Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-25@07:39:51 GMT

وضعیت تامین خون در اهواز تشریح شد

تاریخ انتشار: ۳۱ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۷۲۴۸۳۶

وضعیت تامین خون در اهواز تشریح شد

رییس سازمان انتقال خون کشور درباره تامین گروههای خونی برای خدمت رسانی به مجروحان حادثه تروریستی اهواز توضیحاتی ارائه کرد. ۳۱ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۶:۲۷ اجتماعی پزشکی حوادث نظرات

 به گزارش سلامت خبرگزاری تسنیم، دکتر علی اکبر پورفتح اله پس از بازدید از مراکز درمانی اهواز و عیادت از مجروحان حادثه تروریستیاظهار داشت: تعداد ذخایر خونی در مراکز درمانی شهر اهواز به 2500 واحد خون می رسد و برای درمان مجروحان حادثه تروریستی شهر اهواز از لحاظ تامین خون و فرآوردههای خونی مشکلی وجود ندارد و تمامی گروههای خونی تامین شده و در دسترس مراکز درمانی قرار دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی درخصوص خدمات رسانی به این مجروحان، بیان داشت: با توجه به اینکه در ایام عاشورا و تاسوعای حسینی، هموطنان بسیاری در سراسر کشور خون اهدا کردند، درحال حاضر حجم قابل توجهی از ذخایر خونی در دسترس داریم و هیچگونه مشکلی در زمینه خون و فرآوردههای خونی وجود ندارد.

 

پورفتح اله با اشاره به اینکه در مجموع تعداد ذخایر خونی در مراکز درمانی شهر اهواز به 2500 واحد خون می رسد، خاطرنشان کرد: برای درمان مجروحان حادثه تروریستی شهر اهواز از لحاظ تامین خون و فرآورده های خونی مشکلی وجود ندارد و تمامی گروه های خونی تامین شده و در دسترس مراکز درمانی قرار دارد.

به گزارش وزارت بهداشت- رییس سازمان انتقال خون کشور خاطرنشان کرد: برخی از گروههای خونی منفی نیز از تهران و ایلام تامین و به اهواز ارسال شده است.

انتهای پیام/

R1014143/P1014143/S2,24,1392/CT12 واژه های کاربردی مرتبط وزارت بهداشت

منبع: تسنیم

کلیدواژه: وزارت بهداشت وزارت بهداشت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۲۴۸۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشریح آخرین وضعیت تردد کامیون های ترانزیتی از مرز آستارا

دریافت 31 MB کد خبر 6086392

دیگر خبرها

  • زهره حمیدی وضعیت بیماری‌اش را تشریح کرد؛ بعد از بیماری یک انسان جدیدتر شدم
  • نیاز انتقال خون اصفهان به گروه‌های خونی O و A منفی
  • نیاز به فرآورده های خونی افزایش یافته است
  • تشریح آخرین وضعیت تردد کامیون های ترانزیتی از مرز آستارا
  • جزئیات خدمات درمانی «رایگان» تامین‌اجتماعی به بیمه‌شدگان
  • واریز بخشی از مطالبات مراکز درمانی طرف قرارداد تامین‌ اجتماعی
  • واریزبخشی از مطالبات مراکزدرمانی طرف قرارداد تامین‌اجتماعی
  • انتقال خون اصفهان به گروه‌های خونی O و A منفی نیازمند است
  • واریزبخشی از مطالبات مراکز درمانی طرف قرارداد تامین‌اجتماعی
  • ترکش های آلوده بمب در بدن مجروحان حادثه تروریستی کرمان