Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- فرمانده انتظامی گشور با بیان اینکه باید هر زمان خود را در دوران آقا اباعبدالله الحسین (ع) احساس کنیم، گفت: انتظار آن حضرت از ما ظلم ستیزی، دفاع از مظلوم و حفظ ارزش‌های اسلام است.

به گزارش گروه جامعه خبرگزاری میزان سردار حسین اشتری در حاشیه حضور در هیئت عزاداری فدائیان امام حسین (ع) شهر اصفهان اظهار کرد: باید هر زمان احساس کنیم که در دوران آقا ابا عبدالله الحسین (ع) قرار داریم و به عنوان یار و یاور آن حضرت با دشمن در پیکار هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: امروز انتظار امام حسین (ع) از ما این است که زیربار زور نرویم، ظلم ستیز و استکبار ستیز باشیم، از مظلوم دفاع کنیم، ارزش‌های اسلام را حفظ کرده و امر به معروف و نهی از منکر را پیاده کنیم.

فرمانده ناجا وجود هیئات مذهبی در کشور را افتخار تشیع و ائمه معصومین (ع) دانست و بیان کرد: این گونه جلسات که جوانان می‌آیند و با اخلاص عزاداری می‌کنند به طور قطع اثرات خوبی در زندگی فردی و اجتماعی آن‌ها خواهد داشت و در نتیجه آسیب‌های کمتری را در جامعه شاهد خواهیم بود.

وی به حضور پرشور جوانان در هیئات عزاداری اشاره کرد و افزود: جوانان امروز همانند دوران اباعبدالله الحسین (ع) آماده اند تا جانشان را در راه اسلام فدا کنند.

عالی‌ترین مقام نیروی انتظامی کشور مشاهده جوانان حاضر در مجالس عزاداری برای سید و سالار شهیدان را تداعی کننده رزمندگان دوران دفاع مقدس عنوان کرد و خاطر نشان ساخت: همانطور که مقام معظم رهبری فرمودند: جوانان امروز کمتر از رزمندگان دوران دفاع مقدس نیستند اگر هر زمانی نیاز شود آماده دفاع در هر کجای کشور هستند و همان راهی را خواهند رفت که رزمندگان رفتند.

سردار اشتری در ادامه به خصوصیات یک هیئت انقلابی و اسلامی اشاره کرد و عنوان داشت: یک هیئت انقلابی و اسلامی باید از مظلوم دفاع کند، استکبار ستیز باشد، از حق دفاع کند به مسائل روز آشنا باشد، در جامعه تاثیرگذار باشد و بتواند مشکلات مردم را درک کرده و برای رفع آن‌ها تلاش کند و به نوعی ملجاء و پناهگاه مردم باشد.

فرمانده نیروی انتظامی با بیان اینکه مسئولان نیز باید انقلابی باشند، اضافه کرد: مسئول انقلابی همیشه در کارش موفق است، چون اهدافی دارد که مشخص و منطبق با موازین شرعی است و امیدواریم ما هم بتوانیم همیشه انقلابی باشیم، انقلابی بمانیم و انقلابی بمیریم.

سردار اشتری در پایان با اشاره به عشق و ارادت نیرو‌های انتظامی به آقا اباعبدالله الحسین (ع) گفت: نیروی انتظامی خود را خدمتگزار عزاداران ابا عبدالله می‌داند و از عزاداران نیز می‌خواهم که همکاران من را در این ایام از دعای خیر خود فراموش نکنند.

انتهای پیام /

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: سردار اشتری پلیس فرمانده انتظامی امام حسین ع پ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۲۴۷۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۳۰۰۰ جوان کهگیلویه و بویراحمد در انتظار وام ازدواج

معاون فرهنگی اداره کل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد می‌گوید: ۳ هزار جوان در این استان برای دریافت تسهیلات ازدواج در صف انتظار هستند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از یاسوج، محمد عبدالحسینی ظهر امروز در نشست ستاد ساماندهی جوانان شهرستان بویراحمد اظهار داشت: کهگیلویه و بویراحمد در مجموع پرداختی‌های وام ازدواج رتبه چهار استان مانده به آخر در کشور بوده در صورتی که محرومیت‌های این استان نسبت به دیگر استان‌های کشور بیشتر است.

