Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد کرج گفت: در راستای شناسایی و جذب دانشجویان نخبه و توانمند رشته‌های فنی و مهندسی آکادمی تخصصی «مهندس خوب» در دانشگاه آزاد کرج کلید خورد.

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی دانشگاه آزاد کرج، در پی اجرای سیاست‌های دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرج در کاربردی سازی آموزش‌های دانشگاهی و حضور موثر فارغ التحصیلان در بازار کار آکادمی تخصصی مهندس خوب در این دانشگاه کلید خورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


شیرنگی، معاون پژوهش و فناوری واحد کرج گفت: در این آکادمی تخصصی دانشجویان نخبه و توانمند رشته‌های فنی و مهندسی شناسایی و جذب شده و به صورت تخصصی و کاربردی آموزش‌های عملی دیده و برای حضور موثر در بازار کار آماده می‌شوند.   شیرنگی با بیان اینکه این کسب و کار نو و جدید است، ادامه داد: در این آموزش‌ها دانشجویان رشته‌های مهندسی در مقاطع کارشناسی و کارشناسی ارشد تجربه‌های عملی در رشته تخصصی خود کسب کرده و با شناخت بهتر از رشته خود به بازار کار وارد می‌شوند.

معاون پژوهش و فناوری واحد کرج افزود: برنامه مهندسی مکانیک و برنامه مهندسی برق شامل رشته‌های تخصصی و موضوعی است که طی دوره‌های مختلف به کسب مهارت‌های کامل تخصصی در خصوص موضوع موردنظر خواهد پرداخت.

وی یکی از اشکال‌های موجود در آموزش‌های دانشگاهی را عدم به روز بودن برخی سرفصل‌های آموزشی، عدم تسلط و مهارت کامل عملی فارغ التحصیلان، عدم آشنایی کامل با رشته‌های تحصیلی خود و عدم داشتن تجربه برای حضور در بازار کار است که با آموزش‌های تخصصی و عملی آکادمی مهندس خوب تمامی این نقایص رفع خواهد شد و فارغ التحصیلان علاوه بر آن به جایگاه تحقیقات مهندسی نیز پی خواهد بود و در مسیر جدیدی از توسعه عملی رشته خود گام خواهد گذاشت.

شیرنگی تصریح کرد: نیروی متخصص و کاردان در جامعه همیشه خواهان خود را دارد و نیاز به تجربه کاری در تمام دنیا حرف اول را می‌زند و لذا زمینه اشتغال برای فارغ التحصیلان آموزش دیده در آکادمی تخصصی مهندسی بسیار چشمگیر خواهد بود.

محمدحسن برهانی فر، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرج نیز حمایت‌های جانبی اعم از نحوه جذب، پذیرش و هزینه‌های آموزشی را از برنامه‌های این دانشگاه برای پرورش نخبگان متخصص و دارای مهارت کاربردی در خدمت جامعه اعلام کرد و گفت: همزمان با راه اندازی آکادمی مهندسی خوب در واحد کرج تفاهم نامه‌ای نیز با گروه خودکفایی دانش و فناوری فاتح آماده و امضا شده است که به زودی به صورت شیوه نامه اجرایی ابلاغ می‌شود تا همزمان با شروع سال تحصیلی در مهرماه جذب دانشجویان در این آکادمی آغاز شود.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: دانشگاه آزاد آزاد کرج آکادمی تخصصی رشته مهندسی کسب و کار مهندسی مکانیک مهندسی برق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۲۴۷۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصویب رشته‌های جدید دانشگاه آزاد نی‌ریز در مقطع دکتری

خبرگزاری آنا:  با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین سید محمود حسینی امام‌جمعه، مهندس خسروانی فرماندار، جمعی از مسئولین شهرستان، اساتید دانشگاه آزاد اسلامی واحد نی‌ریز و مرکز آباده طشک و معلمان مجتمع آموزشی سما در سالن آمفی تئاتر دانشگاه آزاد اسلامی واحد نی‌ریز برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، علیرضا انوری، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد نی‌ریز در مراسم گرامیداشت روز معلم و پاسداشت مقام استاد و سالروز شهادت استاد علامه شهید مطهری که در این واحد دانشگاهی برگزار شد، تصویب رشته‌های جدید ازجمله رشته دکتری تخصصی شیمی آلی، رشته مراقبت‌های زیبایی پوست و مو در این واحد دانشگاهی را از اقدامات مؤثر در چند ماهه اخیر برشمرد و اظهار کرد:‌ امیدوارم رشته‌های جدید دیگری نیز در آینده نزدیک در مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری به رشته‌های واحد نی‌ریز افزوده شود.

وی با ارائه گزارشی از روند رو به رشد و توسعه دانشگاه آزاد اسلامی واحد نی‌ریز افزود: به لطف تلاش‌ همکاران و استادان در این واحد دانشگاهی و مجتمع آموزشی سما، شاهد رشد و پیشرفت مجموعه در ابعاد و زمینه‌های مختلف هستیم.

به گزارش آنا، اهدای یادمان و تندیس هفته گرامیداشت مقام معلم به استادان دانشگاه‌ آزاد اسلامی واحد نی‌ریز و مرکز آباده طشک و معلمان مجتمع آموزشی سما ازجمله برنامه‌های این مراسم بود و در این مراسم از ابراهیم سرمدیان به‌عنوان مدیر برتر مجتمع‌های آموزشی سما در کل استان فارس، جواد عدالت‌جو رئیس دانشگاه آزاد اسلامی مرکز آباده طشک به‌عنوان فرد تأثیرگذار در راه‌اندازی و شکل‌گیری مدارس سما در شهرستان نی‌ریز و از محمد شبستری به‌عنوان کارمند برتر مجتمع آموزشی سما با اهدای تقدیرنامه، تندیس و هدیه تجلیل شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تصویب رشته‌های جدید دانشگاه آزاد نی‌ریز در مقطع دکتری
  • مهلت ثبت نام نخستین المپیاد آموزش هنر یزد تمدید شد
  • کارگروه تخصصی برای ساماندهی شبکه مهندسی پوشاک دانشگاه تشکیل می‌شود
  • کلید پنجاه و یکمین آزمون دستیار پزشکی فردا منتشر می‌شود
  • تمدید مهلت ثبت نام نخستین المپیاد آموزش هنر یزد
  • اعلام آخرین آمار انتخاب رشته دکتری ۱۴۰۳
  • انتخاب رشته بیش از ۸۹ هزار داوطلب آزمون دکتری
  • آخرین آمار انتخاب رشته دکتری ۱۴۰۳ اعلام شد
  • ۳۰۰ رشته در دانشگاه آزاد اسلامی کردستان تدریس می شود
  • رقابت ۱۲۰۰۰ داوطلب در آزمون دستیاری/ اعلام حقوق دستیاران