Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-02@04:18:55 GMT

موزه تاریخ پزشکی خلیج ‌فارس ثبت بین‌المللی شد

تاریخ انتشار: ۳۱ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۷۲۵۵۰۳

موزه تاریخ پزشکی خلیج ‌فارس ثبت بین‌المللی شد

بوشهر- ایرنا- موزه تاریخ پزشکی خلیج‌ فارس بوشهر به‌عنوان دومین موزه پزشکی کشور در شورای بین‌المللی موزه‌ها ثبت شد.

به گزارش ایرنا، عضو هیات اجرایی کمیته بین المللی موزه های دانشگاهی ایران گفت: این موزه وابسته به دانشگاه علوم پزشکی بوشهر است که با مشارکت اداره کل میراث فرهنگی، صنایع‌ دستی و گردشگری پس از گرفتن مجوزهای رسمی و ثبت به‌عنوان موزه از سوی کمیته بین‌ المللی موزه‌های دانشگاهی شورای بین‌المللی موزه‌ها به ‌عنوان دومین موزه پزشکی کشور به ثبت رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


فاطمه احمدی افزود: این موزه هفتمین موزه دانشگاهی کشور در شورای بین‌المللی موزه‌ها به ثبت رسیده است.
وی با اشاره به اهمیت موزه‌های دانشگاهی در جامعه، اظهارداشت: برای ثبت موزه در شورای بین‌المللی موزه‌ها دارا بودن چارت سازمانی دریکی از دانشگاه‌ها و گرفتن مجوزهای لازم از اداره کل موزه‌های سازمان میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری الزامی است .
احمدی یادآورشد: پیش‌ ازاین موزه ملی تاریخ پزشکی، موزه تربیت ‌معلم دانشگاه مشهد، موزه تاریخ طبیعی دانشگاه شیراز، موزه های مقدم و نگارستان دانشگاه تهران و موزه فنی مهندسی دانشگاه خواجه نصیر نیز در کمیته بین‌المللی موزه‌های دانشگاهی ثبت‌ شده‌اند.
وی یادآورشد: موزه تاریخ پزشکی خلیج‌ فارس با دارا بودن اشیا با ارزش تاریخی از دوران عیلامیان تا قرن اخیر از شنبه تا پنج ‌شنبه از ساعت 8 الی 13 در عمارت تاریخی دهدشتی واقع در خیابان انقلاب کوچه انقلاب 22 بوشهر به ‌صورت رایگان پذیرای علاقه‌ مندان است.
6047/6045

منبع: ایرنا

کلیدواژه: علمي آموزشي موزه تاريخ پزشكي دانشگاه بوشهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۲۵۵۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خلیج فارس برگی از تاریخ پر افتخار و چند‌هزار ساله ایران

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز سیستان وبلوچستان، این روز یادآور از خود گذشتگی‌های ملت سرافراز ایران و فرار اشغال‌گران متجاوز پرتغالی بعد از ۱۱۷ سال تسلط بر سواحل جنوبی کشور است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • اولین خوابگاه متاهلی دانشگاه خلیج فارس افتتاح شد
  • خوابگاه‌های متاهلی دانشجویان در سطح استان بوشهر احداث می‌شود
  • بزرگداشت روز خلیج فارس و رونمایی از ارج نامه محمدباقر وثوقی
  • همایش علمی تاریخ، فرهنگ و جغرافیای خلیج فارس برگزار شد
  • تصاویر نقشه‌های تاریخ با نام خلیج فارس
  • خلیج فارس برگی از تاریخ پر افتخار و چند‌هزار ساله ایران
  • همایش بین المللی تاریخ، فرهنگ و تمدن خلیج فارس برگزار شد
  • قرآن، سندی برای اثبات «خلیج همیشه فارس» + فیلم
  • همایش روز ملی خلیج فارس در بوشهر
  • خلیج فارس صحنه ایستادگی دلیرمردان ایرانی در طول تاریخ است