Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام علی ابراهیمی پور ظهر امروز در حاشیه نماز وحدت در جمع خبرنگاران با عرض تسلیت به مردم خوزستان به خاطر حادثه تلخ تروریستی امروز در رژه نیروهای مسلح در اهواز افزود: این حادثه نشان داد که ما در تمامی جبهه ها دشمن داریم.

وی با اشاره به اینکه امروز روز اقتدار نیروهای نظامی ما است، اظهار کرد: روز ۳۱ شهریورماه سال ۵۹ آغاز حمله حزب بعث عراق به کشور ما است  و تروریست ها به دنبال آنند که این اقتدار را در مرکز استان خوزستان بشکانند؛ استانی که هم مرز با عراق است و صدام بعثی نخستین حمله زمینی اش به استان ما بود، تروریست ها فکر می کردند که می توانند به  گونه ای این اقتدار را تضعیف کنند ما باید به آنان گفت که کور خوانده اید و ملت به شما پاسخی دندان شکن می دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امام جمعه آبادان ضمن تاکید بر اینکه دشمنان اتحاد ملت ما را تحت هیچ عنوانی بر نمی تابند، تصریح کرد: قصد تروریست ها بحران سازی در درون کشور به شیوه های مختلف است، آنان می خواهند بگویند که امنیت اقتصادی ندارید و امنیت مرزهایتان هم با خطر مواجه است و اینگونه قادریم نفوذ کنیم و ضربه بزنیم.

حجت الاسلام ابراهیمی پور گفت: دشمنان به رغم گذشت ۴۰ سال از انقلاب انواع و اقسام توطئه ها را علیه نظام بکار بردند که هر بار با شکست مواجه شدند لذا دنبال آنند تا از مردم و فرزندان این ملت که با تمام توانشان برای دفاع از مرزهای کشور جان می دهند، انتقام بگیرند.

وی افزود: دشمنان یقین بدانند که در این میدان نیز از ملت و نیروهای مسلح ایران شکست می خورند.تروریست‌ها بدانند که در میدان انتقام از ملت و نیروهای نظامی و مسلح کشور شکست خورده‌اند.

کد خبر 4408970

منبع: مهر

کلیدواژه: ابادان امام جمعه آبادان حمله تروریستی اهواز علی ابراهیمی پور ماه محرم بوشهر کرمانشاه خبرگزاری مهر مشهد عاشورا مراسم عزاداری شهرکرد هفته دفاع مقدس گرگان رژه نیروهای مسلح سانحه تصادف تاسوعا و عاشورا خطبه های نماز جمعه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۲۴۴۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امیر موسوی: قدرت ایران گزینه نظامی دشمن را کنار زد

فرمانده کل ارتش گفت: همه می دانند که دشمنان ما چگونه پیشرفت های نیروهای مسلح ایران را رصد می کنند و به همین خاطر مدت هاست که رجزخوانی گزینه نظامی را کنار گذاشتند و به حرف های جدیدی روی آوردند. - اخبار سیاسی -

به گزارش خبرنگار دفاعی خبرگزاری تسنیم، امیر سرلشکر عبدالرحیم موسوی فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران در حاشیه رژه 29 فروردین و در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: در حال حاضر ما در یک حالت آمادگی برای مقابله با شرارت های احتمالی هستیم و آنچه که در سراسر کشور امروز به نمایش گذاشتیم بخش کوچکی از توانمندی ها بود و آن بخشی از تجهیزات که در حالت آماده باش هستند در رژه حضور نداشتند.

امیر حیدری: با متجاوز به خاک ایران مماشات نمی‌شود

فرمانده کل ارتش افزود: آنچه شما امروز دیدید گوشه ای از قدرت نیروهای مسلح برای دفاع از آرمان های کشور و ملت بود، هر تجاوزی که به منافع کشور صورت گیرد با پاسخ محکم و پشیمان کننده ای رو به رو خواهد شد و اگر دشمنان اقدامی کنند با تجهیزات مهلک تری پاسخ خواهیم داد.

وی درباره آمادگی نیروهای مسلح گفت: نیروهای مسلح معمولاً با توجه به دشمنانی که کشور دارد در آمادگی همیشگی قرار دارند تا ماموریت ها را به بهترین نحو اجرا می کنند، همه می دانند که دشمنان ما چگونه پیشرفت های نیروهای مسلح ایران را رصد می کنند و به همین خاطر مدت هاست که رجزخوانی گزینه نظامی را کنار گذاشتند و به حرف های جدیدی روی آوردند.

فرمانده کل ارتش در پایان خاطر نشان کرد: این روزها همه نیروهای ما در سنگر های دفاعی آماده هستند تا در برابر احتمالی اقدام متقابل کنند و در آمادگی کامل هستیم تا مأموریت خود را به خوبی انجام دهیم.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • امام خمینی (ره) روح تازه‌ای به کالبد ارتش دمید
  • «وعدۀ صادق» جلوۀ کوچکی از اقتدار نیروهای مسلح است
  • هر تجاوزی که به منافع کشور صورت گیرد، با پاسخ پشیمان کننده رو به رو خواهد شد
  • اقتدار ارتش خاری در چشم دشمنان/ خدمات ارتش افتخار آفرین است
  • هر تجاوز دشمن با پاسخ پشیمان کننده روبه‌رو خواهد شد
  • آماده باش کامل نیروهای مسلح ایران در برابر اسرائیل از زبان فرمانده کل ارتش
  • امیر موسوی: قدرت ایران گزینه نظامی دشمن را کنار زد
  • اگر دشمنان اقدامی کنند، با تجهیزات مهلک‌تری پاسخ خواهیم داد
  • رئیسی: وعده صادق هیمنه شکست ناپذیری اسرائیل را فرو ریخت
  • وحدت «میدان و دیپلماسی» در موفقیت های ایران نقش آفرین است