Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری برنا گیلان ؛ یحیی یحیایی کارشناس مسوول تربیت بدنی ، دبیر اجرایی و مسوول کمیته فنی مسابقات سازمان بنادر و دریانوردی کشور در خصوص مسابقات فوتبال و والیبال ساحلی که در استان گیلان برگزار می شود ، گفت : در راستای اهداف سازمانی و همچنین در خصوص توسعه ی فرهنگ ورزش و ترویج فعالیت های ورزشی در سطح سازمان بنادر و دریانوردی ، کمیته ی ورزش این سازمان ، برنامه های بلند مدتی را در طول سال 97 پیش بینی کرده تا بتوانیم در این جهت گام های موثری برداریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود : بر اساس تقویم ورزشی سازمان بنادر و دریانوردی به عنوان  سازمانی که در قلمرو فعالیت های ورزشهای آبی و ساحلی در سطح کشور پیشرو است ، توانستیم رشته های ورزشی شنا و قایقرانی در مسافت های و رده های سنی مختلف   را در دو بخش فرزندان ، کارکنان به میزبانی اداره کل بنادر و دریانوردی استان مازندران بندر نوشهر برگزار کنیم.

یحیایی ادامه داد : یازدهمین دوره ی مسابقات فعالیت های ورزشی شنا و قایقرانی بانوان سازمان نیز با حضور بانوان شاغل ، همسران و دختران کارکنان سازمان بنادر و دریانوردی به میزبانی سازمان مرکزی ، مدیریت بیمه و رفاه و پشتیبانی سازمان تحت عنوان جام دریانوردان در مشهد مقدس برگزار گردید. البته بخش قایقرانی این مسابقات در منطقه ی شاندیز و طرقبه و دریاچه ی چالی دره و مسابقات شنا نیز در مسافت های چهارگانه و در مواد و گروههای سنی مختلف در استخر پردیس دانشگاه فردوسی مشهد برگزار شد .

وی در زمینه برگزاری مسابقات ورزشی این سازمان در بندر انزلی گفت : در نهمین دوره ی مسابقات فوتبال ساحلی کارکنان سازمان بنادر و دریانوردی از اقصی نقاط بنادر کشور و حوزه ی ستاد مرکزی سازمان با همکاری تیم میزبان ، اداره کل بنادر و دریانوردی گیلان ، 12 تیم در این مسابقات حضور دارند و استانهای مازندران ، خوزستان ، بندر امام ، بندر بوشهر ، بندر امیر آباد ، بندر انزلی ، هرمزگان با سه تیم بندر شهید رجایی ، شهید باهنر و بندر لنگه ، سازمان مرکزی ، استان سبستان و بلوچستان ( بندر چابهار) ، آبادان و خرمشهر دوازده تیمی هستند که توانستند با آمادگی کامل و وافی وارد این دوره از مسابقات شوند.

وی ضمن تشکر و قدردانی از مدیر کل بنادر و دریانوردی استان گیلان اضافه کرد : جا دارد از تعامل خوب مهندس چراغی مدیر کل محترم بنادر و دریانوردی گیلان ، معاونت اداری و مالی این اداره کل و همکاران پرتلاش ایشان در کمیته ی ورزشی اداره کل بنادر و دریانوردی گیلان تشکر کنم که شرایط مطلوبی را مهیا کردند و  با بازدیدی که از زمین ساحلی در منطقه آزاد انزلی بعمل آمد ، زمین بسیار با کیفیت و با امکانات کافی و شرایط آن بسیار استاندارد است و از امروز مسابقات فوتبال ساحلی در آن برگزار می شود و در روز پنج شنبه 5 مهر ماه به اتمام می رسد .

یحیایی گفت : هفته ی آینده از تاریخ هشتم مهر ماه ، پذیرش تیم ها با حضور بیست تیم از کل بنادر کشور و حوزه ی مرکزی در رشته ی والیبال ساحلی آغاز می شود و خوشبختانه استقبال بسیار خوبی از این مسابقات صورت گرفته است و تشکر می کنم از قضاوت و همکاری خوب اداره کل ورزش و جوانان استان گیلان ، کمیته های داوران فوتبال و والیبال ساحلی و اداره ورزش و جوانان شهرستان بندر انزلی و کمیته داوران این شهرستان که تلاش مضاعفی دارند که مسابقات در یک فضای خوب و صمیمی و با آمادگی که از تیم ها انتظار می رود ، شرکت کنند.

وی در خصوص انتخاب اداره کل بنادر و دریانوردی گیلان برای میزبانی این مسابقات گفت : صمیمانه به اداره کل بنادر و دریانوردی گیلان تبریک می گویم چون توانسته است به صورت منظم در مسابقات ورزش های آبی سازمان شرکت کند و برای نخستین بار در طول تاریخ فعالیت های ورزشی سازمان ، اداره کل بنادر و دربانوردی گیلان در رشته های شنا و قایقرانی در بخش های کارکنان ، فرزندان و بانوان توانسته مقام اول را در دو رشته کسب کند و در مجموع امتیازهای تیمی نیز قهرمان شده است و 9 کاپ و قهرمانی حاصل تلاش ورزشکاران این اداره کل و توجه ی وافر مسوولین  اداره کل بنادر و دریانوردی گیلان است و امیدوارم که این امر الگو و سرلوحه ی سایر ادارات کل بنادر کشور قرار گیرد.