وی عنوان کرد: واقعیت امر 3 هزار نفر از جوانان کهگیلویه و بویراحمد در صف پرداخت وام ازدواج هستند و ما باید در استان یک تأمل بهتر و بیشتری روی مسئله حمایتی جوانان داشته باشیم تا بتوانیم خروجی بهتری بگیریم.

عبدالحسینی با اشاره به اهمیت و نقش ستاد ساماندهی امور جوانان در جامعه، ابراز کرد: در سال گذشته در موضوع تشکیل ستاد ساماندهی امور جوانان عملکرد خوبی را در برخی شهرستان‌ها نداشتیم و این موضوع یکی از آسیب‌های ما بوده و امیدواریم با همتی که از فرمانداران و ستادهای ساماندهی امور جوانان دیده می‌شود نسبت به اهمیت موضوع ساماندهی بیشتر دقت کنیم و تصمیم‌های خوب و راهبردی دراین زمینه داشته باشیم.

وی تصریح کرد: با توجه به اینکه 19 خرداد ماه شروع هفته ازدواج بهانه‌ای برای تمرکز بهتر روی فرآیند ازدواج است، ادامه داد: در حوزه جوانان شش موضوع اصلی(ازدواج، اشتغال، هویت دینی و ملی، نشاط اجتماعی، مسائل اجتماعی و مسکن) داریم که آنها را دنبال می‌کنیم که باید در طول سال 6 جلسه تخصصی پیرامون این موضوعات برگزار کنیم و اگر به شکل منظم و هر 45 روز و یا حداقل هر دو ماه یک بار این جلسات برگزار شود که بتوانیم این موضوعات را برنامه ریزی خوبی در سطح استان و شهرستان‌ها داشته باشیم.

عبدالحسینی با بیان اینکه آمار ما در پرداخت وام ازدواج آمار خوبی نیست، بیان کرد: بعضی از بانک‌های ما در پرداخت تسهیلات ازدواج کم کاری می‌کنند در صورتی که بودجه برای این امر بودجه مشخصی است و در جلسه‌ای که با بانک‌های استان به ریاست معاون اقتصادی استاندار داشتیم برخی بانک‌ها اظهار می داشتند که ما کمبود نیرو داریم یا تعداد وام‌های تکلیفی ما زیاد است.

وی یادآور شد: در بحث گفتمان‌سازی و در بحث فرهنگ‌سازی دستگاه‌ها حرکت هماهنگی را با هم ندارند و نقش دستگاه‌ها یک نقش جزیره‌ای بوده و دستگاه‌ها حرکت هماهنگ‌ شده‌ای را با هم ندارند و برای همین ما در این جلسه و سلسله جلسات دیگر می‌خواهیم نسبت به این موضوعات به توافق نظر برسیم که در بحث ازدواج جوانان در شهرستان چه کارهایی انجام دهیم.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • رئیسی: داعیه‌داران دانشجو دوستی در آمریکا دانشجویان را به خاطر دفاع از مظلوم به خاک و خون می‌کشند
  • ماموستا فخری در تبیین حقایق انقلاب از علمای پیشتاز بود
  • پیدا شدن پیکر مطهر ۷ شهید دوران هشت سال دفاع مقدس در فکه دهلران
  • گردشگری مقاومت یکی از راه‌های معرفی شهدا است
  • مقاومت، ایران را به ملت تعیین‌کننده برای بشریت تبدیل کرده است
  • ۳۰۰۰ جوان کهگیلویه و بویراحمد در انتظار وام ازدواج
  • گردشگری مقاومت یکی از راه‌های معرفی و نگه‌داشت یاد شهداست
  • علل انتخاب حضرت عبد العظیم حسنی (ع) برای وکالت در ری
  • اهمیت اجرای برنامه‌های دهه کرامت با محوریت جوانان
  • مردم پاکستان و ایران در پیکار خود با ظلم و دفاع از مظلوم در کنار هم هستند