Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جام نیوز به نقل از یورونیوز، یک خودروی سرقتی با عبور از حصارهای امنیتی وارد فرودگاه لیون شد. پلیس راننده متخلف را بعد از چند دقیقه تعقیب و گریز، بازداشت کرد. چند روز پس از این حادثه، مالک خودرو با تعریف جریان سرقت، نسبت به گسست اجتماعی و بی‌تفاوتی شهروندان جامعه فرانسه هشدار داد.

 

دوربین‌های مدار بسته یک پمپ بنزین در دیژون تصاویر سرقت خودرو را ضبط کرده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرد متهم سراغ خودرویی می‌رود که راننده آن مشغول بنزین زدن است. متهم تلاش می‌کند با زدن وی، خودرو را به سرقت ببرد، اما این دو نفر حدود ۱۲ دقیقه مقاومت می‌کنند. با وجود تردد زیاد خودروها در این پمپ بنزین، هیچکس به کمک راننده نمی‌رود.

 

 

مالک خودرو -که در زمان وقوع حادثه در محل نبوده است- چهارشنبه شب در مصاحبه با فرانس‌انفو این صحنه را سورئال (فرا واقع‌گرایانه) توصیف کرد و گفت: «سارق خودرو را به فرودگاه لیون برد... شانس آوردیم. اگر با آن وضعیت به شهر می‌رفت، احتمالا باید منتظر فاجعه مثل کشتار نیس می‌‌شدیم... افرادی که در پمپ بنزین حضور داشتند دست‌کم می‌توانستند این آدم را محاصره کنند. نه چاقو و نه هیچ سلاح دیگری نداشت. اگر مسلح بود، بی‌عملی بقیه توجیه می‌شد اما او هیچ سلاحی نداشت.»

 

صبح دوشنبه ۱۹ شهریور، فردی که با خودرو وارد باند فرودگاه شهر لیون فرانسه شده بود پس از دقایقی تعقیب و گریز به دست پلیس بازداشت شد.

 

 

لینک دانلود

 

 

115

 

منبع: جام نیوز

کلیدواژه: پمپ بنزین فیلم سرقت فرانسه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۲۵۱۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نجات راننده مصدوم محبوس از درون پراید

بنا بر اعلام روابط عمومی سازمان آتش نشانی یزد، تصادف و گیرافتادن راننده به سامانه ۱۲۵ آتش‌نشانی یزد اعلام و آتش‌نشانان ایستگاه‌های ۳ و ۱۱ فورا به محل اعزام شدند.

نیرو‌های آتش‌نشانی در صحنه حاضر شدند و راننده این خودرو با آسیب وارده از ناحیه سر و صورت، با تلاش افراد حاضر در محل حادثه از خودرو بیرون آورده شده بود. 

 

آتش نشانان پس از ایمن سازی محل، اقدامات لازم برای پیشگیری از آتش‌سوزی احتمالی خودرو را انجام داده و ماموریت خود را به پایان رساندند.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • در هنگام سوخت گیری از کارت سوخت شخصی استفاده کنید
  • (ویدئو) نجات دراماتیک راننده خودرو از میان شعله‌های آتش
  • نجات 666 میلیون لیتر بنزین توسط وزارت صمت
  • عکسی جالب از تفاوت استقبال از حسن روحانی و ابراهیم رئیسی در فرودگاه پاکستان /تراز دیپلماسی!
  • رووی دی اکس5 ؛ هر 1300 کیلومتر به پمپ بنزین سر بزنید! (+تصاویر)
  • واژگونی سه خودرو شوتی در جاده یاسوج - اصفهان | سه راننده جان باختند + فیلم
  • نجات راننده مصدوم محبوس از درون پراید
  • تاکسی نصف و نیمه در خیابان ؛ بی‌رنگ در میاد! | ببینید
  • حق نداریم بنزین را به قیمت جهانی اما خودروهای ۲ دهه عقب‌تر به مردم بدهیم
  • احیای برجام در میانه بحران؟