Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - سرمربي اسبق بورسيادورتموند آلمان و آژاکس آمستردام هلند، نامزدحضور در تيمي از ليگ حرفه‌اي فوتبال آمريکا است.
به گزارش خبرگزاري فارس، پتر بوش که اوايل فصل گذشته از مربيگري دورتموندي‌ها به خاطر کسب نتايج ضعيف از کار برکنار شد،‌ممکن است تا چندي ديگر سر از ليگ MLS درآورد.
براساس اعلام سايت ESPN وي که قبل از حضور در بورسيادورتموند،دوران موفقي در آژاکس گذراند، گزينه شماره يک باشگاه سن‌خوزه ارتکواکس است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


اين باشگاه هفته قبل «ميکاييل استرير»‌را از کار برکنار کرد و هم اکنون دنبال جانشيني مناسب براي وي مي گردد.
گفته مي‌شود گيلرمو باروش، کالب پورتر و ژرمي گان ديگر گزينه هاي باشگاه براي اين پست هستند.
انتهاي پيام/ا

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۲۴۶۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اطلاعیه مهم تراکتور در مورد سرمربی بعدی

به گزارش "ورزش سه"، در حالی‌که از روز گذشته با شایعات پیرامون نیمکت تراکتور و طرح اسامی جدید، واکنش منفی شدیدی از سوی هواداران تراکتور به وجود آمده، این باشگاه اطلاعیه جدیدی را منتشر کرد.

در این اطلاعیه آمده است: مذاکرات باشگاه ⁧تراکتور⁩ برای معرفی سرمربی جدید تیم با چند گزینه پُرافتخار در حال پیگیری و رفع برخی موانع موجود بوده و اسامی مطرح شده در فضای مجازی و برخی رسانه‌ها، جزء گزینه‌های مدنظر باشگاه نیستند.

این در حالی است که چند روز پیش زنوزی و نصیرزاده سرمربی بعدی تراکتور را خارجی دانستند اما در این اطلاعیه اشاره خاصی به ملیت سرمربی نشده است.

دیگر خبرها

  • شمسایی: بازی پرهیجانی خواهیم داشت/ از حذف ژاپن ناراحتم
  • سرمربی پرسپولیس و دفاع از سبک بازی استقلال
  • کاناوارو مربی جدید اودینزه شد
  • اطلاعیه مهم تراکتور در مورد سرمربی بعدی
  • باشگاه تراکتور؛ با چند سرمربی پرافتخار در حال مذاکره هستیم
  • بازگشت موفق کاشف سردار آزمون به نیمکت مربیگری
  • دورتموند ۱-۱ لورکوزن: آلونسو به هیچ تیمی نمی‌بازد
  • دورتموند 1-1 لورکوزن: آلونسو به هیچ تیمی نمی‌بازد
  • با بازیکنان 13 ساله به لیگ برتر استان صعود کردیم!
  • بازگشت استراماچونی به دنیای مربیگری؛ یک تیم از سری‌آ دنبال سرمربی سابق استقلال!