Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-04-23@08:11:35 GMT

بیانیه سازمان بسیج به مناسبت هفته دفاع مقدس

تاریخ انتشار: ۳۱ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۷۲۳۵۱۶

 سازمان بسیج مستضعفین به مناسبت فرا رسیدن سی و هشتمین سالگرد هفته غرور آفرین دفاع مقدس بیانیه‌ای صادر کرد که در آن آمده است: هفته دفاع مقدس، یادآور هشت سال مبارزه و مقاومت جانانه آحاد ملت ایران و فرزندان غیور رزمنده در برابر رژیم بعثی عراق و حامیان جهانی آن است. هفته دفاع مقدس نکوداشت خودباوری وایستادگی بسیجیان این مرز و بوم است که حماسه‌های جانانه آفریدند و در مقابل ددمنشی حزب بعث و اربابان آمریکایی به شایستگی مقاومت کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این بیانیه می‌افزاید: هفته دفاع مقدس این بار در آستانه چهل سالگی انقلاب اسلامی و نیز تشدید تحریم‌ها و فشارهای اقتصادی و سیاسی دشمن و استکبار جهانی از اهمیت ویژه‌ای برخوردار بوده و لازم است با تامل بیشتری آن را پاسداشت و در آن اندیشه نمود. چراکه نظام اسلامی به برکت ولایت و آمادگی بسیجیان غیور هم اکنون درخت تنومندی است که ریشه در مکتب سرخ حسینی داشته و برگ و بار آن رویش جوانانی است که در دفاع از حرم اهل بیت (ع) به شایستگی اثبات کردند مستکبران دنیا و اذناب آلوده اش خللی در اراده و تفکر آنان در دفاع از اهل بیت(ع) و ولایت ایجاد نخواهد کرد.

در این بیانیه تاکید شده است: بیاد می‌آوریم‌‌ روزها و سالهای جنگ تحمیلی را که با تحریم‌های شدید نظامی و اقتصادی دشمنان، تا جایی که در آن ایام حتی‌ فروش سیم خاردار نیز به جمهوری اسلامی‌ممنوع بود و این در حالی بود‌ که دشمن بعثی از جدیدترین‌ سلاح‌های شرق و غرب تغذیه شده و با موشک‌ها و بمب های شیمیایی غربی، مردم ایران را مورد هجوم وحشیانه قرار می داد. اما از آنجا که وعده خدا نصر و فتح برای بندگان مخلص‌ و مبارزان راه الله است، مردم قهرمان ایران به واسطه ایمان بخدا و تبعیت از رهبر کبیر و فقید انقلاب حضرت‌امام خمینی (ره) و تکیه بر بسیج فراگیر و‌گسترده مردمی توانست هم در جبهه نظامی و هم جبهه اقتصادی و خودکفایی تسلیحاتی کید دشمن را نقش بر آب نموده و او و حامیانش را به زانو در آورد و روسیاه کند.

در ادامه این بیانیه آمده است: با این حال امروز که بار دیگر جهان غرب و در راس آن شیطان بزرگ به اشکال مختلف از جمله تحریم های ظالمانه و غیر انسانی اقصادی سعی درتوطئه ، فشار و بدبینی در افکار مردم‌ آزاده ایران اسلامی و به زعم خام خویش شکست انقلاب اسلامی را دارد؛ تنها راه ایستادگی در برابر نقشه های شوم و سیاه مستکبران جنایتکار، توکل بخدا، وحدت کلمه و تبعیت از فرامین فرمانده معظم کل قوا حضرت امام خامنه ای (مدظله العالی) می‌باشد که همه را به همدلی و همکاری برای پایداری در برابر دسیسه های اقتصادی فرا می خوانند و سرنوشت زورگویان جهان به ویژه آمریکا و رژیم کودک کش اسرائیل را تباهی و حذف شدن در جغرافیای سیاسی جهان می دانند.

