطح بازدارندگی بالایی قرار گیرد و «ما می توانیم» در عمل به « ما توانسته ایم» تبدیل شود.

معاون استاندارالبرز در ادامه با اشاره به صلابت و سلحشوری نیروهای مسلح در طول ۴۰ سال اخیر و پیشرفت روزافزون صنعت دفاعی کشور تصریح کرد: ارتش جمهوری اسلامی و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با همه توان و قدرت در میدان هستند و به هر تجهیزات وسلاحی که نیاز باشد،ذیل هدایت های داهیانه فرمانده کل قوا و با حمایت دولت و آحاد جامعه برای حفظ تمامیت ارضی در مسیر خودکفایی داخلی حرکت خواهند کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

فرماندار شهرستان کرج با بیان اینکه امروز ایران و نیروهای مسلح بیشتر از هر زمانی تاثیرگذار هستند افزود: توان دفاعی ما توام با تنش‌زدایی در حال تکمیل و تقویت است و نیروهای مقتدر جمهوری اسلامی نیز برای دفاع از کشور گوش به فرمان فرماندهی معظم کل قوا آماده هستند و در هر زمان تهدیدی مرزهای این آب و خاک را تهدید کند در کوتاه ترین زمان، کوبنده ترین پاسخ را دریافت خواهند کرد. 

وی گفت: انقلاب ما ریشه در محرم و عاشورا دارد که این خود برگرفته از آرمان های متعالی سیدالشهدا و فرهنگ دفاع مقدس سراسرآمیخته با غیرتمندی، شهادت طلبی، ایثار و ازجان گذشتگی است.

 

 

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: نیروهای مسلح ارتش رژه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۲۳۴۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

با تشکیل سپند شاهد پیشرفت فناوری‌های نو و بدیع در نیروهای مسلح خواهیم بود

به گزارش «نماینده»، وحید جلال زاده در مورد طرح تقویت و توسعه علوم پژوهش و نوآوری دفاعی (سپند)، گفت: کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در نظارت‌ها و جلساتی که با ستاد کل نیروهای مسلح و وزارت دفاع داشتند نسبت به تقویت و توسعه پژوهش، علوم و فناوری در حوزه های دفاعی و امنیتی ذیل موسسات تابعه وزارت دفاع به نتیجه رسید.

رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی ادامه داد: در این خصوص دولت هم پیشنهاداتی ارائه کرد و در کمیسیون امنیت ملی با حضور دستگاه‌های مختلف بررسی‌های لازم صورت گرفت.

وی با اشاره به اینکه به منظور طراحی، ساخت، تولید، تأمین و پشتیبانی محصولات حوزه پدافند نوین سازمانی با عنوان سازمان پژوهش و نوآوری دفاعی شکل گرفت، بیان کرد: این سازمان به همت شهید فخری‌زاده و با هدف دستیابی به فناوری‌های برتر مورد نیاز دفاعی و امنیتی در حال و آینده و با تأکید بر نوآوری و پشتیبانی از توسعه آن و در راستای غافلگیری فناورانه دشمن و پیشگیری از غافلگیری فناورانه کشور با تأکید بر مدیریت و دستیابی به فناوری‌های بدیع، نوظهور شالوده شکن و پرمخاطره و برترساز در حوزه‌های تهدیدهای نوین و نوپدید شکل گرفته است.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم با اشاره به تصویب این طرح در صحن علنی امروز مجلس، تصریح کرد: امیدواریم با تشکیل این سازمان شاهد پیشرفت فناوری‌های نو و بدیع در نیروهای مسلح برای مقابله با تهدیدات دشمن باشیم.

دیگر خبرها

  • اقتدار جمهوری اسلامی ایران ثمره اتحاد نیرو‌های مسلح است
  • قتدار جمهوری اسلامی ایران ثمره اتحاد نیروهای مسلح است
  • داشتن عزم راسخ برای دفاع از آرمان‌ها ویژگی نیروهای مسلح است
  • پیام‌عملیات وعده صادق، قدرت و استقلال ایران بود
  • سرلشکر باقری: همه سناریوها را در سطح عملیاتی دقیقا بررسی می‌کنیم
  • شهید زاهدی از عناصر تأثیرگذار در دفاع مقدس و بعد از آن بود
  • با تشکیل سپند شاهد پیشرفت فناوری‌های نو و بدیع در نیروهای مسلح خواهیم بود
  • ۷ مصوبه مهم مجلس برای فناوری‌های برتر مورد نیاز دفاعی و امنیتی
  • سپند از امتیاز صنایع دفاعی و شرکت‌های دانش‌بنیان برخوردار می‌شود
  • هم‌افزایی سپاه و ارتش در عملیات «وعده صادق»