Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-04-26@02:25:01 GMT

تشکیل کمپین خبرنگاران و اصحاب رسانه در جشن عاطفه‌ها

تاریخ انتشار: ۳۱ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۷۲۳۴۷۵

تشکیل کمپین خبرنگاران و اصحاب رسانه در جشن عاطفه‌ها

 

به گزارش ایکنا از لرستان، جاسم محمدی‌فارسانی، مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) لرستان، امروز، 31  شهریور در جمع خبرنگاران گفت: در بحث شاخص‌های فقر یکی‌از استان‌های محروم کشور هستیم و در رقابت با استان‌های خوزستان و سیستان و بلوچستان نوسان داریم.
وی اضافه کرد: دو برابر استان اصفهان و 1.5 برابر استان تهران مددجوی تحت پوشش در کمیته امداد امام خمینی(ره) لرستان وجود دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) لرستان در مورد نذر و قربانی، گفت: امسال 80 درصد رشد نسبت به سال قبل به‌لحاظ ریالی داشتیم؛ در ایام تاسوعا و عاشورای حسینی خیرین اقدام به توزیع غذا بین مددجویان و محرومین کردند و این برنامه هر روز در سطح شهرستان‌ها و ادارات اتفاق می‌افتاد.
وی بر سوق دادن نذورات مردمی به سمت نیازمندان واقعی تأکید کرد و افزود: نگاه خیرین نسبت به ایتام، محرومین و مددجویان فوق‌العاده زیاد است.
محمدی‌فارسانی بیان کرد: در سطح شهرستان‌ خرم‌آباد خیلی از مکان‌ها نذری می‌دهند و این آمادگی از طرف کمیته امداد امام خمینی(ره) وجود دارد تا این نذورات را به محرومین تحت پوشش برساند و این محرومین شناسایی شدند.
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) لرستان با اشاره به این‌که برنامه‌ای که در شهریور و مهرماه دنبال می‌کنیم جشن عاطفه‌هاست و در برنامه‌ای نمادین این مهم در حال انجام است، افزود: جشن عاطفه‌ها مربوط به همه سال است و کسی به خیرین و نیکوکاران نمی‌گوید فقط در جشن عاطفه‌ها در شهریور شرکت کنید.
وی گفت: به‌دنبال این هستیم بتوانیم از ظرفیت مدیران مدارس، معلمین و اولیای دانش‌آموزان در این جشن استفاده کنیم.
محمدی‌فارسانی از تشکیل کمپین خبرنگاران و اصحاب رسانه در جشن عاطفه‌ها خبر داد و گفت: این کمپین تشکیل و از طریق مراکز نیکوکاری پشتیبانی می‌شود و خبرهای خوبی را شنیده‌ایم.
وی از تهیه لوازم‌التحریر، کفش، کتاب و پوشاک دانش‌آموزان خبر داد و گفت: علاوه‌بر کمک‌های مردمی در جشن عاطفه‌ها خود کمیته امداد امام خمینی(ره) لرستان نیز مبالغی را برای تهیه کیف، کفش، کتاب و لوازم تحریر پرداخت می‌کند، همچنین 20 هزار و 200 جفت کفش بین مناطق محروم روستایی توزیع شده است.
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) لرستان در مورد برنامه احسان حسینی، گفت: این برنامه‌ای است که در این ایام(ماه محرم و صفر) مشارکت می‌کنیم و نذر و نیازهایی که مردم دارند بین مددجویان و محرومین توزیع می‌شود.

انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری قرآن ایکنا لرستان اجتماعی جشن عاطفه ها محمدی کمیته امداد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۲۳۴۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آیا مشتریان از امداد جاده‌ای نوروزی مدیران خودرو رضایت داشتند؟

در این میان شرکت‌هایی که تعداد مشتریان بیشتری داشته باشند، برای کسب رضایت مشتریان خود با چالش بزرگ‌تری مواجه خواهند بود. طبیعتا مدیران خودرو به عنوان شرکتی که هر ساله بالاترین آمار تولید و فروش خودرو در میان شرکت‌های مونتاژِی ایران را ثبت می‌کند و باشگاه مشتریانی با وسعت بیش از 600 هزار نفر دارد، یکی از گسترده‌ترین کمپین‌های امداد جاده‌ای را در نوروز 1403 برگزار کرد.

