Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- طی ۲۴ ساعت گذشته اخباری در خصوص ارز بین بانکی، قیمت خودرو، قیمت مسکن و شاخص بورس در خبرگزاری میزان منتشر شده است.

به گزارش خبرنگار گروه اقتصاد خبرگزاری میزان، طی ۲۴ ساعت گذشته اخباری در خصوص ارز بین بانکی، قیمت خودرو، شاخص بورس در خبرگزاری میزان منتشر شده است.

با ۱۴۰ میلیون تومان چه خودرو‌هایی می‌توان خرید؟    با ۱۴۰ میلیون تومان امکان خرید خودرو‌هایی مانند رنو ساندرو استپ وی‏، رنو مگان (مونتاژ) ‏، بسترن B.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
۳۰‏، ام جی ۵۵۰، جیلی امگرند ۷‏ و موارد مشابه را خریداری کنید.         شاخص ۳۲۰۹ واحد صعود کرد   شاخص بورس اوراق بهادار تهران در معاملات ۳۱ روز شهریور ماه با کاهش ۳۲۰۹ واحدی به پله ۱۶۰ هزار و ۵۳۸ واحدی رسید.       رشد ارزش ۲۴ ارز در بازار بین بانکی   ارزش ۱۰ ارز در حالی روند نزولی به خود گرفته که ارزش یورو همچون روز معاملاتی هفته گذشته روند صعودی به خود گرفته است.       مظنه آپارتمان‌های ۷۵ متری در تهران   برای خرید آپارتمان ۷۵ متری در گلبرگ به سرمایه ۴۸۷ میلیون و ۵۰۰ هزار تومانی نیاز است.

 

قیمت قارچ فله و بسته بندی در بازار     هر کیلو قارچ دکمه‌ای قهوه‌ای فله در مبادین تره بار ۸ هزار و ۵۰۰ تومان قیمت گذاری شده است.

 

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: بسته اقتصادی قیمت ارز قیمت خودرو شاخص بورس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۲۵۴۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شاخص بورس امروز ۱۶ اردیبهشت/افت۵۱۸۲ واحدی

شاخص کل بورس در پایان معاملات امروز با افت ۵۱۸۲ واحدی به ۲,۲۵۹,۷۳۴ واحد رسید.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، شاخص کل بورس در پایان معاملات امروز _یکشنبه شانزدهم اردیبهشت_ با افت ۵۱۸۲ واحدی به ۲,۲۵۹,۷۳۴ واحد رسید.

از تغییر شاخص‌های دیگر بورس می‌توان به رشد ۱۹۴.۴۷ واحدی شاخص کل هم‌وزن اشاره کرد.

همچنین حجم معاملات امروز ۷.۹۵۵ میلیارد سهم بود که طی ۲۹۹,۳۸۲ معامله دادوستد شد و ارزش کل این معاملات نیز به ۴۲,۲۰۹.۲۱۳ میلیارد ریال رسید.

ارزش کل بازار بورس نیز بالغ بر ۷۸,۰۵۳,۱۵۶.۶۱۶ میلیارد ریال شد.

نمادهای «فملی»، «فارس» و «فولاد» بیشترین تأثیر منفی را بر شاخص کل گذاشتند.

کد خبر 750658

دیگر خبرها

  • گزارش روزانه بورس ۱۶ اردیبهشت/ افت ۵ هزار واحدی شاخص
  • افت بیش از ۵ هزار واحدی شاخص بورس +نقشه
  • گزارش بورس امروز یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳
  • شاخص بورس امروز ۱۶ اردیبهشت/افت۵۱۸۲ واحدی
  • بورس امروز ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ + شاخص و نمای بازار
  • رشد ۱۲۰۷ هزار واحدی بورس در شروع معاملات
  • افزایش ۴۲۶ واحدی شاخص کل بورس
  •  پیش‌بینی بورس فردا ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • برای خرید میکروآپارتمان در شهر تهران چقدر باید هزینه کرد؟
  • نرخ خرید در بازار مسکن؛ قطب سرمایه گذاری ملک در منطقه ۲۰ تهران