در همین راستا سازمان بسیج‌ مستضعفین ‌از یک سو با برگزاری رزمایش اخیر اقتدار عاشورایی بسیج ضمن اعلام آمادگی برای مقابله با هرگونه خطر از سوی آمریکا و عمال دست آموزش، از دیگر سو آمادگی خود را برای همیاری و همکاری با دولت در عرصه های خدمت رسانی ، سازندگی ، خودکفایی و اقتصاد مقاومتی اعلام داشته و آماده است تا با تکیه بر توان تخصصی فرزندان بسیجی ملت بزرگ ایران‌ در آستانه چهلمین سال انقلاب اسلامی باردیگر طعم‌ تلخ شکست را به دشمنان چشانده و پیروزی دیگری را برای این سرزمین الهی رقم بزند. ان و عدالله حق

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: ملت ایران عراق دفاع مقدس حزب بعث انقلاب اسلامی اقتصادی و سیاسی استکبار جهانی نظام اسلامی اهل بیت جنگ تحمیلی تغذیه مردم ایران ایران انقلاب جهان ایران اسلامی حضرت امام دولت خدمت رسانی اقتصاد مقاومتی اقتصاد مقاومتی بسیج خدمت رسانی دفاع مقدس دولت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۲۳۵۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیانیه مجمع نمایندگان گیلان به مناسبت روز سپاه پاسداران انقلاب اسلامی

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای گیلان؛ در بیانیه رییس مجمع نمایندگان گیلان در مجلس شورای اسلامی آمده است: دوم اردیبهشت ۱۳۵۸ با دوراندیشی حضرت امام خمینی (ره)، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، تاسیس شد و در بیش از ۴ دهه از فعالیت این نهاد انقلابی، شاهد تاثیرگذاری بسیار زیاد سپاه در عرصه‌های مختلف هستیم.
در بیانیه مجع نمایندگان گیلان آورده شده است: سپاه پاسداران در دوران دفاع مقدس، نقشی غیرقابل انکار در توفیقات نظام اسلامی داشت و پس از دوران درخشان دفاع مقدس نیز در برابر دسیسه‌ها و فتنه‌های دشمنان در عرصه‌های مختلف ایستاده است.
در بخشی دیگر از این بیانیه آمده: سیلی «وعده صادق» ازسوی دلاورمردان سپاه به صهیونیست، نمایش اقتدار جمهوری اسلامی ایران بودکه چشم جهانیان را خیره، خواب و خوراک را بر غاصبان صهیونیستی حرام و دل میلیون‌ها ایرانی و ملت‌های آزاده جهان را شاد کرد و به خوبی نشان داد که امروز معادلات منطقه و جهان را فرزندان امام خمینی (ره) رقم می‌زنند.
در این بیانیه آورده شده است: مجمع نمایندگان مردم استان گیلان فرارسیدن ۲ اردیبهشت ماه سالروزتأسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را به همه‌ی دلیرمردان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و خانواده های گرانقدر شهدا، جانبازان، ایثارگران و تمامی دلاورمردان حماسه‌آفرین تبریک عرض نموده و توفیقات روزافزون این عزیزان را در سایه زعامت فرمانده معظم کل قوا، حضرت آیت‌الله امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی) در حفظ و حراست از دستاورد‌های عظیم انقلاب اسلامی در کنار سایر نیرو‌های مسلح و ارتش مردمی از درگاه ایزد منان خواستاریم.

دیگر خبرها

  • تجلیل از پیشکسوتان ارتش نوعی «جهاد تبیین» برای نسل امروز
  • انقلاب اسلامی یک قاعده جدیدی در جهان ایجاد کرده است
  • آینده جهان از شب عملیات «وعده صادق» تغییر کرد
  • سپاه پاسداران، مولود انقلاب اسلامی
  • بیانیه سپاه شهداء آذربایجان غربی به مناسبت سالروز تاسیس سپاه پاسداران
  • بیانیه مجمع نمایندگان گیلان به مناسبت روز سپاه پاسداران انقلاب اسلامی
  • بیانیه سپاه قائم استان سمنان به مناسبت سالروز تأسیس سپاه
  • سپاه به دژی تسخیرناپذیر در دفاع از کشور تبدیل شده است
  • پیام تبریک استاندار لرستان به مناسبت سالروز تأسیس سپاه
  • تثبیت قدرت بازدارندگی ایران به همه دنیا مخابره شد