اما خروجی این کمپین به چه شکل بود و تا چه میزان توانست رضایت مشتریان را جلب کند؟

این کمپین نوروزی از 25 اسفندماه 1402 آغاز و تا 13 فروردین 1403 به مدت 18 روز ادامه داشت و بیش از 3 هزار و 200 درخواست امداد جاده‌ای ثبت شد.

کاهش زمان حضور امدادگران در صحنه

با تلاش صورت گرفته در شرکت خدمات پس از فروش مدیران خودرو، میانگین زمان ثبت درخواست تا حضور امدادگران در محل مشتریان نسبت به سال گذشته 22.5 درصد کاهش پیدا کرد. میانگین زمان حضور امدادگر در صحنه پس از تماس مشتریان با شماره 49082-021 حدود 30 دقیقه بود.

رضایت 96 درصدی مشتریان از نحوه پاسخ گویی

طی 18 روز برگزاری این کمپین بیش از 20 هزار تماس به مرکز امداد مدیران خودرو ثبت شد که 12 درصد نسبت به سال گذشته افزایش داشت و 96 درصد مشتریانی که با مرکز تماس مدیران خودرو ارتباط گرفتند از نحوه‌ پاسخ‌گویی رضایت داشتند.

لازم به ذکر است برای سرویس‌دهی بهتر به مشتریان در ایام نوروز، 181 نمایندگی خدمات پس از فروش مدیران خودرو در سراسر کشور فعالیت داشتند. همچنین بیش از 115 جایگاه خودروی امداد مدیران خودرو در جاده‌های سراسر کشور مستقر بودند. بیش از 1500 نفر در مراکز خدمات پس از فروش مدیران خودرو در ایام نوروزی در حال خدمت‌رسانی به مشتریان بودند. همچنین در مجموع بیش از 18 هزار و 300 خودرو در مراکز خدمات پس از فروش مدیران خودرو خدمات دریافت کردند.

مدیران خودرو نشان داده با استفاده از نیروهای متخصص در مراکز متعدد در سراسر کشور به دنبال سرویس‌دهی و خدمت‌رسانی هر چه بهتر به مشتریان است. با توجه به این که مدیران خودرو آمار بیشترین تعداد تولید و فروش خودروهای مونتاژی در کشور را دارد، بدیهی است که بیشترین میزان مراجعه کننده را در مقایسه با مدل‌های رقیب داشته باشد.

با این وجود موفقیت ارائه خدمات SOS در کمپین نوروزی مدیران خودرو نمونه‌ای از تبیین خط مشی این شرکت مبنی بر خدمات پس از فروش و امداد جاده‌ای در بالاترین سطح ممکن است.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1898629

دیگر خبرها

  • حضور در جوار آستان مقدس رضوی بهترین خدمت فرهنگی است
  • توسعه فعالیت‌های فرهنگی و قرآنی برای مدد جویان کمیته امداد امام خمینی (ره)
  • تجلیل از خیران همراه کمیته امداد در فارس
  • شاهد تحول در خدمت‌رسانی در کمیته امداد امام‌خمینی(ره) بودیم
  • توانمندسازی مددجویان هدف اصلی کمیته امداد است
  • اجازه ندهید حتی یک کودک از تحصیل جا بماند
  • خودکفایی ۴ هزار و ۵۹۸ مددجوی استان همدان
  • مهارت‌آموزی ۳۵۲۱ مددجوی کمیته امداد خراسان‌ جنوبی
  • آیا مشتریان از امداد جاده‌ای نوروزی مدیران خودرو رضایت داشتند؟
  • مددخواهی بیش از هزار نفر در سفر رییس‌جمهور به استان سمنان از کمیته امداد