Web Analytics Made Easy - Statcounter

بلگراد - ایرنا - تلویزیون دولتی صربستان و دیگر رسانه های خبری در این کشور ومنطقه بالکان درگزارش هایی حادثه تروریستی که در مراسم رژه نیروهای مسلح کشورمان به مناسبت آغاز هفته مقدس در اهواز رخ داد را بازتاب دادند.

به گزارش روز شنبه ایرنا، تلویزیون صربستان در گزارش ویدئویی تعداد شهدا را در حمله تروریستی در اهواز 24 نفر اعلام کرد و نوشت که بیش از 60 نفر نیز در این حمله تروریستی مجروح شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


تلویزیون دولتی صربستان همچنین به نقل از منابع خارجی خود نوشت که در بین مجروحین یک زن و یک خردسال دیده شده است.این رسانه خبری در صربستان به نقل از رسانه های خبری خارجی گزارش داد که مهاجمان در این حمله تروریستی از اعضای گروه تکفیری بودند.
براساس این گزارش، یک گروه مسلح تروریستی در هنگام رژه نیروهای مسلح در شهر اهواز در جنوب ایران که به مناسبت سالگرد آغاز حمله و جنگ 8 ساله عراق به ایران برگزار شده بود به طرف مردم و افرادی که برای تماشای این رژه جمع شده بودند، تیراندازی کردند.
این رسانه خبری صربستان همچنین در گزارش خود نوشت که محمد جواد ظریف وزیر امور خارجه کشورمان در باره حمله تروریستی در اهواز واکنش شدیدی از خود نشان داد.
تلویزیون صربستان به نقل از وزیر امور خارجه کشورمان نوشت:«تروریست‌های اجیرشده، آموزش‌دیده، مسلح وتأمین مالی شده توسط یک رژیم خارجی به اهواز حمله کردند. در میان قربانیان کودکان و روزنامه‌نگاران هم وجود دارد.»
ظریف در ادامه افزود: ایران حامیان منطقه‌ای تروریسم و اربابان آمریکایی‌شان را مسئول این حمله می‌داند. ایران برای دفاع از جان ایرانیان پاسخی سریع و قاطع به تروریست‌ها خواهد داد.
دیگر رسانه های خبری صربستان از جمله روزنامه های پلیتیکا، نووستی، الو، خبرگزاری دولتی تانیوگ و تعداد زیادی شبکه های اینترنتی حادثه تروریستی اهواز را بازتاب دادند.
همچنین رسانه های خبری در منطقه بالکان در کشورهای کرواسی، بوسنی و هرزگوین نیز این حادثه تروریستی را انعکاس دادند.
اروپام**436**1590

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي صربستان حادثه تروريستي در اهواز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۲۴۸۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله پهپادی حزب الله به اسرائیل

منابع خبری از حمله سنگین پهپادی حزب الله به فلسطین اشغالی و هدف قرار گرفتن یک هدف نظامی برای اولین بار در عمق ساحل اسرائیل خبر دادند.   به گزارش مهر به نقل از المیادین، رسانه‌های اسرائیل اعلام کردند که صدای آژیر خطر در سراسر شمال فلسطین اشغالی شنیده می‌شود.   این رسانه‌ها گزارش دادند که صدای آژیر خطر در کریوت نیز به صدا درآمده است که از دسامبر گذشته تاکنون شنیده نشده بود.   منابع صهیونیست از شنیده شدن صدای آژیر خطر در خلیج حیفا و فعال شدن سامانه هوایی اسرائیل بر فراز شهر عکا در اراضی اشغالی خبر دادند.   رسانه‌های اسرائیل به شنیده شدن صدای انفجارهایی در کریوت پس از به صدا درآمدن آزیر اشاره کردند.   منابع صهیونیست از اصابت موشک‌هایی به مناطق جدید در شمال فلسطین اشغالی خبر دادند.   خبرنگار المیادین اعلام کرد که هدف نظامی در یکی از شهرک‌های ساحل اسرائیل با پهپاد انتحاری هدف قرار گرفته است. بر اساس این گزارش هدف نظامی در عمق ساحل اسرائیل با پهپاد انتحاری شلیک شده از لبنان هدف قرار گرفته است. این هدف برای اولین بار مورد اصابت قرار گرفته است.   خبرنگار المیادین از حمله سنگین پهپادی از لبنان به شهرک‌های شمال فلسطین اشغالی خبر داد.   رسانه‌های اسرائیل گزارش دادند: می‌توان دود برخاسته در شمال حیفا به دنبال شنیده شدن صدای انفجار را مشاهده کرد.   حزب الله یک هدف را به طور مستقیم در نزدیک حیفا مورد اصابت قرار داده است. کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • نشست کابینه جنگ اسرائیل برای حمله احتمالی به رفح
  • حمله تروریستی به المپیک خنثی شد
  • بازتاب گسترده سفر رئیسی به پاکستان در رسانه‌های این کشور
  • بازداشت یک نوجوان به ظن تدارک حمله تروریستی در المپیک
  • بیانیه ارتش یمن درباره حمله موفق به سه کشتی آمریکایی و صهیونیستی
  • فیلم| بازتاب حمله موشکی به صهیونیست‌ها در پاکستان
  • رسانه‌های صهیونیستی: ارتش اسرائیل در حال آماده شدن برای حمله به رفح است
  • بازتاب گسترده سفر رئیسی به پاکستان در رسانه‌های محلی و بین‌المللی
  • حمله پهپادی حزب الله به اسرائیل
  • بازتاب سفر رئیس‌جمهور ایران به پاکستان در رسانه‌های انگلیسی‌زبان