وی افزود : به جهت مقام هایی که اداره کل بنادر و دریانوردی استان گیلان کسب کرده  و با توجه به زیر ساخت های موجود در بندر انزلی و شرایط اقامتی که این اداره کل دارا است با نظر مساعد کمیته ی ورزش سازمان ، دکتر آرامی معاونت محترم برنامه ریزی و توسعه منابع سازمان ، خادمی بصیر مدیریت محترم امور پشتیبانی و رفاه سازمان ، شرایط محقق شد و ما توانستیم از امروز مسابقات فوتبال ساحلی را در بندر انزلی انجام دهیم و هفته ی آینده نیز مسابقات والیبال ساحلی برگزار خواهد شد .

یحیایی در پایان اظهار کرد : هدف از برگزاری مسابقات ، انسجام و وحدت رویه ، توسعه ی فرهنگ ورزش و سلامت ، بهداشت روانی و آمادگی جسمانی کارکنان سازمان و آحاد خانواده ی این عزیزان می با شد و ورزش به عنوان یک حلقه ی مفقوده می توانند در سبد خانواده های عزیز در بنادر کشور قرار گیرد .فردی که ورزش انجام می دهد خوب فکر می کند و تصمیم می گیرد و در معاشرت های اجتماعی می تواند شخص مفیدی در جامعه باشد و اثر بخشی بیشتری داشته باشد و امیدواریم که ورزش در ادارات کل بنادر و دریانوردی نهادینه شود ، هر چند که در طول ده سال اخیر سازمان بنادر و دریانوردی توانسته در زمینه ی توسعه ی ورزش به ویژه ورزش همگانی در راستای فرمایش مقام معظم رهبری اهتمام ویژه ای داشته باشد .

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: اداره کل ورزش و جوانان خانواده سازمان بنادر و دریانوردی فوتبال والیبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۲۴۵۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امضای قرارداد عملیات راهنمایی و یدک کشی کشتی ها در حوزه شمال کشور​

تین نیوز

طی مراسمی با حضور سرپرست اداره کل امور دریایی سازمان بنادر و دریانوردی و مدیران کل بنادر شمالی، قرارداد اجرای عملیات هدایت، پهلو دهی و جداسازی کشتی ها در حوزه شمال کشور در منطقه ویژه اقتصادی نوشهر به امضا رسید.

به گزارش تین نیوز به نقل از روابط عمومی اداره کل بنادر و دریانوردی استان مازندران، طی مراسمی با حضور الله مراد عفیفی پور سرپرست اداره کل امور دریایی سازمان بنادر و دریانوردی و مدیران کل بنادر شمالی، قرارداد مربوط به اجرای عملیات هدایت، پهلو دهی و جدا سازی کشتی ها در حوزه شمال کشور در منطقه ویژه اقتصادی نوشهر به امضا رسید.

در این مراسم که امروز برگزار شد؛ قرارداد اجاره شناورها به منظور عملیات هدایت، پهلو دهی و جدا سازی کشتی ها در حوزه شمال کشور به امضای حسین یونسی، مدیر کل بنادر و دریانوردی استان گیلان به نمایندگی از بنادر شمالی و سیاوش رضوانی مدیر عامل شرکت مهندسی و خدمات دریایی نگین سبز خاورمیانه رسید.

عفیفی پور در این مراسم طی سخنانی، عملیات راهنمایی و یدک کشی را از ارکان مهم فعالیت های حوزه دریایی سازمان بنادر و دریانوردی برشمرد.

وی افزود: عملیات راهنمایی و یدک کشی کشتی ها در سه حوزه شمال، جنوب غرب و جنوب شرق کشور در حال انجام است که امروز قرارداد حوزه شمال کشور در منطقه ویژه اقتصادی بندر نوشهر به امضا رسید.

عفیفی پور در پایان خاطرنشان کرد: خوشبختانه فعالیت شرکت های خصوصی فعال در حوزه دریایی در بنادر سراسر کشور در سطح و تراز شرکت های بین المللی است.

گفتنی است در این مراسم مدیران کل بنادر گیلان، مازندران و امیر آباد در خصوص مشکلات و چالش های موجود در زمینه انجام عملیات هدایت، پهلودهی و جداسازی کشتی ها در حوزه شمال کشور به بحث و تبادل نظر پرداختند و خواستار رفع این مشکلات از سوی شرکت پیمانکار طرف قرارداد شدند.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • زیرساخت‌های بندر دیلم تقویت می‌شود
  • ◄ نشست مرور فرآیندهای مطلوب سامانه یکپارچه عملیات بندری در بندر شهید رجایی
  • امدادرسانی به خدمه کشتی تانزانیایی در خلیج‌ فارس
  • اتمام تعمیر اسکله تاریخی بلوار بندرانزلی
  • ثبت نام اولین دوره مسابقات گل کوچک محلات استان مرکزی تمدید شد
  • امضای قرارداد عملیات راهنمایی و یدک کشی کشتی‌ها در حوزه شمال کشور
  • شاهین خزر رودسر در گیرودار مشکلات مالی
  • تخلیه و بارگیری ۴۸۵ هزار و ۳۵۲ تن کالا در امیرآباد
  • امضای قرارداد عملیات راهنمایی و یدک کشی کشتی ها در حوزه شمال کشور​
  • افزایش درآمدها وموفقیت درجذب سرمایه‌گذاری بخش خصوصی دربندرامام خمینی