Web Analytics Made Easy - Statcounter

افسانه فدایی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: بهزیستی تایباد 521 زن سرپرست خانوار را زیر پوشش دارد که از 2 هزار نفر سرپرستی می کنند.
وی اظهار داشت: هم اکنون ماهیانه بیش از 950 میلیون ریال مستمری در حوزه توانبخشی و زنان سرپرست خانوار توسط این نهاد پرداخت می شود.
وی گفت: این نهاد سال گذشته برای 123 نفر از معلولین این شهرستان با هزینه 17 میلیارد و 600 میلیون ریال اشتغال ایجاد کرد که این رقم در 6 ماه ابتدایی سال جاری به 15 نفر با هزینه 2 میلیارد و 50 میلیون ریال رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


فدایی افزود: 50 درصد ادارات این شهرستان نسبت به مناسب سازی محیط خود برای رفت و آمد معلولان اقدامی نکرده اند.
وی اظهار داشت: این شهرستان 113 خانواده دارای 2 عضو معلول دارد که 30 درصد از این خانواده ها فاقد واحد مسکونی بوده و در سال گذشته 14واحد مسکونی شهری و روستایی به این افراد تعلق گرفت.
بهزیستی تایباد در چهار حوزه توانبخشی، پیشگیری، حمایتی و مشارکت های مردمی خدمات ارایه می کند.
شهرستان 120هزار نفری تایباد در 225 کیلومتری جنوب شرقی مشهد قرار دارد.
7494 / 6053
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: رفع حصر لایحه شفافیت اشتغال بهزیستی جنوب شرقی شهری و روستایی مشهد رفع حصر لایحه شفافیت امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۲۳۸۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روستا‌های بالای ۱۰ خانوار بخش مرکزی گناوه برق‌رسانی می‌شوند

مهدی عباسی در آیین تجلیل از کارگران نمونه مدیریت برق شهرستان گناوه اظهار داشت: کارگران حوزه برق در گناوه در سخت‌ترین شرایط آب و هوایی در راستای خدمت رسانی به مردم دریغ نمی‌کنند که شایسته تقدیر هستند.

وی افزود: مجموعه مدیریت و کارکنان نمونه برق گناوه در سخت‌ترین شرایط کاری و در گرما و سرما باعث ایجاد آرامش در شهر و روستا می‌شوند و امیدوارم شاهد بهبود عملکرد این عزیران در عرصه‌های مختلف باشیم.

بخشدار مرکزی گناوه خاطر نشان کرد: هر زمان مشکلی در حوزه برق و برق رسانی در روستا‌های بخش مرکزی گناوه رخ می‌دهد کارکنان و مدیریت برق گناوه در کوتاه‌ترین زمان ممکن به برطرف کردن پرداخته‌اند که جای تقدیر و تشکر دارد.

عباسی افزود: هم اکنون اغلب روستا‌های بالای ۱۰ خانوار در بخش مرکزی گناوه دارای نعمت برق هستند.

وی گفت: در تلاش هستیم تا پایان امسال با همکاری مجموعه برق شهرستان گناوه تمامی روستا‌ها و حتی بنکی‌های بالای ۲ خانوار در این شهرستان را نیز برق رسانی کنیم تا در بخش مرکزی گناوه هیچ روستای بدون برق نداشته باشیم.

باشگاه خبرنگاران جوان بوشهر بوشهر

دیگر خبرها

  • ارزیابی آمادگی ۴۰۰۰ خانوار قزوینی برای مواجهه با مخاطرات
  • بهره مندی بیش از ۵ هزار نفر در البرز از مشاوره ژنتیک
  • روستا‌های بالای ۱۰ خانوار بخش مرکزی گناوه برق‌رسانی می‌شوند
  • خانواده ۵ معلولی در دشتستان صاحب خانه می‌شوند
  • اختصاص زمین به خانوار‌های حائز شرایط جوانی جمعیت
  • کمک‌های مردمی به مددجویان بهزیستی افزایش یافت
  • ۴۷۷ هزار خانوار کردستانی در قالب طرح کالابرگ خرید کردند
  • همکاری ۲۰۰داوطلب هلال احمر زنجان در نذر سلامت
  • همکاری ۲۰۰داوطلب هلال زنجان در نذر سلامت با قرارگاه جهادی الکفیل
  • افزایش ۱۰ درصدی تولیدات گلخانه‌ای در تایباد