Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسکانیوز»
2024-05-09@02:06:52 GMT

تحریم های جدید آمریکا علیه روسیه و چین

تاریخ انتشار: ۳۱ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۷۲۴۷۷۱

تحریم های جدید آمریکا علیه روسیه و چین

به گزارش گروه بین الملل ایسکانیوز، وزارت امور خارجه ایالات متحده آمریکا 33 شخص و شرکت روسی در زمینه صنایع دفاعی و اطلاعاتی و همچنین یک نهاد نظامی چین را وارد لیست تحریم‌های خود کرد.

در بیانیه این وزارتخانه که با امضای «هدر نائورت» سخنگوی وزارت آن صادر شده، آمده است: «با توجه به اختیاراتی که «دونالد ترامپ» رئیس جمهور آمریکا به این نهاد داده است، تحریم‌های مذکور را وضع کرده ایم».

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بدین ترتیب 30 شخص و 3 نهاد نظامی و اطلاعاتی فدراسیون روسیه وارد لیست تحریم‌های سیاه آمریکا شدند.

افراد و نهادهایی که با این اشخاص و نهادها همکاری کنند نیز با تحریم آمریکا مواجه خواهند شد. یک نهاد چینی و مدیر آن نیز به دلیل روابط نظامی با فدراسیون روسیه وارد لیست تحریم می‌شوند.

لازم به ذکر است قانون «مقابله با دشمنان آمریکا از طریق تحریم» که سال گذشته در کنگره این کشور تصویب شد، راه را برای اعمال تحریم علیه روسیه به دلیل دخالت در اوکراین و اقدام جهت دخالت در انتخابات ایالات متحده باز کرده است.

انتهای پیام /

183 / 159 آمریکا تحریم روسیه چین وزارت خارجه

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: آمریکا تحریم روسیه چین وزارت خارجه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۲۴۷۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گزارش شبکه روسی از ظرفیت جزیره کیش برای جذب گردشگر +فیلم

شبکه ملی روسیه از ظرفیت جزیره کیش برای جذب گردشگر با وجود تحریم‌ها گزارشی تهیه کرد که در این ویدئو می‌بینید.

به گزارش مشرق، شبکه ملی روسیه از ظرفیت جزیره کیش برای جذب گردشگر با وجود تحریم‌ها گزارشی تهیه کرد شبه آرتی گزارش داد: «جزیره کیش در جنوب ایران با داشتن سواحل مرجانی زیبا و مراکز تفریحی متعدد، به دنبال آن است تا شهر باستانی خود را به فهرست یونسکو اضافه کند. این جزیره علیرغم تحریم های غرب، سالانه پذیرای هزاران گردشگر است. کیش سومین مقصد محبوب گردشگری در منطقه به شمار می رود اما با وجود پتانسیل بالا، تعداد گردشگران خارجی قابل توجه نیست. کارشناسان تحریم ها و مسائل قانونی را از دلایل اصلی کاهش گردشگران خارجی می دانند.»

دیگر خبرها

  • گزارش شبکه روسی از ظرفیت جزیره کیش برای جذب گردشگر +فیلم
  • اتحادیه اروپا چهاردهمین بسته تحریمی علیه روسیه را تصویب می‌کند
  • افشاگری تازه جمهوری‌خواهان علیه رابرت مالی
  • هاآرتص: تل‌آویو نگران همه گیر شدن تحریم علیه اسرائیل است
  • با سقوط اوکراین آمریکا وارد جنگ می شود؟/ اوکراین: ترور زلنسکی توسط روسیه خنثی شد/ تهدید بلاروس به اقدام نظامی علیه لهستان
  • با سقوط اوکراین آمریکا وارد جنگ می شود؟
  • حمله موشکی مقاومت عراق به بندر عسقلان اسرائیل/ اعلام آغاز مرحله چهارم نبرد انصارالله یمن علیه اسرائیل/ بازداشت یک نظامی آمریکا توسط روسیه/ تهدید دادگاه لاهه توسط ۱۲ سناتور آمریکایی
  • هشدار روسیه به آمریکا درباره «نتایج رویارویی دو قدرت اتمی»
  • پوتین دستور آغاز رزمایش هسته‌ای را صادر کرد
  • تحولات اوکراین| کمک نظامی آمریکا قادر به توقف روسیه نیست