Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-20@00:16:32 GMT

100 میلیون تومان یارانه به خرید کتب پزشکی اختصاص یافت

تاریخ انتشار: ۳۱ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۷۲۴۳۹۵

100 میلیون تومان یارانه به خرید کتب پزشکی اختصاص یافت

تهران- ایرنا- سرپرست معاونت امور فرهنگی و رسانه ای اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران گفت: 100 میلیون تومان یارانه در راستای حمایت از فرهنگ نشر کتاب های پزشکی و دارویی و ارائه تسهیلات به دانشجویان این رشته ها برای خرید کتب پزشکی در سومین نمایشگاه کتب علوم پزشکی و دارویی اختصاص یافت.

به گزارش خبرنگار سلامت ایرنا، مهرشاد کاظمی روز شنبه در نشست خبری چهارمین نمایشگاه بین المللی ایران فارما دارو و صنایع وابسته در مصلی امام خمینی (ره) افزود: به همین منظور، به اعضای هیات علمی دانشگاه و دانشجویان مقطع دکترا 300 هزار تومان، دانشجویان کارشناسی ارشد 200 هزار تومان و دانشجویان کارشناسی 150 هزار تومان تسهیلات خرید کتاب های پزشکی اعطا می شود که این یارانه ها از طریق استقرار بانک شهر در محل مصلی در اختیار این افراد قرار می گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی اضافه کرد: همچنین 30 درصد تخفیف به دانشجویان اختصاص می یابد و 20 درصد نیز به ناشران سومین نمایشگاه کتب علوم پزشکی و دارویی تخفیف داده می شود؛ به این معنا که کتاب ها به صورت نیم بها در اختیار دانشجویان قرار می گیرد و با توجه به بازگشایی دانشگاه ها در این هفته فرصت مناسبی است تا دانشجویان کتاب های دانشگاهی خود را نیم بها تهیه کنند.
کاظمی خاطرنشان کرد: کتاب های عرضه شده در سومین نمایشگاه کتب علوم پزشکی و دارویی در سال های 2016 تا 2018 منتشر شده اند و 33 ناشر از سراسر کشور و 2 ناشر بین المللی در آن حضور دارند.
دبیر سومین نمایشگاه کتب علوم پزشکی و دارویی افزود: علاقمندان از در غربی مصلی به سومین نمایشگاه کتب علوم پزشکی و دارویی هدایت می شوند.
کاظمی اظهار داشت: در دومین نمایشگاه رسانه های سلامت محور امسال در مصلی نیز 38 نشریه، ماهنامه، هفته نامه و فصل نامه حضور دارند.
وی ، کارگاه آموزش خبرنویسی، کارگاه مشکلات صنعت چاپ و مسابقه عکاسی در دو سطح عکاسی با دوربین حرفه ای و عکاسی با موبایل را از دیگر برنامه های جنبی سومین نمایشگاه کتب علوم پزشکی و دارویی و دومین نمایشگاه رسانه های سلامت محور امسال عنوان کرد و گفت: تمام عکس ها در گالری اداره فرهنگ و ارشاد استان تهران در سعادت آباد به نمایش گذاشته می شوند و به سه نفر نیز جوایزی اهدا می شود.
سومین نمایشگاه کتب علوم پزشکی و دارویی و دومین نمایشگاه رسانه های سلامت محور همزمان با چهارمین نمایشگاه بین المللی ایران فارما دارو و صنایع وابسته در مصلی امام خمینی (ره) در فضایی بالغ بر 35 هزار مترمربع با حضور 360 شرکت داخلی و خارجی برپا می شود.
این نمایشگاه از دوم تا چهارم مهرماه از ساعت 9 تا 18 پذیرای عموم هموطنان است و در کنار نمایشگاه بین المللی ایران فارما دارو و صنایع وابسته، 52 کارگاه آموزشی برگزار خواهد شد.
اجتمام**9185*1834

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي يارانه خريد كتاب ايران فارما نمايشگاه كتب پزشكي

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۲۴۳۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دبیر رسانه‌ای شانزدهمین المپیاد دانشجویان علوم پزشکی منصوب شد

به گزارش گروه آموزش و دانشگاه خبرگزاری علم و فناوری آنا،  دبیر رسانه‌ای شانزدهمین المپیاد دانشجویان علومپزشکی منصوب شد.

امیرمحمد فراهانی سرپرست روابط عمومی معاونت آموزشی

سلام علیکم،

احتراماً باعنایت به تجارب حضرتعالی در حوزه روابط عمومی معاونت آموزشی در امور رسانه ای، به موجب این ابلاغ به عنوان دبیر رسانه‌ای شانزدهمین المپیاد علمی دانشجویان علوم پزشکی منصوب می‌‌شوید.
 

امید است که با استعانت از درگاه ایزد متعال و با استفاده از توان تخصصی خویش در انجام وظایف محوله، موفق و مؤید باشید.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • اختصاص فضای بیشتر به نمایشگاه کتاب با توسعه مصلی
  • ثبت نام بیش از ۵۰ دانشجوی خارجی در دانشگاه زنجان
  • ۵۲ دانشجوی اتباع خارجی در دانشگاه علوم پزشکی زنجان ثبت نام کردند
  • ثبت نام ۵۲ دانشجوی اتباع خارجی در دانشگاه علوم پزشکی زنجان
  • حضور دانش‌بنیان‌ها در بزرگترین نمایشگاه پزشکی جنوب شرق آسیا
  • حضور دانش‌بنیان‌های ایرانی در نمایشگاه پزشکی و دارویی جنوب شرق آسیا
  • دبیر رسانه‌ای شانزدهمین المپیاد دانشجویان علوم پزشکی منصوب شد
  • زمان شروع نقل و انتقال دانشجویان دانشگاه‌های علوم پزشکی اعلام شد
  • اختصاص یارانه گسترده فرهنگی برای نمایشگاه کتاب/ اعزام حاجیان از اواخر اردیبهشت انجام می‌شود
  • تلاش وزارت فرهنگ برای تحقق عدالت فرهنگی در نمایشگاه کتاب