Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما  ، در پیام نماینده ولی فقیه و استاندار مازندران  آمده است : دفاع مقدس ، نام آشنا ترین واژه در قاموس حماسه های عزت آفرین ایرانی اسلامی و تحقق شعار هیهات مناالذله امام حسین (ع) بوده است.

آیت الله طبرسی و محمد اسلامی تاکید کردند : همزمانی ایام محرم و تاسوعا و عاشورای حسینی و حماسه جاودان کربلا با این ایام، یادآور درسی است که رزمندگان ایران اسلامی در مکتب حریت و آزادگی آقا ابا عبدالله الحسین (ع) و یاران با وفایش آموختند و با پیروی از قیام عاشورا به فرمان رهبر کبیر انقلاب، حضرت امام خمینی (ره) در برابر یزیدیان بعثی ایستادگی کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این پیام می افزاید :  ملت ایران اسلامی در ۴۰ سال از عمر پربرکت انقلاب با پیروی از امام حسین (ع) در برابر تمام توطئه ها و نیرنگ های استعمار جهانی و اذناب آنان ایستادگی و مقاومت کردند و هم چنان نیز با روحیه انقلابی و با بصیرت و هوشیاری و درس آموزی از شهدای والامقام دوران دفاع مقدس و در سایه رهنمودهای حکیمانه مقام معظم رهبری ( مدظله العالی ) هر گونه توطئه استکبار جهانی را با حضور همه جانبه در صحنه های انقلاب خنثی می کنند.

در پیام نماینده ولی فقیه و استاندار مازندران آمده است:  نیروهای مسلح ایران اسلامی امروز نیز با اقتدار و جان فشانی در مرزهای آبی و خاکی و آسمان کشور به حماسه آفرینی خود تداوم می بخشند و با نهادن جان خویش در طبق اخلاص، از دین، عزت و اقتدار و خاک ایران حراست می نمایند و حضور قهرمانانه آنان در جبهه های مختلف رزم و ایثار، دشمن را در اجرای نقشه های خود در ایران اسلامی و منطقه، مایوس نموده است.

مسئولان ارشد مازندران گفتند: در این میان حماسه آفرینی لشگر ۲۵ کربلا و جان فشانی قهرمانانه مردم مومن، انقلابی و ولایی مازندران که با تقدیم ۱۰ هزار و ۴۰۰ شهید والامقام، نقشی ماندگار در فتوحات این دوران پرافتخار داشتند، بر تارک دوران دفاع مقدس می‌درخشد و ما به خاطر این همه شجاعت و مقاومت به این مردم عزیز افتخار می‌کنیم و بر خود می‌بالیم که خدمتگزار چنین مردمی شایسته هستیم.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: استاندار نماینده ولی فقیه مازندران دفاع مقدس ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۲۳۶۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشییع شهید جانباز ۷۰ درصد دوران هشت سال دفاع مقدس در مشهد

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز خراسان رضوی، جانباز سرافراز ۷۰ درصد دوران هشت سال دفاع مقدس «حاج ابوالفضل لطیف زاده» پس از تحمل سال‌ها رنج و درد دوران مجروحیت دعوت حق را لبیک گفت و به یاران شهیدش پیوست.

مراسم تشییع این شهید جانباز از مهدیه مشهد مقدس واقع در خیابان امام رضا (علیه السلام)، به سمت حرم مطهر رضوی برگزار شد.

پیکر مطهر این شهید والامقام پس از طواف و اقامه نماز در حرم مطهر رضوی، به گلزار شهدای بهشت رضا (علیه السلام) مشهد مقدس منتقل و در جوار یاران شهیدش به خاک سپرده شد.

«ابوالفضل لطیف زاده» در هشتم فروردین‌ماه ۱۳۴۳ در شهر دامغان چشم به جهان گشود و با شروع جنگ تحمیلی به عنوان پاسدار به جبهه‌های حق علیه باطل شتافت و در تاریخ بیست و نهم تیرماه سال ۱۳۶۱ در پاسگاه زید عراق از ناحیه نخاع مجروح و به درجه رفیع جانبازی نائل آمد و پس از ۴۲ سال تحمل رنج و درد ناشی از جراحات جنگ در ششم فروردین‌ماه ۱۴۰۳ به درجه رفیع شهادت رسید و به یاران شهیدش پیوست.

دیگر خبرها

  • برنامه موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس برای شب‌های قدر
  • احیای شب‌های قدر در مسجد موزه انقلاب و دفاع مقدس برگزار می‌شود
  • احیای شب های قدر در مسجد موزه انقلاب و دفاع مقدس برگزار می‌شود
  • ثبت نام ۱۹۰ داوطلب انتخابات مجلس مازندران در سایت شورای ائتلاف
  • برگزاری مراسم پرفیض شب های قدر در موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس
  • پیکر مطهر یک شهید در منطقه مرزی سومار کشف شد
  • راهیان نور ابزار تبیین دوران دفاع مقدس است
  • تشییع شهید جانباز ۷۰ درصد دوران هشت سال دفاع مقدس در مشهد
  • مراسم شب های قدر در باغ موزه دفاع مقدس برگزار می‌شود
  • پیکر شهید دفاع مقدس در منطقه عملیاتی سومار تفحص شد