Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت‌الاسلام اکبر قیامی، مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان اردبیل امروز در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، اظهار داشت:  با ندای «لبیک یا زینب(س)» همایش رهروان زینبی همزمان با دوازدهمین روز ماه محرم الحرام در بقاع متبرکه و امامزادگان استان اردبیل برگزار شد.

وی برگزاری مراسم سخنرانی و مداحی را از برنامه‌ها این همایش برشمرد و بیان کرد: این همایش در تبیین و تشریح اهمیت تبعیت از ولایت و نیز مصائب حضرت زینب(س) در واقعه عاشورا و پس از آن در شهرستان اردبیل به میزبانی امامزاده سیدصدرالدین(ع) شهرستان اردبیل و در بقاع متبرکه و امامزادگان شاخص شهرستان‌های استان برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان اردبیل با اشاره به برگزاری سوگواره بصیرت عاشورایی در بقاع متبرکه استان افزود: همه ساله همزمان با آغاز ماه محرم سوگواره بصیرت عاشورایی در بقاع متبرکه و امامزادگان شاخص استان برگزار می‌شود که اجرای این طرح تا پایان ماه صفر ادامه می‌یابد و برنامه‌های مختلفی در این مدت برای حاضران در بقاع متبرکه اجرا می‌شود.

انتهای پیام/ ع

برگزاری سوگواره بصیرت عاشورایی در بقاع متبرکه استان اردبیل

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: بقاع متبرکه امامزادگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۲۴۵۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری همایش جهانی بقیع؛ مدفن امامان و اصحاب در قم

«همایش جهانی بقیع؛ مدفن امامان و اصحاب» با سخنرانی آیت الله حسینی بوشهری رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در سالن همایش‌های مرکز نمایندگی ولی فقیه در امور حج و زیارت برگزار شد.

در این همایش دو روزه که در راستای سالگشت تخریب قبرستان بقیع برگزار شد، اندیش ورزان، محققان و اساتید حوزه و دانشگاه از سراسر جهان اسلام حضور داشتند.

این همایش در روز نخست برگزاری خود (چهارشنبه ۲۹ فروردین ماه)، در دو نوبت صبح و عصر کارگروه‌های علمی- تخصصی گوناگونی را با عناوین «مطالعات سیاسی و اجتماعی بقیع»، «مطالعات معاصر بقیع»، «مطالعات دینی»، «مطالعات بین‌المللی»، «شخصیت شناسی مدفونان بقیع» و «مطالعات تاریخی تمدنی بقیع» برگزار کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • برگزاری همایش جهانی بقیع؛ مدفن امامان و اصحاب در قم
  • قدردانی از زحمات نیروی انتظامی استان یزد
  • برگزاری کنگره ملی امامزادگان محروق و ابراهیم (ع) درنیشابور
  • اسکان ۳۵ هزار گردشگر در زائر سرا‌های بقاع متبرکه کهگیلویه و بویراحمد
  • بقاع متبرکه همچون مساجد انسان‌سازی می کنند
  • برگزاری کنگره ملی امامزادگان محروق و ابراهیم(ع)نیشابور
  • نیشابور میزبان کنگره ملی امامزادگان محمد محروق و ابراهیم(ع) می شود
  • برگزاری کنگره ملی امامزادگان محمد محروق و ابراهیم در نیشابور
  • بقاع متبرکه انرژی مثبت تولید و همچون مساجد انسان‌سازی می کنند
  • بقاع متبرک انرژی مثبت تولید و همچون مساجد انسان‌سازی می کنند