Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده قرارگاه تاکتیکی لشکر ۲۱ حمزه آذربایجان گفت: نیروهای مسلح در کنار هم، ستون‌های بازدارندگی و اقتدار کشور بوده و موجب استیصال و عصبانیت جبهه استکبار و متحدان آنها شده است و امروز ضمن حفظ وحدت، در همه بخش‌ها در اوج آمادگی هستند. ۳۱ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۵:۴۹ استانها آذربایجان شرقی نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم از تبریز، امیر سرتیپ‌ عیسی میرزایی در مراسم رژه نیروهای مسلح، دفاع مقدس را در تاریخ انقلاب اسلامی ایران پرافتخار دانست و اظهار داشت: خاطرات دلاوری‌های آن در تاریخ شکوهمند این دیار پرافتخار به یادگار خواهد ماند چراکه سرشار از حماسه‌های عزت‌آفرین از خاک کشور و اسلام است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه دفاع مقدس به دنیا نشان داد که در معادلات و محاسبات جهانی تنها فناوری و تجهیزات، تعیین‌کننده جنگ نیست، افزود: رزمندگان ایران با رشادت، جوانمردی، ایثار و نثار خون خود صحنه‌های حساسی را رقم زدند که در تاریخ ماندگار شد.

فرمانده قرارگاه تاکتیکی لشکر 21 حمزه آذربایجان با اشاره به اینکه دشمن تصور می‌کرد که بتواند در مدت زمان کوتاهی کار انقلاب اسلامی مردم ایران را یک سره کرده و این نظام نوپا را سرنگون کند، ابراز داشت: نیروهای مسلح و رزمندگان ایران با پشتیبانی ملت قهرمان و راهبری امام راحل از کیان مقدس جمهوری اسلامی دفاع کردند و برای اولین بار در تاریخ ایران، اجازه ندادند حتی یک وجب از خاک ما به دست دشمن بیافتد.

این مقام ارشد نظامی ارتش در استان‌های آذربایجان‌شرقی و اردبیل، وحدت نیروهای مردمیِ بسیج، سپاه و ارتش را در دوران دفاع مقدس مثال زدنی دانست و گفت: رزمندگان در راه دفاع از ایران اسلامی، هزاران شهید، جانباز و آزاده تقدیم اسلام و انقلاب کردند.

امیر سرتیپ میرزایی وحدت بین نیروهای مسلح را پس از دوران دفاع مقدس، مستحکم‌تر از گذشته عنوان کرد و اظهار داشت: نیروهای مسلح در کنار هم، ستون‌های بازدارندگی و اقتدار کشور بوده و موجب استیصال و عصبانیت جبهه استکبار و متحدان آنها شده است و امروز ضمن حفظ وحدت، در همه بخش‌ها در اوج آمادگی هستند.

وی با تاکید بر اینکه توانمندی و اقتدار نیروهای مسلح باعث شده تا ایران در ناامن‌ترین منطقه از جهان، به عنوان امن‌ترین کشور باشد گفت: نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران، در همه عرصه‌ها و در مقابل هرگونه تهدید منطقه‌ای و فرامنطقه‌ای، تکفیری و گروهک‌های معاند داخلی و خارجی، از کشور حراست کرده و هرگونه تهدید را در نطفه نابود می‌کند.

انتهای پیام/ ت

R7887/P1336/S6,47/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۲۴۰۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فهرست کامل کاندیداهای شورای ائتلاف نیروهای انقلاب برای انتخابات منتشر شد

تابناک _ فهرست نهایی کاندیداهای مورد حمایت شورای ائتلاف برای دور دوم انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی منتشر شد.

شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی با دعوت مردم و نیروهای جبهه انقلاب به حضور و مشارکت گسترده در دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی، لیست نهایی نامزدهای مورد حمایت خود در این مرحله از انتخابات را در حوزه‌های انتخابیه سراسر کشور منتشر کرد.

کاندیداهای مورد حمایت «جبهه انقلاب» مطابق اعلام دفاتر استانی شورای ائتلاف برای دوره دوم انتخابات مجلس دوازدهم شورای اسلامی به شرح زیر است:

 

 

پیش از این نیز فهرست کاندیداهای این تشکل سیاسی اصولگرا برای دور دوم انتخابات مجلس در تهران منتشر شده بود.

دیگر خبرها

  • فهرست کامل کاندیداهای شورای ائتلاف نیروهای انقلاب برای انتخابات منتشر شد
  • رئیس ستاد کل نیروهای مسلح پیام صادر کرد +جزئیات
  • ایستادگی بر سر ارزش‌ها عامل پایداری نظام در مقابل توطئه‌ است
  • دستاوردهای ایران، همرده با کشورهای پیشگام در حوزه‌ جنگ‌افزارسازی است
  • تاکید البخیتی بر آمادگی نیروهای مسلح یمن
  • تجهیزات دفاعی ایران هم‌سطح کشور‌های پیشگام در حوزه جنگ‌افزارسازی است
  • کنگره شهدای مرکزی به یک جریان عظیم فرهنگی در کشور تبدیل شده است
  • آخرین تحولات اوکراین| درخواست کی‌یف از اروپا برای اعزام نیرو
  • تحولات اوکراین| امکان درخواست کی‌یف از اروپا برای اعزام نیرو
  • ویژگی‌های منحصربه‌فرد مردم اصفهان در دفاع مقدس استثناء است