Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آنا»
2024-05-06@15:15:00 GMT

حذف پایه دهم دبیرستان صحت ندارد

تاریخ انتشار: ۳۱ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۷۲۳۶۸۲

حذف پایه دهم دبیرستان صحت ندارد

رئیس آموزش‌ وپرورش شهرستان رباط کریم گفت: حذف پایه دهم فقط در دبیرستان دخترانه بانو خمسه صورت نگرفته و امسال ورودی دوره دهم این شهرستان نزدیک به 4 هزار نفر بوده که با توجه به برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته پنج دبیرستان دخترانه و سه دبیرستان پسرانه در مقطع دهم ثبت نام می‌کنند.

محمد حسن رفیعی رئیس آموزش و پرورش شهرستان رباط کریم در گفتگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری آنا در خصوص حذف پایه دهم یکی از دبیرستان‌های دخترانه این شهرستان اظهار کرد: با توجه به همجواری سه مدرسه توحید، بانو خمسه، شاهد کوثر و نیاز به ثبت نام در پایه اول این تصمیم گرفته شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: باتوجه به رشد بالای دانش آموزان در شهر پرند، رباط کریم، نصیر شهر و گستردگی بالای سنی این تعادل در بین آنان به هم خورده است.

رئیس آموزش پرورش شهرستان رباط کریم گفت: ما در سال‌های گذشته برای ایجاد تعادل سیستمی در بین پایه‌های تحصیلی این اقدام را انجام داده‌ایم و این امر فقط مختص به دبیرستان بانو خمسه نبوده است.

رفیعی ادامه داد: امسال ورودی دوره دهم این شهرستان نزدیک به 4 هزار نفر بوده است که با توجه به برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته پنج دبیرستان دخترانه و سه دبیرستان پسرانه در حال حاضر در مقطع دهم ثبت نام می‌کنند.

وی گفت: باتوجه به نزدیکی این سه دبیرستان در شعاع 200 متری و دسترسی آسان به وسایل حمل و نقل عمومی هیچ مشکلی از بابت رفت آمد دانش آموزان وجود نخواهد داشت.

براساس این گزارش، پیش از این مدیر دبیرستان بانو خمسه در رباط کریم با اشاره به حذف پایه دهم این مدرسه در سال تحصیلی جدید مدعی شده بود که پایه دهم فقط از این دبیرستان حذف شده است در حالی که به گفته رئیس آموزش پرورش شهرستان رباط کریم این اقدام در سال‌های اخیر به منظور تعادل سیستمی صورت گرفته است.

انتهای پیام/4044/

منبع: آنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۲۳۶۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۹ رباط صلیبی پاره! هدیه برنامه منظم لیگ

 طبق آمار رسمی تا پایان هفته بیست‌وپنجم (12 اردیبهشت ماه سال جاری) در فصل بیست‌وسوم لیگ فوتبال ایران، 19 بازیکن لیگ برتری با مصدومیت از ناحیه رباط صلیبی مواجه شدند.

در این لیست باشگاه‌های پرسپولیس و ذوب‌آهن با چهار بازیکن بیشترین بازیکنان مصدوم از ناحیه رباط صلیبی را داشته‌اند. 

 این در حالی است که فصل جاری لیگ برتر به دلیل برگزاری جام ملت‌های آسیا (40 روز)، فیفا دی در شهریور، مهر و آبان همچنین رقابت‌های تیم امید (مسابقات انتخابی المپیک و بازی‌های آسیایی هانگژو) با تعطیلی مواجه شد.

 به این ترتیب این لیگ وقفه کم نداشت! در چنین شرایطی تیم‌ها مجبور بودند که چندین مرتبه بدنسازی انجام بدهند و احتمال مصدومیت بازیکنان افزایش پیدا کرد. البته بازیکنانی مانند امید نورافکن و سجاد بازگیر در تمرینات پیش‌فصل مصدوم شده و بعد از وقفه‌های متوالی لیگ، خوشبختانه توانستند به ترکیب تیم‌شان بازگردند.

دیگر خبرها

  • ۱۹ رباط صلیبی پاره! هدیه برنامه منظم لیگ
  • ستاره اتریش یورو را از دست داد
  • رسمی: ستاره اتریش یورو را از دست داد
  • بسیج دبیرستان‌های فرانسه در حمایت از فلسطین
  • جنبش حامی فلسطین به دبیرستان‌های فرانسه کشیده شد
  • ببینید | فیلمی پربازدید از همخوانی «ببعی تو بازیگوشی» در یک دبیرستان دخترانه!
  • اجاره خانه در رباط کریم چند؟
  • آزمون‌های ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن در گراش
  • عکس | علیرضا خمسه بازیگر «پایتخت» در سن ۷۱ سالگی
  • (عکس) دبیرستان دخترانه در تهران ۹۰ سال پیش