Web Analytics Made Easy - Statcounter

شهرضا - در سی و هشتمین سالروزی که ارتش بعث عراق به نمایندگی از همه مستکبران جهان خاک ایران را آماج حملات خود قرار داد، رژه یگان‌های نمونه نظامی و انتظامی شهرضا برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان شهرضا، ۳۱ شهریور ۱۳۵۹ یادآور یکی از حساس‌ترین دوران تاریخ ایران است. در آن دوران خاک ایران بار دیگر آماج تهاجم اهریمن قرار گرفت؛ هیچ کس گمان نمی‌کرد در زمانی که مردم سرگرم جشن پیروزی انقلاب خود بودند، خصم با بهره گیری از فرصت پیش آمده، به دنبال دست یابی به اهداف شوم خود باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما به هر روی باید واقعیت را پذیرفت و به فکر چاره بود، چنین شد که مردانی از جنس نور به ندای رهبر خود لبیک گفتند و دست از خانه و کاشانه و فرزند شستند و به مصاف اهریمن شتافتند.

تاریخ ایران به خود می‌بالد وقتی آن دوران حماسه و شکوه را به یاد می‌آورد؛ دورانی که شاید هرگز در تاریخ پر فراز و نشیب این مرز و بوم تکرار نشود، اما یاد آن همیشه باقی می‌ماند. جهانیان هرگز فراموش نمی‌کنند رشادت ملتی را که یک تنه در برابر تهاجم غرب و شرق ایستادند و اجازه ندادند تا بار دیگر خاطره شوم ترکمانچای و آخال و گلستان تکرار شود؛ آسمان هرگز آن روزها را از یاد نمی‌برد که در زیر چرخ نیلگون، جوانی ۱۳ ساله به زیر تانک رفت و قطعه قطعه شد تا هموطن و خاکش در امان باشد، خاک «هویزه» و «خرمشهر» و «مجنون» و «دهلاویه» هرگز از یاد نمی‌برد گام‌های استواری که از اصفهان، ری، قم، تهران و مشهد جای جای ایران رفتند و سدی شدند از جنس پولاد در برابر دشمنانی که جز خون و آتش، زبان دیگری نمی‌شناختند.

اما امروز در شهر «حاج محمد ابراهیم همت» بار دیگر زمین زیر گام‌های استوار فرزندان ایران لرزید، امروز بار دیگر جهانیان از دریچه دوربین خبرنگاران دیدند که ایران از پس همه زخم‌هایی که از ناجوانمردی‌ها و ناراستی‌ها خورده، همچنان باشکوه و با اقتدار ایستاده و چشم با فراخنای آینده تاریخ دارد.

در سی و هشتمین سالروزی که ارتش بعث عراق به نمایندگی از همه مستکبران جهان خاک ایران را آماج حملات خود قرار داد، رژه یگان‌های نمونه نظامی و انتظامی شهرضا برگزار شد تا بار دیگر آمادگی و اقتدار بخشی از نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران در برابر دیدگان قرار گیرد.

منبع: ایمنا

کلیدواژه: جانبازان دفاع مقدس شهرضا شهید اصفهان شهردار اصفهان ریاست جمهوری ورزشگاه نقش جهان فناوری های نوین مدیریت شهری اصفهان فردا زاینده رود کشاورزی حمل و نقل عمومي

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۲۴۰۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ویدیو اختصاصی از درگیری شدید مجتبی سرآسیایی و بازیکن تیم سایپا با نیروی انتظامی و یگان ویژه / فیلم

مجتبی سرآسیایی پس از این اتفاق از سوی کمیته انضباطی محروم شده است.

دانلود (5.7MB)

دیگر خبرها

  • نمایش مقتدرانه توان نظامی ایران در رژه روز ارتش در گیلان
  • آمادگی یگان‌های نظامی و انتظامی در خراسان شمالی
  • مراسم رژه نیروهای مسلح در رشت برگزار شد+تصاویر
  • رژه خودرویی نیروی انتظامی و یگان ویژه کرمانشاه در روز ارتش
  • گزارش تسنیم از نمایش اقتدار ارتش در کردستان + فیلم
  • رژه یگان‌های نمونه زیرسطحی، سطحی و پروازی ارتش
  • برگزاری رژه یگان‌های نمونه نیروهای مسلح در تبریز
  • رژه یگان‌های نمونه نیرو‌های مسلح در آذربایجان شرقی
  • ویدیو اختصاصی از درگیری شدید مجتبی سرآسیایی و بازیکن تیم سایپا با نیروی انتظامی و یگان ویژه / فیلم
  • رژه یگان‌های ارتش در سلماس